Zobacz wÄ…tek - AM6 lepsza moc na ssaniu? :)
NAS Analytics TAG

AM6 lepsza moc na ssaniu? :)

i inne małe pojemności
_________

AM6 lepsza moc na ssaniu? :)

Postprzez pioneer656 » 12/2/2014, 14:43

moja dt lepiej jedzie na ssaniu, bez ssania idzie ok 80km/h a z ssaniem 90, czuc ze na ssaniu dostaje takiego kopa :) podkreślam że to oryginalny odblokowany AM6 :) Jak wyregulowac gaznik zeby bez ssania jechał tak jak na nim ;] iglice mam ustawioną na przedostatnim ząbku na dole ( 1 ząbek został do dołu ) .
ggggg
Avatar użytkownika
pioneer656
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 19/11/2013, 15:04
Lokalizacja: tak


Postprzez cioracz » 12/2/2014, 17:37

No to więcej paliwa potrzebuje, albo masz za bogatą mieszankę. Więc mam dwa warianty: 1. Zobacz jak na ostatnim ząbku iglicy będzie. 2. Zostaw iglice jak jest i mieszanką się pobaw :)
Ostatnio edytowano 12/2/2014, 19:14 przez cioracz, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce


Postprzez MarSen » 12/2/2014, 17:38

Powietrzem się nie bawi. Przecież masz filtr powietrza, który podaje ciągle taką samą jego ilość. Chyba, że AM6 jest inaczej? Chodziło Ci raczej o dawkę paliwa.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez cioracz » 12/2/2014, 17:53

Może trochę się źle wyraziłem a Ty źle zrozumiałeś :) . Chodziło mi że AM6 w gaźniku regulujesz całą mieszankę paliwowo-powietrzną. :)
Ostatnio edytowano 12/2/2014, 19:09 przez cioracz, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez MarSen » 12/2/2014, 18:11

W gaźniku masz 2 śruby. Jedna od wolnych obrotów, a druga od ilości paliwa. Powietrza zawsze jest tyle samo. Przynajmniej tak zawsze myślałem, mam nawet gaźnik ze skuterka chińskiego 4T nad biurkiem i jak się mu przyglądałem to do takiego wniosku doszedłem. W miejscu na filtr powietrza nie ma niczego, co mogłoby zmniejszać lub zwiększać jego dawkę. Jak więc chcesz ją regulować? Zmienia się wtedy cały filtr.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez cioracz » 12/2/2014, 18:18

Ta 1 jest od obrotów ogólnie. 2 jest od regulacji mieszanki paliwowo-powietrznej. A od dawki paliwa masz iglicę :)
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości




na górê