Zobacz wÄ…tek - Suzuki GSX 600 F (89r)
NAS Analytics TAG

Suzuki GSX 600 F (89r)

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez icid » 29/11/2007, 22:29

Nie jest to badziewie jak dla mnie jest bardzo ładny i to bardzo udany motorek, niestety nie jest to supersport tylko turystyk i przesadzone opowiadania na temat jego przyśpieszeń i prędkości maksymalnych mnie śmieszą.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam


Postprzez falconiforme » 30/11/2007, 10:12

icid napisał(a):Nie jest to badziewie jak dla mnie jest bardzo ładny i to bardzo udany motorek, niestety nie jest to supersport tylko turystyk i przesadzone opowiadania na temat jego przyśpieszeń i prędkości maksymalnych mnie śmieszą.

Z tym mogę się zgodzić.
Bandzior mimo, że katalogowo 78 KM powyżej 180 km/h szału nie robi.
Proponuję jeśli komuś zależy na hamownię pojechać.
Do tego prędkości GPS-em pomierzyć , albo małą alternatywą Sigma MC8 (otwórz link).
I tak 90% jazdy na motocyklu spędzamy poniżej 150 km/h.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze


Postprzez dawid 89 » 31/1/2008, 22:01

witam, mam problem z gsxf, chodzi jakoś nierówno, jakby jeden cylinder sie spóźniał, jak jest zimny to chodzi zdecydowanie głośniej niż normalnie, zdaża sie że robi takie cyk, jakby cmoknięcie, trwa to sekunde, po jakiśmś czasie sie powtarza, zdaża sie że motocykl nawet gdy jest rozgrzany, to potrafi zgasnąć, po dłuższej jeździe po zgaszeniu mam problemy z ponownym odpaleniem :? czy regulacja gaźników powinna naprawić ten problem?? dzięki za pomoc, pozdr
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Postprzez mar111cin » 31/1/2008, 22:27

w sumie już mogłeś to napisać w mechanice :P

a świece dawno wymieniałeś ?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez dawid 89 » 31/1/2008, 22:57

tak, mogłem napisać w mechanice, ale nie chciałem zakładać nowego tematu, jest już wystarczający burdel, więc napisałem tu, na tych świecach zrobiłem może 1tys km, były wymieniane razem z filtrem i olejem na wiosne, są to świece NGK, pozdr
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Postprzez mlody » 31/1/2008, 23:11

jak zimowales moto, odpalales co jakis czas zeby sobie "pochodzil",czy stał w spokoju i nie byl ruszany?
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez dawid 89 » 31/1/2008, 23:16

stał nieruszany od 29 października do 25 stycznia, ale problem zaczoł sie pojawiać we wrześniu, teraz szykuje go do sezonu, i nie wiem co z tym zrobić, pozdr
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Postprzez icid » 31/1/2008, 23:28

Motocykle naprawia sie w serwisie!!!
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Kedar-88 » 31/1/2008, 23:30

sprawdź czy niema przebicia na którymś przewodzie wysokiego napięcia...
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez mar111cin » 31/1/2008, 23:54

albo taka banalna sprawa jak akumlator. Zaglądałeś do niego? mógł Ci się wygotować przez lato.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez dawid 89 » 1/2/2008, 19:48

no akumulator to na 100% jest do wymiany, traci prąd po 3-4 dniach nieodpakania, nie wiedziałem że to jego wina, pozdr
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Postprzez mar111cin » 1/2/2008, 19:55

coś tam wcześniej napisałeś że potrafi zgasnąć, rozumiem że chodzi o obroty jałowe. Jak akumlator jest słaby, to sam alternator nie da rady na obrotach minimalnych.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez dawid 89 » 1/2/2008, 20:03

a możliwe, jak zdechnie, to wtedy biore go na pycha, najczęściej odpali, ale czasami zdaża sie że przy 6-7 tys też szarpie, tak jakby chciał zgasnąć, ale z gaźnikami też pewnie coś nie tak, koleś od którego kupiłem moto nie jeździł nim z 4 miesiące, bo kupił coś innego, ale dałem mu sie raz przejechać i powiedział że maszyna straciła ducha, kazał mi go dać na wukoometrie...
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Plusy i minusy??

Postprzez pawlus » 17/2/2008, 23:16

Witam. Widzę ze temat kwitnie, jednakże ja chciałem sie zapytać posiadaczy GSX-ów o rade dotyczącą wyboru go na pierwsze moto!?Wiem, że może to nie temat w stylu "pierwsze moto" ale chyba najlepiej zapytać osób które go użytkują na codzień i mogą coś na jego temat powiedzieć!Jeśli chodzi o mnie to mam zamiar zacząć pierwszy sezon w tym roku, jeśli chodzi o doświadczenie na moto to raczej małe<jakies tam MZ 250, Jawy itp. zabawki>jak myślicie, czy taka 600 na początek, oczywiście przy rozważnej jeździe moze być!!??Dopytuje sie ponieważ, niechce takiej sytuacji, że kupie i sie okaże, że to potwór, którego nie moge opanować i bede musiał sprzedać, a juz nie mówie o jakimś błedzie, który moze mnie kosztować nie miłęgo szlifa:/, z tego co czytałem info na temat tego moto to jego mankamentem jest waga!Aż tak jest odczuwalna w czasie manewrowania w miescie??Pozdrawiam
"...piękno i siła tkwi w prostocie..."
pawlus
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10/2/2008, 11:04
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kedar-88 » 17/2/2008, 23:24

jaki niemasz 16 lat...bo tacy też się tu zdażali...to dasz rade, spokojnie tym bardziej jak latałeś na etz, czy jawie
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez mlody » 18/2/2008, 00:40

dla mnie był potworem przez pierwszy tydzien,przy drugim tygodniu byl w sam raz,a aktualnie zastanawiam sie czy sie moze cos popsuło ( bo cos wolno jedzie ;)...
Jesli juz jezdziles Jawami,Mztami to i Gsx dasz rade..waga jest wada jedynie w manewrach w miescie,na trasie to raczej zaleta...
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez dawid 89 » 10/3/2008, 21:36

dasz rade, ja praktycznie też zaczynałem od 600, nie licze tych przygód z gs500 bo to były krótkie dystanse, jeśli chodzi o wage to mi akurat nie przeszkadza,


witam chłopaki, mam problem, nie wiem jak założyć pływak w gsxf600, znaczy sie nie wiem w którą strone ma być obrócony, nie wiem jak był ostatnio ale cały czas pokazywał zero, a pływak jest w 100% sprawny, dzięki za pomoc, pozdr
Załączniki
jjj.JPG
jjj.JPG (15.91 KiB) PrzeglÄ…dane 5837 razy
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Postprzez mlody » 11/3/2008, 07:19

To moze nie byc wina pływaka tylko kabli(dwa cienkie kabelki laczace sie ze soba pod przednia częscia baku-znaczy sie od strony kanapy-bak trzeba podniesc do góry),jesli polaczone sa na odwrót-wskaznik będzie pokazywał zero.
Tez tak miałem,fiku miku z kablami i moge obserowac jak wskazówka opada w oczach przy kazdym wiekszym odkręceniu :twisted:
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez dawid 89 » 11/3/2008, 10:34

ale jak go wyciągnę, i wyginam ramie to działa, wskazówka podchodzi, miałem go chyba źle wsadzonego i o coś sie zawieszał, bo cały czas pokazywał 0, był chyba z pozycji c możesz zobaczyć latarką w którą strone jest skierowanu u Ciebie?? pozdr
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Postprzez dark-master » 28/3/2008, 15:46

siemanko panowie!! ja nie bede sie tu wymadrzal bo wlasnie kupilem sobie wlasnie gsx 600 f a czesniej nie za bardzo mialem do czynienia z typowo sportowymi motorami!!moj bike jest z 1996r i ma okolo 50.000 przebiegu przywieziony z holandii!! i prosil bym aby ktos dal mi pare rad na co na dziendobry powinienem zwrocic uwage zeby na przyszlosc nie bylo wiekszych problemow!!z gory wielkie dziki!!pozdro
dark-master
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 28/3/2008, 13:57

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości




na górê