Ceramizator do silnika do motoru - uszczelnienie silnika
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Ceramizator do motoru
Ja używałem ceramizator do motoru i do samochodu właśnie dlatego, że silnik brał mi olej.
Szczerze powiem, że zarówno w samochodzie jak i w motorze efekt brania oleju przez silnik się zmniejszył znacznie - w samochodzie całkowicie - także różnica zauważalna. Polecam spróbować.
Szczerze powiem, że zarówno w samochodzie jak i w motorze efekt brania oleju przez silnik się zmniejszył znacznie - w samochodzie całkowicie - także różnica zauważalna. Polecam spróbować.
- Raclawek
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 6/2/2014, 12:26
Re: Ceramizator do silnika do motoru - uszczelnienie silnika
bartek.maluski napisał(a):Silnik w motorze bierze mi za dużo oleju - tak stwierdził mój mechanik
W jakim motocyklu, jaki olej i ile faktycznie bierze tego oleju na 1k ?
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
-
power_bit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
Ja bym na Twoim miejscu się nie przejmował i nic nie dodawał. Cztery setki na tysiąc to jeszcze nie koniec świata i można dolewać.
Wiem że dla niektórych jeśli trzeba dolewać oliwy między wymianami to fura jest szrot ale to już inna kwestia.
Wiem że dla niektórych jeśli trzeba dolewać oliwy między wymianami to fura jest szrot ale to już inna kwestia.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
bartek.maluski napisał(a):Mam Kawasaki GPX 600 R i bierze na 1000 około 400 ml oleju - nie sprawdzałem dokładnie ile a le coś koło tego więc wydaje mi się, że za dużo.
Co myślisz?
W takim razie troszkę tego oleju bierze, pytanie też jak jeździsz, bo jeśli pałujesz na każdym biegu, to spalanie 400ml na 1000km nie jest niczym nadzwyczajnym. Jaki olej masz wlany, bo może zmiana na inny by załatwiła sprawę.
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
-
power_bit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
Uważam że najlepszy ceramizer to GENERALNY REMONT SILNIKA!!!!
Być może i są substancje które zmniejszają tarcie itd itp ale nic nie poprawi zużytych części jak regeneracja lub wymiana na nowe.
Być może i są substancje które zmniejszają tarcie itd itp ale nic nie poprawi zużytych części jak regeneracja lub wymiana na nowe.
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Ceramizator opinie
bartek.maluski napisał(a):Nie uważam, że jak motor bierze olej to do wyrzucenia jest ale jak na moja jazdę, raczej spokojną w porównaniu do innych to nie powinien tyle brać.
Co do samego ceramizatora to chodzi mi konkretnie o ceramizator właśnie bo ten wyczytałem ostatnio w auto świecie, że pomaga w takich sprawach jak branie oleju także w motorach.
Znalazłem też opinie w necie http://www.nakazdytemat.pl/motoryzacja/ ... t13700.htm na ten temat i zamówiłem póki.
Narazie nie chce remontować silnika, zaleje tego specyfiku i dam znać czy pomogło.
Dzięki za wszelkie sugestie
I jak tam ten Ceramizator?
Jak efekty?
- Raclawek
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 6/2/2014, 12:26
skwy napisał(a):Uważam że najlepszy ceramizer to GENERALNY REMONT SILNIKA!!!!
Być może i są substancje które zmniejszają tarcie itd itp ale nic nie poprawi zużytych części jak regeneracja lub wymiana na nowe.
W przypadku tego motocykla ( GPX 600 R ) generalny remont silnika jest nieopłacalny.
-
Takechi - Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 12/2/2014, 11:48
- Lokalizacja: Mazowieckie
wymień olej na gęstszy bądź inny ja gdy kupiłem motocykl dymił na niebiesko zmieniłem olej na valvoline 10w40 i praktycznie wszystko ustąpiło nieznacznie pokazuje się coś jak dam do odciny . w moim przypadku olej musiał być bardzo stary i przepracowany ta sama historia u kumpla w zzr 600 tylko że lał teraz castrola
odnośnie ceramizerów moim skromnym zdaniem po przeczytaniu 100 stron i doświadczeniu mechanicznym nic to nie da .
odnośnie ceramizerów moim skromnym zdaniem po przeczytaniu 100 stron i doświadczeniu mechanicznym nic to nie da .
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
- sebek4385
- Świeżak
- Posty: 238
- Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości