Ktoś coś wie na temat łańcuchów marki Unibear ? Opinie ?
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Zgadzam się z zupełności. Jak ktoś by chciał oszczędzić na łańcuchu do np GSXR 1300 Hayabusa to powodzenia. Jedna jazda i łańcuch byłby pewnie do wymiany. Do mocnych motocykli nie ma co oszczędzać na łańcuchach i trzeba brać najmocniejsze. Oszczędzić można w motocyklach bardziej drogowych niż sportowych. Z tego co wiem to łańcuch Unibear jest dedykowany do motocykli o pojemności do max 600cm.
-
hubertkatana1999 - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 15/2/2014, 19:24
- Lokalizacja: Śląsk
Może i wylecę z forum za to co napiszę ale nie wytrzymam więcej durnych postów melvina. Chłopie ogarnij się, na siłę chcesz wszystkim udowodnić że jesteś najmądrzejszy. Krytykujesz ten łańcuch jak tylko możesz a prawdopodobnie nie widziałeś go na oczy. Opowiadasz jak to ostro jezdzisz i wiecznie gumujesz a Twój łańcuch jest w idealnym stanie po 20 tyś. bez żadnego smarowania.Jeśli faktycznie on tak wygląda po takim przebiegu to z całym szacunkiem ale chyba jeżdzisz jak ostatnia emerycka pi..a
I to tyle co mam do powiedzenia. Tobie też się przyda nieraz kilka słów krytyki. Ogarnij się!!!

- zagi81
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 13/1/2013, 19:02
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Nie napisałem że jest w idealnym stanie, napisałem że nie wymagał wymiany przez cały mój okres jego użytkowania i w momencie gdy sprzedawałem motocykl. Napisałem też że nie smarowałem go przez dwa lata i tak było, wyczyściłem go WD40 i zapomniałem o nim, nie lubię jak mam moto uwalone smarem z łańcucha.
Polecam zainwestować w dobry, hiper wzmacniany napęd i przekonać się jakiej jest jakości a nie oszczędzać na takich podzespołach i twierdzić ze istnieją napędy dobre i tanie bo gdyby tak było to ludzie już dawno by ich używali na dużą skalę...
A tego w jakich warunkach sprawdził się mój napęd nie muszę ci udowadniać, kilka osób z tego forum ze mną jeździło i wiedzą jak używam motocykla (przez pewien okres czasu moto było traktowane jak pies)... więc łaskawie nie piernicz głupot o mojej osobie skoro mnie nie znasz.
I szczerze wątpię żeby nagle pojawił się łańcuch tańszy o połowę i będący konkurencją dla hiper wzmacnianych markowych napędów...
Polecam zainwestować w dobry, hiper wzmacniany napęd i przekonać się jakiej jest jakości a nie oszczędzać na takich podzespołach i twierdzić ze istnieją napędy dobre i tanie bo gdyby tak było to ludzie już dawno by ich używali na dużą skalę...
A tego w jakich warunkach sprawdził się mój napęd nie muszę ci udowadniać, kilka osób z tego forum ze mną jeździło i wiedzą jak używam motocykla (przez pewien okres czasu moto było traktowane jak pies)... więc łaskawie nie piernicz głupot o mojej osobie skoro mnie nie znasz.
I szczerze wątpię żeby nagle pojawił się łańcuch tańszy o połowę i będący konkurencją dla hiper wzmacnianych markowych napędów...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Witam zainteresowanych.
Miałem styczność z tymi łańcuchami i bardzo je sobie chwalę. Ściągnąłem z wysp motocykl z tym łańcuchem i przez ponad trzy lata latałem niewiedząc nawet jakiej marki on jest. Zainteresowałem się dopiero jak mi się napęd zużył i co ciekawe to bardziej zużyły mi się zębatki niż sam łańcuch. Miałem zębatki Sunstar + łańcuch unibir i unibear wygrał z sunstarem żywotnością
Szukałem w Polsce łańcuchów tej firmy bo byłem zadowolony ale w tedy były one nieosiągalne. Chyba nikt ich nie importował do Polski albo ten ktoś się bardzo ukrywał. Zmuszony byłem kupić japończyka + zębatki JT które w moim odczuciu wolniej się zużywają niż sunstar, ale może to tylko moje odczucie.
Moja opinia, jak masz możliwość to bierz bez obaw łańcuch unibear. Sprawdzony i z czystym sumieniem polecam. Co do opinii ludzi którzy nie mieli styczności z tematem a wiedzą o nim wszystko to tak jest, było i będzie. Trzeba słuchać tych co dotknęli tematu i ignorować posty w stylu " nie jeździłem na nim ale nie polecam ".
Szerokości
Miałem styczność z tymi łańcuchami i bardzo je sobie chwalę. Ściągnąłem z wysp motocykl z tym łańcuchem i przez ponad trzy lata latałem niewiedząc nawet jakiej marki on jest. Zainteresowałem się dopiero jak mi się napęd zużył i co ciekawe to bardziej zużyły mi się zębatki niż sam łańcuch. Miałem zębatki Sunstar + łańcuch unibir i unibear wygrał z sunstarem żywotnością

Szukałem w Polsce łańcuchów tej firmy bo byłem zadowolony ale w tedy były one nieosiągalne. Chyba nikt ich nie importował do Polski albo ten ktoś się bardzo ukrywał. Zmuszony byłem kupić japończyka + zębatki JT które w moim odczuciu wolniej się zużywają niż sunstar, ale może to tylko moje odczucie.
Moja opinia, jak masz możliwość to bierz bez obaw łańcuch unibear. Sprawdzony i z czystym sumieniem polecam. Co do opinii ludzi którzy nie mieli styczności z tematem a wiedzą o nim wszystko to tak jest, było i będzie. Trzeba słuchać tych co dotknęli tematu i ignorować posty w stylu " nie jeździłem na nim ale nie polecam ".
Szerokości
-
cbr929.1994 - Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 24/2/2014, 23:03
- Lokalizacja: Wawa
Zapomniałem zapytać. Podaj mi proszę namiar na sklep gdzie zaoferowali Ci Unibeara. Na razie nie potrzebuje, ale zapisze se namiary w kajeciku żeby mieć
Z góry dzięki

Z góry dzięki
-
cbr929.1994 - Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 24/2/2014, 23:03
- Lokalizacja: Wawa
Sklep jest w Obornikach Śląskich, więc trochę ci nie po drodze z Wawy:)
Ale wysyłają bo ja czasem jeżdżę do nich z Wrocka a jak nie ma pogody to proszę ich o wysyłkę.
Telefon do nich 501-945-853. Nazwy nie jestem pewien, bo oni mają kilka sklepów internetowych, chyba kapri lub kaprii i moto-opony i chyba jeszcze jakieś. Ja tam zawsze załatwiam wszystko przez telefon, tak mi najwygodniej. W sezonie jest trochę ciężko się do nich dodzwonić bo prawie zawsze mają urwanie głowy ale jak już nie jest zajęte to odbierają.
Polecam sklep, zawsze dobrze doradzą i mają świetne ceny na napędy i inne graty.
Ale wysyłają bo ja czasem jeżdżę do nich z Wrocka a jak nie ma pogody to proszę ich o wysyłkę.
Telefon do nich 501-945-853. Nazwy nie jestem pewien, bo oni mają kilka sklepów internetowych, chyba kapri lub kaprii i moto-opony i chyba jeszcze jakieś. Ja tam zawsze załatwiam wszystko przez telefon, tak mi najwygodniej. W sezonie jest trochę ciężko się do nich dodzwonić bo prawie zawsze mają urwanie głowy ale jak już nie jest zajęte to odbierają.
Polecam sklep, zawsze dobrze doradzą i mają świetne ceny na napędy i inne graty.
- aprilia86
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 13/2/2014, 14:27
Witam wszystkich.
Pozytywne opinie, łańcuch zakupiłem. Za jakieś dwa lata wydam swoją opinię
A co do tego patentu przedstawionego parę postów wyżej, to moim zdaniem jest laser do ustawiania zwisu łańcucha. Promień pokazuje tu hipotetyczną linię rysowaną na wszystkich schematach do ustawienia zwisu. Wystarczy przyłożyć przymiar do łąńcucha w środku i punkt dokładnie pokaże na podziałce jaki jest zwis.
Równoległość zębatek ustawia się automatycznie sama (chyba w większości obecnych sprzętów) - zdawcza jest zamocowana przesuwnie na wielowpuście wałka zdawczego i za chiny nie ma możliwości ustawienia równoległości ręcznie.
pozdro
MirekH, Nysa
Pozytywne opinie, łańcuch zakupiłem. Za jakieś dwa lata wydam swoją opinię

A co do tego patentu przedstawionego parę postów wyżej, to moim zdaniem jest laser do ustawiania zwisu łańcucha. Promień pokazuje tu hipotetyczną linię rysowaną na wszystkich schematach do ustawienia zwisu. Wystarczy przyłożyć przymiar do łąńcucha w środku i punkt dokładnie pokaże na podziałce jaki jest zwis.
Równoległość zębatek ustawia się automatycznie sama (chyba w większości obecnych sprzętów) - zdawcza jest zamocowana przesuwnie na wielowpuście wałka zdawczego i za chiny nie ma możliwości ustawienia równoległości ręcznie.
pozdro
MirekH, Nysa
- mikah007
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 3/4/2014, 10:12
A co sądzicie o D.I.D'zie do rozrządu ? Przymierzam sie właśnie do wymiany w swojej FZRce 1000 i łańcuch na allegro kosztuje... 109zł! Niby firma firmą, ale cena wzbudza wątpliwości.
http://allegro.pl/lancuch-rozrzadu-yama ... 11664.html
http://allegro.pl/lancuch-rozrzadu-yama ... 11664.html
Yamaha FZR 1000
- vardana
- Świeżak
- Posty: 113
- Dołączył(a): 31/3/2014, 20:32
- Lokalizacja: Warszawa - bielany
Co do tego łańcucha rozrządu to z tego co widzę właśnie po tyle chodzą łańcuszki do FZR z tego rocznika. Zobacz rozpiętość cen na Allegro - większość po 120 zł~
A co do łańcucha napędu. Nie smarowałem w RS 125 i pożałowałem, bo bardzo szybko padł.
W CBR1000RR smaruje często - co 300-400 km, wole mieć up*erdoloną felgę niż wymieniać napęd za 800 zł i tyle w temacie.
Unibara nie zakładałbym do typowo sportowych motocykli, tym bardziej że przeciążenia są ogromne na napędzie w takim 600 cm3 / 1000 cm3
Jeżeli masz sporta to kup DID'a mocnego, nie oszczędzaj i smaruj go często a posłuży długi czas.
A co do łańcucha napędu. Nie smarowałem w RS 125 i pożałowałem, bo bardzo szybko padł.
W CBR1000RR smaruje często - co 300-400 km, wole mieć up*erdoloną felgę niż wymieniać napęd za 800 zł i tyle w temacie.
Unibara nie zakładałbym do typowo sportowych motocykli, tym bardziej że przeciążenia są ogromne na napędzie w takim 600 cm3 / 1000 cm3
Jeżeli masz sporta to kup DID'a mocnego, nie oszczędzaj i smaruj go często a posłuży długi czas.
-
Kirgeron - Świeżak
- Posty: 436
- Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01
Co do Łańcuchów UniBear, to wśród moich znajomych Używamy juz tylko ich po przejściu z DiD. Motocykle użytkowane w extremalnych warunkach typu: od KTM350EXC do BMW F800GS. Sprzedawca na motoakcesoria.com zaznaczył, że są dobre do motocykli max 100 KM. Założyłem teraz do DL1000 i ma 20 tkm... na razie daje rady, ale sie powoli kończy. W DR650 działał lepiejm niż DiD! Oczywiście liczy się smarowanie i zebatki.. Moje wieloletnie badania wykazały: JT najgorsze... Sunstar - w miarę OK ; Afam - Super ; Esjot - Super. Prox - Super ; Zapytacie skąd takie doświadczenie? KTMem 450 EXC wymieniałem kpl napędowe co 1000-3000 km.. W błocie nie ma litości... DiD jest oczywioście OK, ale szybko odkryłem że DC to jest to samo a cena niższa o 15-20% .. potem testy CZ i innego syfu... Zapomnijcie... W skrajnym wypadku pękaja nawet na motocyklach. Mój kupel, niestety nie przyznał się, że jedzie na CZ z nami w podróż i w połowie urlopu przysżło mu kupić na gwałt łańcuch za 600 pln!
PRZYPOMINAM że sprzedawca mi napisał, że nie woolno stosować do najmocniejszych motocykli łańcuchów UniBear! Tak było rok temu. Nie wiem czy się to nie zmieni. Wada? Są cięższe od DiDów i DC..
PRZYPOMINAM że sprzedawca mi napisał, że nie woolno stosować do najmocniejszych motocykli łańcuchów UniBear! Tak było rok temu. Nie wiem czy się to nie zmieni. Wada? Są cięższe od DiDów i DC..
-
K-Pax - Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 30/12/2008, 16:42
- Lokalizacja: Kielce
Są cięższe, bo mają więcej mięsa. Grubością są podobne do wzmocnionych DID serii ZVMX. Odośnie motoakcesoria.com, to jest to dystrybutor Unibear-a (kryje się pod nim krakowski Rider), więc... każdy chwali swoje
Ale też mam w jednym z motocykli Unibear i po 10tys.km w singlu 600cm trzyma się dzielnie. Standardowy DID VX2 przy tym przebiegu był już bardziej wyciągnięty.
Nowy DID 520VX2 w KTM 690 po 1000km jazdy turystycznej (serio turystycznej, trip po Gruzji, bez dzidowania)
no comments...

Nowy DID 520VX2 w KTM 690 po 1000km jazdy turystycznej (serio turystycznej, trip po Gruzji, bez dzidowania)
no comments...
- Artur_
- Świeżak
- Posty: 358
- Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
- Lokalizacja: Zabrze
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości