Pomoc w diagnozie Keeway Hurricane
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Pomoc w diagnozie Keeway Hurricane
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów !!!!
Jestem tu nowy i jest to mój pierwszy post na tym forum, także odrazu sry za jakieś błędy co do umiejscowienia tematu.
Mam skuterka Keeway Hurricane 2008r. Pewnego dnia jadąc rano do szkoły spieszyłem sie i dałem ciut wiecej na gaz . Miałem wypadek bo uderzył mi w silnik samochód po czym uciekł.Złamałem sobie wtedy 2 palce i ostro porysowałem motorka;c. Od tego czasu mam problemy z tzw"balistyką " skuterka. Kiedyś przed wypadkiem mogłem sobie spokojnie grzać 90 na drodze z deszczem tylne koło sztywne trzymało się drogi aż miło. To samo tyczyło sie zakrętów. Dosłownie przyklejony do drogi żadnych bujań czy chybień. Teraz w zakręty o dużym kącie wjeżdzam ok 10-15 na godzine i na prostych nie przekraczam 40 km/h z powodów bezpieczeństwa. Pewnego dnia z tatą zobaczylismy ze koło jest do ramy pod kątem w prawo , widać już było ze to znaczne przechylenie. Rozebrałem go na częsci pierwsze , skręciłem go aby nie mial żadnych luzów itd. Zobaczyłem ten wachacz nie pogięty ani nic. Tuleje wg mnie są w miare dobrym stanie nieraz jeździłem na gorszych. Teraz koło stoi prosto, lecz takie bujanie dalej nie ustapiło. Przednie koło było przeglądane lagi ok , prosta kiera i koło. W czasie jazdy mam wrażenie że koło bądz cały silnik wykonuje wykonuje ukośne ruchy..( Koło proste było u wulkanzatora. , wałek sprzęgła też prosciutki.). Na suchej nawierzchni nie odczuwa się tego tak mocno lecz utrudnia życie.Zabawa zaczyna się dopiero gdy jest mokry asfalcik . Sciąga go na prawo że nie idzie go prawie utrzymać na nawet małych prędkościach. Zamieszczam rysunek poglądowy mówie artystą to nie jestem chodziło o schemat.
http://dc596.4shared.com/img/s5pPvI0Iba/s7/1443baceb00/Beztytuu.png?async&rand=0.9572635588701814 (otwórz link)
Kreski pokazują jakie wrażenie sprawia koło w czasie jazdy. Strzalki pokazują że raz w jedną raz w drugą
Pozdrawiam i dziękuje za próbe pomocy
Jestem tu nowy i jest to mój pierwszy post na tym forum, także odrazu sry za jakieś błędy co do umiejscowienia tematu.
Mam skuterka Keeway Hurricane 2008r. Pewnego dnia jadąc rano do szkoły spieszyłem sie i dałem ciut wiecej na gaz . Miałem wypadek bo uderzył mi w silnik samochód po czym uciekł.Złamałem sobie wtedy 2 palce i ostro porysowałem motorka;c. Od tego czasu mam problemy z tzw"balistyką " skuterka. Kiedyś przed wypadkiem mogłem sobie spokojnie grzać 90 na drodze z deszczem tylne koło sztywne trzymało się drogi aż miło. To samo tyczyło sie zakrętów. Dosłownie przyklejony do drogi żadnych bujań czy chybień. Teraz w zakręty o dużym kącie wjeżdzam ok 10-15 na godzine i na prostych nie przekraczam 40 km/h z powodów bezpieczeństwa. Pewnego dnia z tatą zobaczylismy ze koło jest do ramy pod kątem w prawo , widać już było ze to znaczne przechylenie. Rozebrałem go na częsci pierwsze , skręciłem go aby nie mial żadnych luzów itd. Zobaczyłem ten wachacz nie pogięty ani nic. Tuleje wg mnie są w miare dobrym stanie nieraz jeździłem na gorszych. Teraz koło stoi prosto, lecz takie bujanie dalej nie ustapiło. Przednie koło było przeglądane lagi ok , prosta kiera i koło. W czasie jazdy mam wrażenie że koło bądz cały silnik wykonuje wykonuje ukośne ruchy..( Koło proste było u wulkanzatora. , wałek sprzęgła też prosciutki.). Na suchej nawierzchni nie odczuwa się tego tak mocno lecz utrudnia życie.Zabawa zaczyna się dopiero gdy jest mokry asfalcik . Sciąga go na prawo że nie idzie go prawie utrzymać na nawet małych prędkościach. Zamieszczam rysunek poglądowy mówie artystą to nie jestem chodziło o schemat.
http://dc596.4shared.com/img/s5pPvI0Iba/s7/1443baceb00/Beztytuu.png?async&rand=0.9572635588701814 (otwórz link)
Kreski pokazują jakie wrażenie sprawia koło w czasie jazdy. Strzalki pokazują że raz w jedną raz w drugą
Pozdrawiam i dziękuje za próbe pomocy


- Chanyongg
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/2/2014, 17:45
- Lokalizacja: GW
senekkorzenna
Co rozumiesz pod pojęciem uchwytów silnika ? Tam gdzie ta srubka spotyka sie z tulejami ? Rama nie ma żadnych tam skrzywien jest ok
A tą sztyce jak sprawdze ?. Służą jakies przyrządy /serwis ? Ile taka przyjemnosc mnie wyniesie ?
Co rozumiesz pod pojęciem uchwytów silnika ? Tam gdzie ta srubka spotyka sie z tulejami ? Rama nie ma żadnych tam skrzywien jest ok


- Chanyongg
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/2/2014, 17:45
- Lokalizacja: GW
tylko ze ja tam takich uchwytów nie widze mam takie cos
http://img11.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3968000242
http://img11.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3968000242
Poprawione // Boshi
http://img11.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3968000242
http://img11.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3968000242
Poprawione // Boshi

- Chanyongg
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/2/2014, 17:45
- Lokalizacja: GW
senekkorzenna napisał(a):Jeżeli piszesz mi o uchwycie na karterach to wiem jak to jest .
Nie znam dokładnie nazwy ale chodziło mi o podanie tego co dałem w linku.
Czy ty też mógłbyś zarzucic linkiem do tego o co Ci chodzi ? Bo dzwony mi dzwonią ale jeszcze nie wiem w którym kościele.
Pozdrawiam

- Chanyongg
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/2/2014, 17:45
- Lokalizacja: GW
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości