[Suzuki GSX-R 1100 ] Suzuki GSX-R 1100 - potwór z Hamamat
Posty: 10
• Strona 1 z 1
[Suzuki GSX-R 1100 ] Suzuki GSX-R 1100 - potwór z Ham
Dyskusja na temat: Suzuki GSX-R 1100 - potwór z Hamamatsu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX-R 1100 - potwór z Hamamatsu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX-R 1100 - potwór z Hamamatsu
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Skoro już o błędach mowa: "Suzuki wiedziało, że w 1985 orku..." ORKU?! A gdzie elfy i krasnoludy? A co do motocykla, to jeden z tych, którymi choć raz w życiu chciałbym się przejechać.<br><hr>JacekBari
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ładnie to tak usuwać komentarze? Może łatwiej byłoby przeczytać tekst 2 razy przed opublikowaniem? Jak potrzebujecie kogoś od sprawdzania ortografii, to ja za drobną opłatą chętnie (skoro i tak już to czytam). ;P<br><hr>JacekBari
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Silniki te nie tylko w Bandicie pracowały. Rozwiert do 1400 chodził w suzuki GSX 1400 do 2007/2008 nie licząc egzemplarzy special edition (SE) produkowanych na rynek australii<br><hr>gsx 1400
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hehe, jeden z kandydatów do "Motocyklowego garażu marzeń", z tym Everestem w modelach z pierwszych lat produkcji to trochę przesadziliście, bardzo szybko Suzuki przeszła modernizację, bo pierwsze modele co prawda stabilniejsze niż 750, lecz nawet doświadczonemu kierowcy jeżyły sierść na karku...(Earlier bikes are lighter but the square-section alloy frame is prone to warping under extreme stress ).....Ostatni modelowo olejak to 143 konna wersja z 1992 roku, potem chłodzenie cieczą i 155 KM. Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Masz błędne dane bo ostatni olejak miał 150KM, produkowany kilka miesięcy, a do tego na hamowni do dziś na gaźnikach 41mm pokazuje odczyt 170-180KM w standardzie <br><hr>KamilKomentatorzy napisał(a):Hehe, jeden z kandydatów do "Motocyklowego garażu marzeń", z tym Everestem w modelach z pierwszych lat produkcji to trochę przesadziliście, bardzo szybko Suzuki przeszła modernizację, bo pierwsze modele co prawda stabilniejsze niż 750, lecz nawet doświadczonemu kierowcy jeżyły sierść na karku...(Earlier bikes are lighter but the square-section alloy frame is prone to warping under extreme stress ).....Ostatni modelowo olejak to 143 konna wersja z 1992 roku, potem chłodzenie cieczą i 155 KM. Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Katalogowo olejak miał 146 koni a nie 150 dodatkowo nigdy nie miał fabrycznych gaźników 41 a maksymalnie 40. 41 jedynie jeśli ktoś założył mechaniczne FCR 41 .<br><hr>olejakKomentatorzy napisał(a):Hehe, jeden z kandydatów do "Motocyklowego garażu marzeń", z tym Everestem w modelach z pierwszych lat produkcji to trochę przesadziliście, bardzo szybko Suzuki przeszła modernizację, bo pierwsze modele co prawda stabilniejsze niż 750, lecz nawet doświadczonemu kierowcy jeżyły sierść na karku...(Earlier bikes are lighter but the square-section alloy frame is prone to warping under extreme stress ).....Ostatni modelowo olejak to 143 konna wersja z 1992 roku, potem chłodzenie cieczą i 155 KM. Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Masz błędne dane bo ostatni olejak miał 150KM, produkowany kilka miesięcy, a do tego na hamowni do dziś na gaźnikach 41mm pokazuje odczyt 170-180KM w standardzie <br><hr>Kamil<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
że co??? w GSX 1400 nigdy nie chodził ten silnik . To całkiem inny piec .<br><hr>olejkaKomentatorzy napisał(a):Silniki te nie tylko w Bandicie pracowały. Rozwiert do 1400 chodził w suzuki GSX 1400 do 2007/2008 nie licząc egzemplarzy special edition (SE) produkowanych na rynek australii<br><hr>gsx 1400<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości