A2 Suzuki SV650s VS Suzuki GSX-F 650
Posty: 20
• Strona 1 z 1
A2 Suzuki SV650s VS Suzuki GSX-F 650
Witam
Już prawie od pół roku marzy mi się SV ale ostatnio wpadła mi do głowy trochę bardziej turystyczna siostra GSX-F, myślałem także o Aprili RS 250 ale ciężko z częściami .
Motocykl ma mi służyć jako sprzęt do spędzania wolnego czasu/zabawy ( do normalnej jazdy będzie samochód )
waga 75kg
wzrost 175cm
trasy 70-100km bez plecaczka
na moto mam 10-13 tysięcy budżet na niespodziewany serwis (usterki) raczej nieograniczony wolałbym moto z ABS
doświadczenie to 2k na romet division i 11k na RS125 2t
oczywiście rozważę inne propozycję no ale nic ciekawszego i świeżego nie przychodzi mi do głowy
Już prawie od pół roku marzy mi się SV ale ostatnio wpadła mi do głowy trochę bardziej turystyczna siostra GSX-F, myślałem także o Aprili RS 250 ale ciężko z częściami .
Motocykl ma mi służyć jako sprzęt do spędzania wolnego czasu/zabawy ( do normalnej jazdy będzie samochód )
waga 75kg
wzrost 175cm
trasy 70-100km bez plecaczka
na moto mam 10-13 tysięcy budżet na niespodziewany serwis (usterki) raczej nieograniczony wolałbym moto z ABS
doświadczenie to 2k na romet division i 11k na RS125 2t
oczywiście rozważę inne propozycję no ale nic ciekawszego i świeżego nie przychodzi mi do głowy
-
fliper210 - Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 17/6/2012, 19:21
- Lokalizacja: KRK
Marsjanin napisał(a):Każdy chwali swoje, więc ja Ci sv polecę. Moto daje dużo frajdy i przy Twoich gabarytach będzie Ci elegancko pasować.
Podpisuję się rencami i nogami

Szczególnie że interesowała Cię RS250 czyli pełnokrwisty supersportowy motocykl,
to GSXF będzie mega rozlazły. SVka jest lżejsza, zwinniejsza i bardziej usportowiona
a w:
trasy 70-100km bez plecaczka
nada się idealnie, niepotrzebny Ci GSXF zupełnie przy takich przelotach.
Dodatkowo mam prawie identyko wymiary jak Ty i czuję się na SV świetnie (nie ma wilekiej różnicy gabarytowo-masowo-mocowej między gaźnikiem a wtryskiem).
Będziesz zadowolony (genialny dźwięk gratis

Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Marsjanin napisał(a):Zajrzyj tutaj: forum.scigacz.pl/about94850-0.html i tutaj forum.scigacz.pl/about13001-0.html
.
hym... w pierwszym temacie jest poszukiwane moto do turystyki w drugim nie te roczniki
czytałem te tematy już wcześniej ale dzięki za pomoc

-
fliper210 - Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 17/6/2012, 19:21
- Lokalizacja: KRK
RS250 podobnie jak RG250, świetna ale egzotyczna... Prawdziwa kosa, miałem przyjemność poprowadzić takie cudo. Powiem bez jaj, że dobry zawodnik objedzie tym 500, a może i słabsze 600 na torze... Straszny wymiatacz...
Nie wiem czy A2 ogarnia SV'ke, ale jeśli tak to bierz ją. Bardzo ciekawy motocykl... Świetnie się prowadzi i bardzo ciekawie oddaje moc... Znam kilka osób, które weszły w SV i już nie wyszły przesiadając się na SV1000.
Nie wiem czy A2 ogarnia SV'ke, ale jeśli tak to bierz ją. Bardzo ciekawy motocykl... Świetnie się prowadzi i bardzo ciekawie oddaje moc... Znam kilka osób, które weszły w SV i już nie wyszły przesiadając się na SV1000.
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
że dobry zawodnik objedzie tym 500
Nie znam żadnej 500 4t która objechałaby RS250 na torze, albo chociaż za nią nadążała (z RS125 mają problem często), a do rozjechania 600tki wcale nie trzeba super zawodnika, wystarczy troszeczkę bardziej ogarnięty niż ten na 600. Ten motocykl jest bardziej sportowy niż nie jedna CBR czy GSXR

Jednym słowem legenda i motocykl którym muszę się kiedyś przejechać (a może przy odrobinie szczęścia kiedyś stanę się jego właścicielem).

Bardzo ciekawy motocykl... Świetnie się prowadzi i bardzo ciekawie oddaje moc... Znam kilka osób, które weszły w SV i już nie wyszły przesiadając się na SV1000.
Zgadza się! Niektórzy już nie chcą się z nią rozstawać. Jest jeden gość na forum SVki który tak jak kupił gaźnikową SV, tak już nie chce jej sprzedać, wsadził tam inne koła, inne hamulce, USD, inny amor z tyłu, wahacz od ZX6R, pozmieniał wałki, a teraz właśnie jest w trakcie rozwiercania do 750ccm, wymiany wałków na jeszcze ostrzejsze i wiekszych gaźników. Spodziewa się uwaga! 150koni


Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Każdy poleca swoje?
To ja dorzucam Fazera
FZ6 wygodny, szybki, ekonomiczny, łatwy w prowadzeniu
Ps Nie wiem jakim cudem po rozwierceniu SV650 do 750 koleś spodziewa sie 150 czy nawet 120KM skoro 1000 ma o ile pamietam 120KM
To ja dorzucam Fazera


Ps Nie wiem jakim cudem po rozwierceniu SV650 do 750 koleś spodziewa sie 150 czy nawet 120KM skoro 1000 ma o ile pamietam 120KM
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
fincher uwierz mi że zna się na pewno lepiej niż ja czy Ty i nie rzucałby takich proroctw na wiatr. Tu nie samo rozwiercenie gra rolę, silnik z tego co wiem ma zostać zakuty żeby w miarę bezpiecznie zmniejszyć stopień sprężania, gaźniki będą znacznie większe niż seryjne, ostre wałki jakiejś hi-endowej firmy, do tego kompletny dobrze dobrany wydech, rozwiercone kanały i inne rzeczy w silniku oraz pewnie masę innych pierdół o których nie mam pojęcia. W każdym razie modyfikacje na baardzo wysokim (i drogim) poziomie. Koleś ma pojęcie co robi i szacuje że moc wyskoczy między 130 a 150 koni
Ja jestem w stanie w to uwierzyć, ale zobaczymy, do sezonu ma być silnik złożony 


Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Ja tam pamiętam jak swego czasu na allegro wisiała svka przerobiona na streeta. Biała z czerwoną ramą. Rozwiercona o ok. 100cc i moc z tego, co pamiętam podskoczyła jakieś 15 koni. Oprócz modyfikacji w silniku wymienił masę innych części. Moto ślicznie się prezentowało, a nikt nie chciał brać.. 8 tysi bez kilku groszy.
Sykopson, zarzuć linka do tego projektu
Sykopson, zarzuć linka do tego projektu

MT-07
-
Marsjanin - Bywalec
- Posty: 797
- Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48
- Karol20
- Bywalec
- Posty: 595
- Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16
już kolega Karol rzucił
W gaźnikowej moc skacze o ok. 10koni po samej podmianie wałków rozrządu. Nie pamiętam dokładnie, ale to polega mniej więcej na tym że zamiast wydechowego wrzuca się ssący, a zamiast ssącego ssący albo wydechowy z wtryskowej SV (mniej więcej bo to pewnie jakoś inaczej ta kombinacja wyglądała). Koszt raczej symboliczny, tyle co zakup wałka bądź wałków z nowszej SV na alledrogo, przy czym wtryskowa nie ma już możliwości tak prostego modu i jest bezproblemowo zjadana przez gaźnikową po nim. Mam znajomka (też jest na forumSV) po tym i nie można bagatelizować tych "tylko" 10 koni bo to moto idzie jak szatan w porównaniu z seryjną, różnica jest baardzo wyraźna. Może się skusze za jakiś czas, na razie starczy mi seryjnej mocy
i muszę w końcu wygar wystrugać
EDIT: Znalazłem z forum pewnego taki cytat co do tej modyfikacji:
Mówiąc w skrócie: w miejsce wałków ssących zamontowałem wałki ssące z wersji wtryskowej, a w miejsce wałków wydechowych zainstalowałem odpowiednio obrócone wałki ssące. Efekt po tej modyfikacji był piorunujący, w subiektywnym odczuciu - nie ten sam silnik. Radykalna poprawa osiągów w zakresie obrotów od ok 5 tys do odcinki. Subiektywne odczucia w pełni potwierdzają wyniki z hamowni zacytowane w pierwszym linku. Żadnych ujemnych stron powyższych zmian nie zauważyłem, mam wrażenie że zmienił się nieco ton dźwięku z wydechu.
Koleś twierdzi tam też że wałki od wtryska abył okazjonalnie za 35PLów
Mówiąc w skrócie autorze tematu, bierz SV w gaźniku

W gaźnikowej moc skacze o ok. 10koni po samej podmianie wałków rozrządu. Nie pamiętam dokładnie, ale to polega mniej więcej na tym że zamiast wydechowego wrzuca się ssący, a zamiast ssącego ssący albo wydechowy z wtryskowej SV (mniej więcej bo to pewnie jakoś inaczej ta kombinacja wyglądała). Koszt raczej symboliczny, tyle co zakup wałka bądź wałków z nowszej SV na alledrogo, przy czym wtryskowa nie ma już możliwości tak prostego modu i jest bezproblemowo zjadana przez gaźnikową po nim. Mam znajomka (też jest na forumSV) po tym i nie można bagatelizować tych "tylko" 10 koni bo to moto idzie jak szatan w porównaniu z seryjną, różnica jest baardzo wyraźna. Może się skusze za jakiś czas, na razie starczy mi seryjnej mocy


EDIT: Znalazłem z forum pewnego taki cytat co do tej modyfikacji:
Mówiąc w skrócie: w miejsce wałków ssących zamontowałem wałki ssące z wersji wtryskowej, a w miejsce wałków wydechowych zainstalowałem odpowiednio obrócone wałki ssące. Efekt po tej modyfikacji był piorunujący, w subiektywnym odczuciu - nie ten sam silnik. Radykalna poprawa osiągów w zakresie obrotów od ok 5 tys do odcinki. Subiektywne odczucia w pełni potwierdzają wyniki z hamowni zacytowane w pierwszym linku. Żadnych ujemnych stron powyższych zmian nie zauważyłem, mam wrażenie że zmienił się nieco ton dźwięku z wydechu.
Koleś twierdzi tam też że wałki od wtryska abył okazjonalnie za 35PLów

Mówiąc w skrócie autorze tematu, bierz SV w gaźniku

Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Sykopson napisał(a):
Mówiąc w skrócie autorze tematu, bierz SV w gaźniku
czytam właśnie temat "SV650S na sterydach" ale to prawie 50 stron więc trochę tego jest
zależało mi na nowej wersji po zmianach po pierwsze wygląd (tylne światła) i ABS.
Wcześniej jakoś nie myślałem o ABSie ale po wypadku który miałem myślę o tym, wypadku nie pamiętam i nie wiem dlaczego nie hamowałem/ czy hamowałem ,
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4da ... 93b76.html
znałem +/- granice na której blokowały się koła i nieraz wyszedłem z sytuacji podbramkowej znając właśnie możliwości mojego sprzętu, zastanawiam się czy brać moto z abs.
EDIT:
"Marsjanin"
Za rozwieracanie i mody silnika się pewnie nie weźmiesz?
-wątpię, planuję następnie jakiegoś typowego plastika po 2-4 latach chyba że się zakocham w V to wtedy przesiadka na tysiaka
"Marsjanin"
Tylko czy styknie na abs?
- http://allegro.pl/suzuki-sv-650-abs-kat ... 17301.html
+ te półtorej koła aby coś dociągnąć/naprawić
Ostatnio edytowano 3/2/2014, 19:26 przez fliper210, łącznie edytowano 2 razy
-
fliper210 - Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 17/6/2012, 19:21
- Lokalizacja: KRK
Aaa, tą historię ze Słoniem znam, ale nie sądziłem, że przyjdzie mu do głowy tak niecny plan. Jestem szalenie ciekaw, co z tego wyjdzie, jakie będą osiągi, a na końcu ciekawi mnie spalanie i ogólna eksploatacja.
Wiesz, ja jeżdżę bez absu, Sykospon też, za to Karol20 już z. Mówi się, że na gaźniku była zrywniejsza, ale czy aż tak Ci zależy na minimalnej różnicy? Za rozwieracanie i mody silnika się pewnie nie weźmiesz? Budżet pozwala Ci wyrwać ładną sztukę już po 2003, więc co tu dużo mówić.. Bierz nowszą, jeśli Ci się bardziej podoba. Inżynierowie poprawili tam smarowanie, więc i z gumowaniem i panewkami nie ma takiego problemu. Nad czym się zanstanawiać? Tylko czy styknie na abs?
Wiesz, ja jeżdżę bez absu, Sykospon też, za to Karol20 już z. Mówi się, że na gaźniku była zrywniejsza, ale czy aż tak Ci zależy na minimalnej różnicy? Za rozwieracanie i mody silnika się pewnie nie weźmiesz? Budżet pozwala Ci wyrwać ładną sztukę już po 2003, więc co tu dużo mówić.. Bierz nowszą, jeśli Ci się bardziej podoba. Inżynierowie poprawili tam smarowanie, więc i z gumowaniem i panewkami nie ma takiego problemu. Nad czym się zanstanawiać? Tylko czy styknie na abs?
MT-07
-
Marsjanin - Bywalec
- Posty: 797
- Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości