Zmniejszenie skoku przedniego zawieszenia.
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Zmniejszenie skoku przedniego zawieszenia.
Siemano, przerobiłem skuter na LC i chłodnice dałem za koło bo nie było gdzie ale jak sie opre o kiere to koło dotyka chłodnicy a przy hamowaniu domyślam sie ze będzie jeszcze gorze, wiecie jak zmniejszyć skok przednich lag? lub jak oddalić opone od chłodnicy?
- kamilk223
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 11/11/2012, 16:25
Musisz zmienić olej w lagach na jakiś gęstszy. Innych rozwiązań nie widzę, choć mogę się mylić. Tylko, że wtedy będziesz miał twarde zawieszenie i gorsze właściwości jezdne, bo ono jest tak przystosowane, żeby jeździło się dobrze i zwykle wlewa się tam sam olej. Nie wiem jaki teraz masz. Jak masz 5W to spróbuj 10W, ewentualnie 15W. Nie jestem pewny, czy przy każdej zmianie oleju nie musisz zmieniać uszczelniaczy, ale to poczekaj na opinię innych, bardziej doświadczonych.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
To jest wgl. trochę bez sens moim zdaniem. Na sztywno? To byłoby słabe. Każdą nierówność byłoby czuć poza tym jak chcesz lagi usztywnić? Poza tym lepiej byłoby dać gdzieś indziej tą chłodnicę, np. pod siedzenie + wentylator, takie rozwiązania widziałem. Na forum typowo skuterowym (takim dużym) koleś robił swapa z chinola na jakiegoś P/G i tak właśnie zrobił chłodzenie. Inny dał pod skuter poziomo, ale to musi być mała chłodnica, bo przy jakichś krawężnikach można zahaczyć.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
jest jescze opcja żeby dać chłodnice między plastik na którym trzyma się nogi a ten od spodu skutera tyle ze wtedy nic by na nią niewiało bo tam jest moze 5cm, a chłodnica tam by sie mieściła na styk, pod siedzenie mi sie niezmieści bo to jest chyba od apki sr więc jest dość spora, ma ktoś jakieś pomysły?
- kamilk223
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 11/11/2012, 16:25
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości