Zobacz wątek - Cross Loncin 125ccm

Cross Loncin 125ccm

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Cross Loncin 125ccm

Postprzez sLavo123123 » 28/1/2014, 20:50

Witam mamy takie pytanie, mam zamiar kupić praktycznie nowego crossa loncin 125ccm. Za dobre pieniądze od kolegi. Jest to mój pierwszy motor, i chciałbym się spytać o utrzymanie. Co muszę robić w nim, co jaki czas wymieniać oleje itd. Chciałbym dodać że obecny właściciel crossa tak jakby przytarł tłok, tłumaczy że z powodu za małej ilości oleju. Powiedział że wymieni tłok przed sprzedażą. Czy Taka Usterka i wymienienie tłoku uniknie problemów. ? Prosze o pomoc głównie w kwestii utrzymania Amortyzatory itd.
sLavo123123
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/1/2014, 20:44


Postprzez henio12323 » 28/1/2014, 20:59

po 1 skoro piszesz o moto w terenie to pisz w dziale off road
po 2 co jaki czas oleje - 2-3 x na sezon najlepiej sprawdzac po kolorze, bo wymiany robi sie też pod aktualny stan silnika. jak sie robi szybko czarny to szybciej wymieniaj.

nie uniknie bo to chinczyk i tutaj nigdy nic nie wiadomo. ogólnie dobijane w terenie takie sprzety to trupy straszne kilka sezonów spędzonych w terenie tak je zgraci że na prawde są warte niewiele. ciezko znaleśc z prostymi tarczami hamulcowymi, idealnym silnikiem i prostą rama. no ale czego sie spodziewać :D amortyzatorów - jak padną to kupujesz nowe i tyle. nie da sie praktycznie o nie dbać bo to zadna zmyslna kosntrukcja, jedyna rada zeby sie nie psuły to nie jeździc ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez sLavo123123 » 28/1/2014, 21:07

Chodzi mi zeby się nauczyć jeździć, Ten kolega ma go od jesieni.. A w Wakacje mam zamiar kupić Yamahe DT tylko chce się nauczyć, naucze się ?Dużo dopłaćę ?
sLavo123123
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/1/2014, 20:44

Postprzez sLavo123123 » 28/1/2014, 21:13

A jeśli chodze o crossa, kumepl go kupił w październiku nowego, ale kupuje aprille więc. nie jest jakiś stary. i zepsuty
sLavo123123
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/1/2014, 20:44

Postprzez henio12323 » 28/1/2014, 21:46

edytuj spoty!
czy duzo dopłacisz - róznie bywa, czasami mozesz rok smigac i nic sie nie posypie, a czasami to po prostu nie wiadomo w co ręce wsadzic bo wszystko jest do remontu.
jak nie jest zgracony a ty za na prawde nie drogo kupisz to bierz nauczysz sie i sprzedasz, ile kolega za niego ceni ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez sLavo123123 » 28/1/2014, 22:05

800 zł Nic nie pęknięte, praktycznie nowy. Muszę tylko kupić nowy olej ale to koszt jakiś 30 zł z tego co patrzyłem na Castrole 40w10 Bo ten chyba będzie najlepszy.
sLavo123123
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/1/2014, 20:44

Postprzez henio12323 » 28/1/2014, 22:20

10w40 jak juz, kazdy olej półsyntetyczny bedzie ok. 10W40 spoko sie nada. sam taki chyba leje do swojego. 800 zł to taka o cena, ani okazja ani nie przepłacasz. jak go nie zgracisz to powinienes podobna kase za niego wziac. zaleta chinczyków jest tani remont jak cos padnie to mało któa rzecz kosztuje więcej niz kilka kilkadziesiat złotych. taki tłok moze kupic po 15 zł np
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez sLavo123123 » 29/1/2014, 10:12

No to Dzięki wielkie za pomoc oczywiście miałem na myśli 10w40 ale coś mi się pomieszało. Chciałbym jeszcze spytać: Ważę lekko ponad 70 kg i mam 184 cm wzrostu nie będzie za mały ? Nie braknie mu mocy ? Kolega jest ode mnie troche niższy i lżejszy o jakieś 7 kg,. Mam nim zamiar jeżdzić po polnych drogach, czasami do lasu. Więc nie będzie katowany. Głównie mi chodzi o moc/ I czy będzie jakikolwiek komfort jazdy/
sLavo123123
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/1/2014, 20:44

Postprzez henio12323 » 29/1/2014, 14:02

będzie na pewno ;P zalezy do czego, ruszyc ruszy ale czego mozna oczekiwać po 125 w 4T. potworem nie jest. moto lekkie wiec w miare to jedzie. o komforcie zapomnij ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez sLavo123123 » 29/1/2014, 14:19

Rozumiem, wynika z tego, ze raczej kupie tego crossa. Skoro mówisz że ujedzie. Wiem że komfortu nie będzie ale mam zamiar się nauczyć, i kupić DT w wakacje. Na pewno będę o niego dbał wiec jak mówisz nie powinno być problemów z silnikiem. Jakbym miał jakieś problemy to będę pisał dzięki za doradzanie.
sLavo123123
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/1/2014, 20:44

Postprzez henio12323 » 29/1/2014, 14:31

no to nie rozumiem po co sie pytasz jak wiesz ze nie bedzie komfortu :D co do silnika - nawet jak sie dba to róznie bywa. tutaj nigdy nic nie wiadomo kiedy cos ise zepsuje.

i szczerze jakbym miał poczekac do wakacji i kupic DT to wolałbym sie wstrzymac, te kilka miesięcy powiedzmy kwiecie, maj czerwiec - i masz wakacje, na chinczyku mozesz tylko stracic kase, wątpie żebys na nim zarobił. a i nie bedzie Ci go łatwo sprzedać. lepiej od razu te 800 zł dołozyc do lepszej DT albo kupic sobie lepsze ciuchy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez sLavo123123 » 29/1/2014, 15:32

Wiem że nie będzie komfortu, bo mi o tym napisałeś. Tzn Ja będę miał pieniądze na DT ale w wakację. Więc raczej nie będę musiał zbierać. Teraz mam 900 zł i chce się nauczyć a myślę że do wakacji wytrzyma. A jeśli go nie sprzedam to postoi sobie w garażu.
sLavo123123
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/1/2014, 20:44

Postprzez henio12323 » 29/1/2014, 15:47

no to juz twoja decyzja :D dla mnie moze u ciebie stać 5 moto tylko szkoda czasami bezsensownie kase tracic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez sLavo123123 » 29/1/2014, 16:28

tzn. Nie tyle że mam kase, Ale Mam kupca w wakacje na ten motor na 99% A jak to nie wyjdzie to i tak ktoś na pewno na nim będzie jeździł nie wiem Brat Np. Chce się nauczyć jeździć na takim. Znów inny kolega ma taki motor i mówi że szał, ma też Loncina i mnie namówił chciałem się poradzić czy to będzie dobre na naukę.
sLavo123123
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/1/2014, 20:44

Postprzez pioneer656 » 29/1/2014, 18:46

henio12323 napisał(a):będzie na pewno ;P zalezy do czego, ruszyc ruszy ale czego mozna oczekiwać po 125 w 4T. potworem nie jest. moto lekkie wiec w miare to jedzie. o komforcie zapomnij ;D
racja ruszyć to ruszy :D ale o cięższym terenie można zapomnieć.. jak dla mnie wydawanie pieniędzy w błoto.. po jednym ostrym wypadzie będziesz miał pokrzywioną jak nie połamaną ramę, pogięte lagi i tarcze. Te chinskie Pseudo "crossy" 125 w 4t.. smiech, jak dla mnie idealne dla 10 latka na nauke jazdy po ogrodzie.
ggggg
Avatar użytkownika
pioneer656
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 19/11/2013, 15:04
Lokalizacja: tak



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr