[Ducati 1199 Panigale S] Ducati 1199 Panigale S na torze
Posty: 50
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
[Ducati 1199 Panigale S] Ducati 1199 Panigale S na to
Dyskusja na temat: Ducati 1199 Panigale S na torze - test
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati 1199 Panigale S na torze - test
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati 1199 Panigale S na torze - test
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
patrze na wykres mocy na kole s1000rr i ducati i do 11000 obr/min ducati zdecydowanie góruje przy 8000 eska ma 100 km na kole a ducati 115 ,bmw zaczyna odjezdzac dopiero od +/_11500 obr/min max moc ducati 162 km na kole bmw 175 km na kole wiec niewiem skad autor wyczas nowinke jakoby eska przy 8000 rwała tak ze o moja kosmiczna bogini a duc duka jak stare kalesony prawdopodobnie wynika to z własnie dłuzzego roztawu w ducu i tak sie niestawia po odkreceniu ale to niema nic wspolnego z kopem przy 8000 tylko subiektywnymi nic niewartymi jak wlanie udowodnilem odczuciami .<br><hr>oooo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niczego nie udowodniles. Pokaz te wykresy bo ja chyba (a raczej na pewno) widzialem nieco inne. Poza tym na dynamike skladaja sie jeszcze takie rzeczy jak np przelozenia, ktore w Ducati sa dlugie. <br><hr>IvanKomentatorzy napisał(a):patrze na wykres mocy na kole s1000rr i ducati i do 11000 obr/min ducati zdecydowanie góruje przy 8000 eska ma 100 km na kole a ducati 115 ,bmw zaczyna odjezdzac dopiero od +/_11500 obr/min max moc ducati 162 km na kole bmw 175 km na kole wiec niewiem skad autor wyczas nowinke jakoby eska przy 8000 rwała tak ze o moja kosmiczna bogini a duc duka jak stare kalesony prawdopodobnie wynika to z własnie dłuzzego roztawu w ducu i tak sie niestawia po odkreceniu ale to niema nic wspolnego z kopem przy 8000 tylko subiektywnymi nic niewartymi jak wlanie udowodnilem odczuciami .<br><hr>oooo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Misiu, nie ośmieszaj się zestawianiem wykresu mocy i obrotów silników R4 i V2. Tam gdzie Stukati łapie dusznosci, tam Beta dopiero zaczyna:)<br><hr>YetiKomentatorzy napisał(a):patrze na wykres mocy na kole s1000rr i ducati i do 11000 obr/min ducati zdecydowanie góruje przy 8000 eska ma 100 km na kole a ducati 115 ,bmw zaczyna odjezdzac dopiero od +/_11500 obr/min max moc ducati 162 km na kole bmw 175 km na kole wiec niewiem skad autor wyczas nowinke jakoby eska przy 8000 rwała tak ze o moja kosmiczna bogini a duc duka jak stare kalesony prawdopodobnie wynika to z własnie dłuzzego roztawu w ducu i tak sie niestawia po odkreceniu ale to niema nic wspolnego z kopem przy 8000 tylko subiektywnymi nic niewartymi jak wlanie udowodnilem odczuciami .<br><hr>oooo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam w ręku "Motocykl" z lipca 2012 roku, patrzę na wykresy i chyba Motocykl miał inne Panigale.Porównując wykresy momentu od ok. 3000 obr Panigałka ma zawsze ponad 90 Nm momentu- to nie jest mało, widoczny uskok występuje między 5 a 7 tys. obrotów, gdzie tylko między 6200- 6500 obr GSXR 1000 nieco przewyższa momentem, ale dalej Ducati już ciągle do góry a od 7000 obr to 4 cylindrówki są bardzo w tyle. Na wykresie jest też KTM 1190 RC8R, co prawda mocą nie dorównuje Panigale, ale momentem, to powala, max. moment na tym samym poziomie, ale jeśli chodzi o równomierność rozwijania to Panigale może się schować...No cóż KTM poszedł w inną stronę zamiast mocy wolał moment ( podobnie jak poprzednio Ducati 1198)...
Panigale bardzo mi się podoba stylistycznie, jeśli chodzi o resztę no cóż, chyba nieco z mocny, ja ledwo ogarniam moje 999, a jeśli chodzi o wygodę jazdy to 999 to narazie najbardziej "turystyczny" Superbike Ducati...Nie wiem jak z kosztami eksploatacji Panigale, ale 999 to jest zaprzeczeniem opisanego u góry stwierdzenia, koszty podstawowych części eksploatacyjnych są nieraz mniejsze niż japońskie, paski koszt 150 zł kpl, tarcze sprzęgła ja kupiłem za 210 zł, spalanie to jak w konkurencji ile wlejesz tyle spalisz..luzy zaworowe, jak ktoś ogarnia porządnie japońskie silniki to przy pomocy książki serwisowej poradzi sobie z Ducati, na dodatek potem stwierdzi, że to śmiesznie proste, może płytki ( znaczy szajbki i korki) są nieco droższe( korki ok. 30zł, szajbki ok.70 zł), ale z reguły przy normalnym sposobie eksploatacji luzy robi się dopiero ok. 20 tys km ( ja przy tym przebiegu robiłem 2 zawory), oczywiście sprawdzać trzeba jak fabryka podaje czyli co 10 tys km, wymiana pasków: jak ktoś wprawiony i ma podstawowe potrzebne zwykłe narzędzia + potrafi naciągnąć paski, to wymianę robi w polu, a nie w warsztacie, na dodatek porządny łańcuch rozrządu wcale nie jest tani, a te tanie-nowe zamienniki- łańcuchy z literką M można od razu wyrzucić do kosza z napisem odpady...Ducati jest OK, tylko trzeba dokładnie postępować zgodnie jak fabryka zaleca... Mam 3 sztuki: w tym jeden już ma ponad 25 lat
...Pozdr.
<br><hr>Janek Testastretta
Panigale bardzo mi się podoba stylistycznie, jeśli chodzi o resztę no cóż, chyba nieco z mocny, ja ledwo ogarniam moje 999, a jeśli chodzi o wygodę jazdy to 999 to narazie najbardziej "turystyczny" Superbike Ducati...Nie wiem jak z kosztami eksploatacji Panigale, ale 999 to jest zaprzeczeniem opisanego u góry stwierdzenia, koszty podstawowych części eksploatacyjnych są nieraz mniejsze niż japońskie, paski koszt 150 zł kpl, tarcze sprzęgła ja kupiłem za 210 zł, spalanie to jak w konkurencji ile wlejesz tyle spalisz..luzy zaworowe, jak ktoś ogarnia porządnie japońskie silniki to przy pomocy książki serwisowej poradzi sobie z Ducati, na dodatek potem stwierdzi, że to śmiesznie proste, może płytki ( znaczy szajbki i korki) są nieco droższe( korki ok. 30zł, szajbki ok.70 zł), ale z reguły przy normalnym sposobie eksploatacji luzy robi się dopiero ok. 20 tys km ( ja przy tym przebiegu robiłem 2 zawory), oczywiście sprawdzać trzeba jak fabryka podaje czyli co 10 tys km, wymiana pasków: jak ktoś wprawiony i ma podstawowe potrzebne zwykłe narzędzia + potrafi naciągnąć paski, to wymianę robi w polu, a nie w warsztacie, na dodatek porządny łańcuch rozrządu wcale nie jest tani, a te tanie-nowe zamienniki- łańcuchy z literką M można od razu wyrzucić do kosza z napisem odpady...Ducati jest OK, tylko trzeba dokładnie postępować zgodnie jak fabryka zaleca... Mam 3 sztuki: w tym jeden już ma ponad 25 lat

<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
P.S. Aha i dodam, nie jestem żadnym lekarzem, adwokatem, czy innym nowobogackim, ot zwykłym orczykiem hahahaa, a i zdarza mi się zasypiać ze smarami na łapkachKomentatorzy napisał(a):Mam w ręku "Motocykl" z lipca 2012 roku, patrzę na wykresy i chyba Motocykl miał inne Panigale.Porównując wykresy momentu od ok. 3000 obr Panigałka ma zawsze ponad 90 Nm momentu- to nie jest mało, widoczny uskok występuje między 5 a 7 tys. obrotów, gdzie tylko między 6200- 6500 obr GSXR 1000 nieco przewyższa momentem, ale dalej Ducati już ciągle do góry a od 7000 obr to 4 cylindrówki są bardzo w tyle. Na wykresie jest też KTM 1190 RC8R, co prawda mocą nie dorównuje Panigale, ale momentem, to powala, max. moment na tym samym poziomie, ale jeśli chodzi o równomierność rozwijania to Panigale może się schować...No cóż KTM poszedł w inną stronę zamiast mocy wolał moment ( podobnie jak poprzednio Ducati 1198)...
Panigale bardzo mi się podoba stylistycznie, jeśli chodzi o resztę no cóż, chyba nieco z mocny, ja ledwo ogarniam moje 999, a jeśli chodzi o wygodę jazdy to 999 to narazie najbardziej "turystyczny" Superbike Ducati...Nie wiem jak z kosztami eksploatacji Panigale, ale 999 to jest zaprzeczeniem opisanego u góry stwierdzenia, koszty podstawowych części eksploatacyjnych są nieraz mniejsze niż japońskie, paski koszt 150 zł kpl, tarcze sprzęgła ja kupiłem za 210 zł, spalanie to jak w konkurencji ile wlejesz tyle spalisz..luzy zaworowe, jak ktoś ogarnia porządnie japońskie silniki to przy pomocy książki serwisowej poradzi sobie z Ducati, na dodatek potem stwierdzi, że to śmiesznie proste, może płytki ( znaczy szajbki i korki) są nieco droższe( korki ok. 30zł, szajbki ok.70 zł), ale z reguły przy normalnym sposobie eksploatacji luzy robi się dopiero ok. 20 tys km ( ja przy tym przebiegu robiłem 2 zawory), oczywiście sprawdzać trzeba jak fabryka podaje czyli co 10 tys km, wymiana pasków: jak ktoś wprawiony i ma podstawowe potrzebne zwykłe narzędzia + potrafi naciągnąć paski, to wymianę robi w polu, a nie w warsztacie, na dodatek porządny łańcuch rozrządu wcale nie jest tani, a te tanie-nowe zamienniki- łańcuchy z literką M można od razu wyrzucić do kosza z napisem odpady...Ducati jest OK, tylko trzeba dokładnie postępować zgodnie jak fabryka zaleca... Mam 3 sztuki: w tym jeden już ma ponad 25 lat...Pozdr.
<br><hr>Janek Testastretta<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No ale w tym właśnie Motocyklu było wyraźnie napisane że średni zakres obrotów to rozczarowanie... <br><hr>SashaKomentatorzy napisał(a):Mam w ręku "Motocykl" z lipca 2012 roku, patrzę na wykresy i chyba Motocykl miał inne Panigale.Porównując wykresy momentu od ok. 3000 obr Panigałka ma zawsze ponad 90 Nm momentu- to nie jest mało, widoczny uskok występuje między 5 a 7 tys. obrotów, gdzie tylko między 6200- 6500 obr GSXR 1000 nieco przewyższa momentem, ale dalej Ducati już ciągle do góry a od 7000 obr to 4 cylindrówki są bardzo w tyle. Na wykresie jest też KTM 1190 RC8R, co prawda mocą nie dorównuje Panigale, ale momentem, to powala, max. moment na tym samym poziomie, ale jeśli chodzi o równomierność rozwijania to Panigale może się schować...No cóż KTM poszedł w inną stronę zamiast mocy wolał moment ( podobnie jak poprzednio Ducati 1198)...
Panigale bardzo mi się podoba stylistycznie, jeśli chodzi o resztę no cóż, chyba nieco z mocny, ja ledwo ogarniam moje 999, a jeśli chodzi o wygodę jazdy to 999 to narazie najbardziej "turystyczny" Superbike Ducati...Nie wiem jak z kosztami eksploatacji Panigale, ale 999 to jest zaprzeczeniem opisanego u góry stwierdzenia, koszty podstawowych części eksploatacyjnych są nieraz mniejsze niż japońskie, paski koszt 150 zł kpl, tarcze sprzęgła ja kupiłem za 210 zł, spalanie to jak w konkurencji ile wlejesz tyle spalisz..luzy zaworowe, jak ktoś ogarnia porządnie japońskie silniki to przy pomocy książki serwisowej poradzi sobie z Ducati, na dodatek potem stwierdzi, że to śmiesznie proste, może płytki ( znaczy szajbki i korki) są nieco droższe( korki ok. 30zł, szajbki ok.70 zł), ale z reguły przy normalnym sposobie eksploatacji luzy robi się dopiero ok. 20 tys km ( ja przy tym przebiegu robiłem 2 zawory), oczywiście sprawdzać trzeba jak fabryka podaje czyli co 10 tys km, wymiana pasków: jak ktoś wprawiony i ma podstawowe potrzebne zwykłe narzędzia + potrafi naciągnąć paski, to wymianę robi w polu, a nie w warsztacie, na dodatek porządny łańcuch rozrządu wcale nie jest tani, a te tanie-nowe zamienniki- łańcuchy z literką M można od razu wyrzucić do kosza z napisem odpady...Ducati jest OK, tylko trzeba dokładnie postępować zgodnie jak fabryka zaleca... Mam 3 sztuki: w tym jeden już ma ponad 25 lat...Pozdr.
<br><hr>Janek Testastretta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No tak, ale dokładnie nie opisali na czym to polega...i nie dodali, że i tak moment w tym zakresie jest ( oprócz KTM) wyżej niż konkurencja..Miałem kiedyś 748 S, wszyscy się dziwili, że taka mała moc a nadąża za 1000, czasem nawet oni nie mogą nadążyćKomentatorzy napisał(a):Mam w ręku "Motocykl" z lipca 2012 roku, patrzę na wykresy i chyba Motocykl miał inne Panigale.Porównując wykresy momentu od ok. 3000 obr Panigałka ma zawsze ponad 90 Nm momentu- to nie jest mało, widoczny uskok występuje między 5 a 7 tys. obrotów, gdzie tylko między 6200- 6500 obr GSXR 1000 nieco przewyższa momentem, ale dalej Ducati już ciągle do góry a od 7000 obr to 4 cylindrówki są bardzo w tyle. Na wykresie jest też KTM 1190 RC8R, co prawda mocą nie dorównuje Panigale, ale momentem, to powala, max. moment na tym samym poziomie, ale jeśli chodzi o równomierność rozwijania to Panigale może się schować...No cóż KTM poszedł w inną stronę zamiast mocy wolał moment ( podobnie jak poprzednio Ducati 1198)...
Panigale bardzo mi się podoba stylistycznie, jeśli chodzi o resztę no cóż, chyba nieco z mocny, ja ledwo ogarniam moje 999, a jeśli chodzi o wygodę jazdy to 999 to narazie najbardziej "turystyczny" Superbike Ducati...Nie wiem jak z kosztami eksploatacji Panigale, ale 999 to jest zaprzeczeniem opisanego u góry stwierdzenia, koszty podstawowych części eksploatacyjnych są nieraz mniejsze niż japońskie, paski koszt 150 zł kpl, tarcze sprzęgła ja kupiłem za 210 zł, spalanie to jak w konkurencji ile wlejesz tyle spalisz..luzy zaworowe, jak ktoś ogarnia porządnie japońskie silniki to przy pomocy książki serwisowej poradzi sobie z Ducati, na dodatek potem stwierdzi, że to śmiesznie proste, może płytki ( znaczy szajbki i korki) są nieco droższe( korki ok. 30zł, szajbki ok.70 zł), ale z reguły przy normalnym sposobie eksploatacji luzy robi się dopiero ok. 20 tys km ( ja przy tym przebiegu robiłem 2 zawory), oczywiście sprawdzać trzeba jak fabryka podaje czyli co 10 tys km, wymiana pasków: jak ktoś wprawiony i ma podstawowe potrzebne zwykłe narzędzia + potrafi naciągnąć paski, to wymianę robi w polu, a nie w warsztacie, na dodatek porządny łańcuch rozrządu wcale nie jest tani, a te tanie-nowe zamienniki- łańcuchy z literką M można od razu wyrzucić do kosza z napisem odpady...Ducati jest OK, tylko trzeba dokładnie postępować zgodnie jak fabryka zaleca... Mam 3 sztuki: w tym jeden już ma ponad 25 lat...Pozdr.
<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):No ale w tym właśnie Motocyklu było wyraźnie napisane że średni zakres obrotów to rozczarowanie... <br><hr>Sasha<br>

Hmmmm... wszyscy się tak zachwycają tyle i tyle koni tyle i tyle momentu, a tak naprawdę, to i tak najważniejszy jest kierowca, mój brat mnie objeżdża na KTM 250 i łoi skórę jak trza... i co motóra wina?

Podejrzewam, że to rozczarowanie, było bardziej w porównaniu do KTM RC 8 R i poprzedników, naprawdę 1198 ( o R-ce nie wspomnę bo nie wiem) wali po nerach niesamowicie - znaczy ma momentum...<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przeciez to napisałem ze beta odjezdza od 11500 obrotow na minute aldo 1100 ducati cały czas ma przewage 10-15 km mechaniiczncyh przy 8000 ty równych o ktorych piał autor duc ma 15 km wiecej co przy tej samej masie daje ducowi prz tych obrotach przewage mocy .<br><hr>ppppKomentatorzy napisał(a):patrze na wykres mocy na kole s1000rr i ducati i do 11000 obr/min ducati zdecydowanie góruje przy 8000 eska ma 100 km na kole a ducati 115 ,bmw zaczyna odjezdzac dopiero od +/_11500 obr/min max moc ducati 162 km na kole bmw 175 km na kole wiec niewiem skad autor wyczas nowinke jakoby eska przy 8000 rwała tak ze o moja kosmiczna bogini a duc duka jak stare kalesony prawdopodobnie wynika to z własnie dłuzzego roztawu w ducu i tak sie niestawia po odkreceniu ale to niema nic wspolnego z kopem przy 8000 tylko subiektywnymi nic niewartymi jak wlanie udowodnilem odczuciami .<br><hr>oooo<br>Komentatorzy napisał(a):Misiu, nie ośmieszaj się zestawianiem wykresu mocy i obrotów silników R4 i V2. Tam gdzie Stukati łapie dusznosci, tam Beta dopiero zaczyna:)<br><hr>Yeti<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przelozenia ducati przy 8000 ma na liczniku 225, bmw 175 na 6 biegu owszem ducati ma dłuzze przeloznia sporo ale autor pisał o wyjsciu z zakretu przy 8000 i w bmw rzekomo lepiej idzie przy 8000 niz w ducu ktore zeby przy tej amej predkosci krecic około 8000 musi miec nizszy bieg wbite to wszytko wiec przelozenie niegra roli czylii tam gdzie w bmw odkrecaz na 6 przy 8000 w ducati robisz to samo na 4 i ducati odjezdza az do momentu w ktorym bmw nieprzekroczy 11500 obrotow na minute , grafika google panigale s vs s1000rr dyno .<br><hr>ppppKomentatorzy napisał(a):patrze na wykres mocy na kole s1000rr i ducati i do 11000 obr/min ducati zdecydowanie góruje przy 8000 eska ma 100 km na kole a ducati 115 ,bmw zaczyna odjezdzac dopiero od +/_11500 obr/min max moc ducati 162 km na kole bmw 175 km na kole wiec niewiem skad autor wyczas nowinke jakoby eska przy 8000 rwała tak ze o moja kosmiczna bogini a duc duka jak stare kalesony prawdopodobnie wynika to z własnie dłuzzego roztawu w ducu i tak sie niestawia po odkreceniu ale to niema nic wspolnego z kopem przy 8000 tylko subiektywnymi nic niewartymi jak wlanie udowodnilem odczuciami .<br><hr>oooo<br>Komentatorzy napisał(a):Niczego nie udowodniles. Pokaz te wykresy bo ja chyba (a raczej na pewno) widzialem nieco inne. Poza tym na dynamike skladaja sie jeszcze takie rzeczy jak np przelozenia, ktore w Ducati sa dlugie. <br><hr>Ivan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
i kto sie osmieszył ?Komentatorzy napisał(a):patrze na wykres mocy na kole s1000rr i ducati i do 11000 obr/min ducati zdecydowanie góruje przy 8000 eska ma 100 km na kole a ducati 115 ,bmw zaczyna odjezdzac dopiero od +/_11500 obr/min max moc ducati 162 km na kole bmw 175 km na kole wiec niewiem skad autor wyczas nowinke jakoby eska przy 8000 rwała tak ze o moja kosmiczna bogini a duc duka jak stare kalesony prawdopodobnie wynika to z własnie dłuzzego roztawu w ducu i tak sie niestawia po odkreceniu ale to niema nic wspolnego z kopem przy 8000 tylko subiektywnymi nic niewartymi jak wlanie udowodnilem odczuciami .<br><hr>oooo<br>Komentatorzy napisał(a):Misiu, nie ośmieszaj się zestawianiem wykresu mocy i obrotów silników R4 i V2. Tam gdzie Stukati łapie dusznosci, tam Beta dopiero zaczyna:)<br><hr>Yeti<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
albo włacz sobie mtoocykl-online test litrów tam masz wykresy na piecu to samo duc cały czas duzo wiekszy power az do momentu w ktorym bmw nieprzekroczy 11500 -12000 tys przy 8000 duc ma na piecu 135 km a bmw 110 km jakies pytaniia co oznacza mniej wiecej tyle ze jesli zaczniemy wychodzi z winkla przy 8000 bmw i ducati bmw zostanie mocno z z tyłu a zanim zacznie doganiac ducati to sie na standardowym torze prosta skonczy .<br><hr>ppppKomentatorzy napisał(a):patrze na wykres mocy na kole s1000rr i ducati i do 11000 obr/min ducati zdecydowanie góruje przy 8000 eska ma 100 km na kole a ducati 115 ,bmw zaczyna odjezdzac dopiero od +/_11500 obr/min max moc ducati 162 km na kole bmw 175 km na kole wiec niewiem skad autor wyczas nowinke jakoby eska przy 8000 rwała tak ze o moja kosmiczna bogini a duc duka jak stare kalesony prawdopodobnie wynika to z własnie dłuzzego roztawu w ducu i tak sie niestawia po odkreceniu ale to niema nic wspolnego z kopem przy 8000 tylko subiektywnymi nic niewartymi jak wlanie udowodnilem odczuciami .<br><hr>oooo<br>Komentatorzy napisał(a):Niczego nie udowodniles. Pokaz te wykresy bo ja chyba (a raczej na pewno) widzialem nieco inne. Poza tym na dynamike skladaja sie jeszcze takie rzeczy jak np przelozenia, ktore w Ducati sa dlugie. <br><hr>Ivan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
oj bardzo mocno tak mocno że chyba odstrzele sobie d**e. Oj chłopie chyba cie mama nie kochała skoro musisz wszystko miec co zechcesz.<br><hr>MiroKomentatorzy napisał(a):Jak tam ból **** polaczków co nie stać ich na Ducata ? mocno piecze ?<br><hr>alphamale<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
co do bólu ma to czy jest ktoś Polaczkiem, Polakiem czy Chińczykiem czy Francuzem??Komentatorzy napisał(a):Jak tam ból **** polaczków co nie stać ich na Ducata ? mocno piecze ?<br><hr>alphamale<br>
Mnie chyba nie boli.. choć przynaję, że chciałbym mieć takie cudo w garażu.. Piękny.. nie?!<br><hr>outofthebox
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeśli szukasz definicji "Polaczka" to prawdopodobnie możesz spojrzeć w lustro, czyli taki który nie wiedzieć czemu nie szanuje swojego pochodzenia. Nie znam drugiego narodu który tak bardzo by pluł sam sobie w twarz. Pojeździj trochę po świecie, pomyśl i zobaczysz jaka duża siła nie tylko jeszcze w Polsce drzemie ale jest już w ruchu.Komentatorzy napisał(a):Jak tam ból **** polaczków co nie stać ich na Ducata ? mocno piecze ?<br><hr>alphamale<br>
Oto Polaczek<br><hr>Polaczek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wiesz.. stać.. ale wolę motocykle dla chłopcówKomentatorzy napisał(a):Jak tam ból **** polaczków co nie stać ich na Ducata ? mocno piecze ?<br><hr>alphamale<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wiecie na czym polega problem w tej dyskusji? Ze rozmawiacie tutaj o tym co jest na papierze. Papier wszystko przyjmie, nawet to , ze komarek ma lepsze zawieszenie od ducati. (a nie mowilem? Przyjelo) Ktos z was jezdzil s1000rr i panigale? Ja tak, i nie patrzac na wykresy moge sie zgodzic z autorem. SRR latwiej skreca, jest duzo latwiejsze w prowadzeniu a cala konstrukcja sztywniejsza od wymyslu ducati przez co dostaje sie o niebo lepszy feedback. Slusznie autor zauwazyl, na ducati trzeba sie napracowac i fizycznie i psychicznie, zeby moc jechac szybko. BMW samo w sobie jest szybkie, poprostu nalezy mu nie przeszkadzac. Mowiac prostymi slowami, jazda panigale to nie jest fun, motocykl trzeba cisnac, pracowac nad nim, stawiac wszystko na jedna karte,<br><hr>Rosiboj
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 50
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości