Kawasaki kx 250 2t
• Strona 1 z 1
Kawasaki kx 250 2t
Witajcie!!!
Jestem tu nowy i chciałem was się poradzić co do mojego wyboru.
Miałem okazję pojeździć crossem KAWASAKI KX450F mogę powiedzieć że jeździło się bosko. Jeździłem tylko na pierwszym biegu bo 2 bałem się włączyć bo to ma piekielną moc. Więc postanowiłem sobie poszukać jakiegoś słabszego moto i luknąłem sobie KAWASAKI KX250 2t myślę, że prawię o połowę mniejsza poj silnika będzie słabsza od KAWY 450
Jestem zielony co do crossów ich mocy żywotności itp a co wy o tym sądzicie
Z góry dziękuje za Odpowiedz
Jestem tu nowy i chciałem was się poradzić co do mojego wyboru.
Miałem okazję pojeździć crossem KAWASAKI KX450F mogę powiedzieć że jeździło się bosko. Jeździłem tylko na pierwszym biegu bo 2 bałem się włączyć bo to ma piekielną moc. Więc postanowiłem sobie poszukać jakiegoś słabszego moto i luknąłem sobie KAWASAKI KX250 2t myślę, że prawię o połowę mniejsza poj silnika będzie słabsza od KAWY 450
Jestem zielony co do crossów ich mocy żywotności itp a co wy o tym sądzicie

Z góry dziękuje za Odpowiedz

- Nicasil12
- Świeżak
poszukaj czegoś o pojemności 250 w 4t albo 125 w 2t (ta sama moc) tak samo jak 450 w 4t odpowiada 250 w 2t
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
Nie wiesz co mówisz. One mają inne przełożenia i reakcję na gaz. 2T jest bardziej narwane od 4T a Ty już na 4T tej samej klasy nie korzystałeś w ogóle z niej. i taka 250 4T i 125 2T też mocy nie brakuje. A poza tym gdzie masz zamiar tym latać?
-
mati22252 - VIP Åšcigacz.pl
po 1 edytuj posty
po 2 co do wypowiedzi wyżej r6 a mocna crossówka - i nie ma porównania. r6 sie chowa jeżeli chodzi o kopnięcie, znam ludzi którzy sie smiali z crossówek a latali dłuuugo litrami, i nie dawali rady zrobic jednego kółka na 125 w 2T bo popuchli.
i wracając do tematu - małe lekkie to najlepiej coś z 2T jeżeli chodzi o enduro to zostaje tylko soft enduro w tej kasie,