Zobacz wątek - Który warto kupić fz 06 czy er 6n
NAS Analytics TAG

Który warto kupić fz 06 czy er 6n

Wywalac wszystko jak leci

FZ 06 czy ER 6n

FZ 06
1
50%
ER 6N
1
50%
 
Liczba głosów : 2

Który warto kupić fz 06 czy er 6n

Postprzez boombeel » 26/2/2014, 19:41

Witam, chciałbym zakupić jeden z wymienionych w temacie motocykli mianowicie:
Kawasaki er 6n lub Yamaha fz 06. Wybór padł na w/w ze względu na to, że motocykl ma mi służyć przede wszystkim na co dzień: głównie dojazdy do pracy i jazda po mieście, czasem wypady za miasto ale najczęściej 100 - 200 km (łącznie) i może bardzo sporadycznie jakaś dłuższa wyprawa. Ale jako, że nie mam doświadczenia z motocyklami innego niż lata temu WSK-i, MZT-y itp. proszę o podpowiedź czy wskazane modele są warte uwagi. Odpowiedź na moje pytanie była wałkowana wielokrotnie z czego zdaję sobie sprawę ale jest to najczęściej kilka sensownych odpowiedzi a reszta to kłótnia o to kto, jak i na czym powinien zaczynać. A proszę mi wierzyć przeczytałem setki stron i okazuje się, że z ogromu tematów można wyłuskać zaledwie kilka sensownych odpowiedzi. W związku z tym, celem uporządkowania i zamieszczenia tutaj TYLKO odpowiedzi wartościowych które w przyszłości pomogą zapewne nie tylko mi ale i innym poszukującym informacji o tych modelach, chciałbym drodzy użytkownicy prosić o kilka informacji i zastosowanie poniższych próśb związanych z ewentualną odpowiedzią:

Bardzo proszÄ™ o:

1. Wypowiadanie się tylko i wyłącznie osób które posiadają bądź posiadały omawiany przez siebie motocykl.

2. Nie udzielać rad dotyczących tego czy jest to odpowiedni motocykl na początek i która 500 byłaby lepsza bo nie o to chodzi.

ProszÄ™ o informacjÄ™:

1. Czy do powyższych zastosowań są to odpowiednie modele i jak spisują się w codziennym użytkowaniu.
2. Jakie są ich wady które najbardziej przeszkadzały w ich codziennym użytkowaniu.
3. Analogicznie jakie są ich zalety które umilały codzienne pokonywanie kolejnych kilometrów