Zobacz wątek - nieszczelność głowicy (2t)
NAS Analytics TAG

nieszczelność głowicy (2t)

i inne małe pojemności
_________

nieszczelność głowicy (2t)

Postprzez Grochu7777 » 31/1/2014, 13:28

skuter nie chce sie rozpędzać, wchodzi na obroty do pewnego momentu i nagle taki muł.
Może to być spowodowane nieszczelnością głowicy lub cylindra (zużyte uszczelki) czy to sprzęgło ? prosze o poważne odpowiedzi :) Pozdrawiam
Grochu7777
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/1/2014, 22:26


Postprzez cioracz » 31/1/2014, 14:11

Na 90% jest uszczelka pod głowicą. Albo po prostu głowica nie dochodzi dobrze do cylka. Zobacz czy się śruby nie poluzowały.
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce


Postprzez SpeedyGonzales » 31/1/2014, 16:56

Spokojnie, nie zakładajcie Koledzy od razu takich rzeczy:) Najpierw sprawdź podstawy, kolor świecy, filtry itd. Sprzęgło nie ma nic do pracy silnika, możesz odpiąć linkę i wyjąć tarcze (lub sprzęgło odśrodkowe jeśli masz skuter) i będzie normalnie pracował. Ważne pytanie, masz chłodzenie cieczą czy powietrzem? W przypadku chłodzenia powietrzem i nieszczelnością na odcinku cylinder karter paliwo byłoby wypychane, więc pewnie byś zauważył. Jeśli masz chłodzenie cieczą, poznasz przepaloną uszczelkę po nalocie na świecy i spalinach pod korkiem wlewu płynu chłodniczego.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Grochu7777 » 31/1/2014, 19:58

Postanowiłem wziąć sprawe w swoje ręce i sprawdziłem uszczelki :) uszczelka pod głowicą była przerwana, pod cylkiem też. w dodatku górny pierścień był w 3 częsciach a dolny w 2uch :/ teraz składając to na nowych musze czymś to posmarować ? bo przy pierwszym odpalaniu będzie to chodzić na sucho :) nic sie z tym nie stanie ? (zanim silnik doprowadzi mieszankę)
Grochu7777
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/1/2014, 22:26

Postprzez SpeedyGonzales » 31/1/2014, 23:43

Cylinder, sworzeń i tłok posmaruj olejem do mieszanki. No i oczyść okno wydechowe z sadzy, głowicę skręć na krzyż kluczem dynamometrycznym i będzie dobrze.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Grochu7777 » 1/2/2014, 10:28

Dzięki wielkie ! :) pozdrawiam
Grochu7777
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/1/2014, 22:26

Postprzez mati22252 » 1/2/2014, 11:30

Sprawdź też czy nie ma rys na cylindrze bo popękane pierścienie różnie mogą szkód narobić. Jeżeli zachaczył o jakieś okno to pewnie do szlifu cylinder.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez cioracz » 1/2/2014, 11:37

Czyli że potwierdza się teza o jakości chińskich skuterów (bez spiny piss) :)
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Grochu7777 » 10/2/2014, 16:03

to Indyjski Skuter ..
Grochu7777
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/1/2014, 22:26

Postprzez cioracz » 11/2/2014, 22:37

Chodziło mi o jakoś części które wsadziłeś :) Sorry źle się wyraźiłem
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości




na górê