Przeciek oleju w RF-ce
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Przeciek oleju w RF-ce
Witam wszystkich, mam taki problem widoczny na zdjęciu. Wałek który wystaje jest ruchomy i luźny, jak widać chlapie z niego olej, co z tym mogę zrobić ? SUZUKI RF 900 r 99
<a href=http://zapodaj.net/a44646c42705e.jpg.html>DSC00027.JPG</a>
<a href=http://zapodaj.net/99ec0aa01a37a.jpg.html>DSC00028.JPG</a>
<a href=http://zapodaj.net/a44646c42705e.jpg.html>DSC00027.JPG</a>
<a href=http://zapodaj.net/99ec0aa01a37a.jpg.html>DSC00028.JPG</a>
-
Adek89 - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 4/8/2012, 06:42
Co to za szambo, umyj to wszystko jakąś benzyną, bo chłopie grzyby Ci tam wyrosną. Wydaje mi się, że jest to trzpień od sprzęgła, tak ? Jeśli leci olej znaczy się, że oring będzie do wymiany.
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
-
power_bit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
Tak,to popychacz sprzęgła, w k4 też taki jest (i w większości motocykli suzuki), wczoraj go czyściłem, ale nie widziałem tam żadnego oringu, wyjąłem popychacz i nic się nie lało. Ogólnie to jak patrzę na niektóre wymysły suzuki (np brak korka do spuszczania chłodziwa, albo ten popychacz) to wiem czemu mówi się, że HONDA to HONDA (w 929 wymieniałem uszczelniacz "popychacza" sprzęgła, wystarczy zdjąć prawy dekiel, wymienić simmering za 30gr i założyć dekiel, nawet oleju nie trzeba było spuszczać)...
Do autora, umyj to i dopiero zrób zdjęcia, myć najłatwiej naftą albo zmywaczem do hamulców, ale mam smutną wiadomość, na 99% będzie cię czekało rozpoławianie dołu pieca...
Do autora, umyj to i dopiero zrób zdjęcia, myć najłatwiej naftą albo zmywaczem do hamulców, ale mam smutną wiadomość, na 99% będzie cię czekało rozpoławianie dołu pieca...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Musi być jakieś uszczelnienie jak nie oring, to simering:
(otwórz link)
Umyj to wszystko porządnie, może coś zobaczymy...

Umyj to wszystko porządnie, może coś zobaczymy...
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
-
power_bit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września

Dobra zmyłem "szambo" i ukazało mi się takie coś, jest elastyczne i mocno się trzyma więc nie zdejmowałem tego, co Wy na to ?
-
Adek89 - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 4/8/2012, 06:42
masz serwisówkę? jak nie to można je znaleźć na chomiku, nie wiem jak w RF ale w GSXRach podobno jest to tylko zabezpieczenie przed pyłem, a oring uszczelniający olej jest wewnątrz pieca.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Adek89 napisał(a):Dobra zmyłem "szambo"
Nie złość się, nie było to nic osobistego.
Wygląda, że jest to tylko zaślepka i raczej z tej strony nic nie zdziałasz, jak znajdę jakiś sensowny opis wymiany tego uszczelniacza to napiszę, bo mówiąc szczerze nie wiem.
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
-
power_bit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
Jasne że mam serwisówkę, lecz nigdzie nie widziałem schematu żeby było pokazany demontaż tego zimeringu, myślę że może być to jak mówicie, grubsza sprawa. Sprawdzę jeszcze jedną rzecz, przypomniało mi się że raz na jakiś czas musiałem dolewać niewielkie ilości płynu do zbiorniczka sprzęgła, rozebrałem i wyczyściłem popychacz (tłoczek) popychający wałeczek i zobaczymy czy dalej będzie pluł.
(power_bit co do szamba to się uśmiałem i szybko poleciłem umyć. Pracuję jako zawodowy żołnierz i na co dzień słucham takich tekstów a nawet owiele gorszych
przyjąłem to jako rozkaz i wykonałem natychmiast, hehe
)
dzięki wszystkim za podpowiedzi, jak to okaże się ten tłoczek puszczał to będzie trochę łatwiej, HOOAH !
(power_bit co do szamba to się uśmiałem i szybko poleciłem umyć. Pracuję jako zawodowy żołnierz i na co dzień słucham takich tekstów a nawet owiele gorszych


dzięki wszystkim za podpowiedzi, jak to okaże się ten tłoczek puszczał to będzie trochę łatwiej, HOOAH !
-
Adek89 - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 4/8/2012, 06:42
Wymieniałem ten simering w swoim , widze żę u Ciebie jest podobnie , żeby go wyjąć musisz , odkrecic zębatke , odkręcić pompe wody (trzy sruby ,pozostałe trzy sa do rozpołowienia pompy ale nie potrzeba ich odkręcać ) pompa na bok bez spuszczania płynu , pużniej odkręcasz taka metalową blache i masz simering do wyjęcia , ja go dostałem tylko w serwisie suzuki 30 zł ,
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
10 sezon 32l
2 gleby
- Voxx
- Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
- Lokalizacja: Beskid Zywiecki
przy pompie wody jest jak dobrze pamietam oring ale jesli go nie uszkodzisz i on nie cieknie to nie potrzebna wymiana poza tym zadnych uszczelek u mnie nie bylo , ten simering właśnie uszczelnia przed wyciekiem oleju , przed wymiana rozebrałem to tak jak na twoim foto i odpaliłem , dla pewnosci o żródło wycieku , i u mnie ciekło widocznie z tego miejsca ,
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
10 sezon 32l
2 gleby
- Voxx
- Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
- Lokalizacja: Beskid Zywiecki
Jak byś wymieniał ten simering to zrób kilka fotek i podziel się z nami, bo jestem ciekaw czy się uda (o ile to z popychacza cieknie) czy uda się bez rozpoławiania pieca i jeśli tak to jakim sposobem.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości