Zobacz wątek - <i>[Kawasaki J300]</i> Kawasaki J300 - Zielone światło dla...
NAS Analytics TAG

[Kawasaki J300] Kawasaki J300 - Zielone światło dla...

Komentarze użytkowników
_________

[Kawasaki J300] Kawasaki J300 - Zielone światło dla..

Postprzez Åšcigacz » 27/1/2014, 16:24

Dyskusja na temat: Kawasaki J300 - Zielone światło dla mobilności!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki J300 - Zielone światło dla mobilności!
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 27/1/2014, 16:24

Moim zdaniem bardzo dobre posuniecie. Nie posiadanie skutera w ofercie to jakieÅ› nieporozumienie w dzisiejszych czasach jesli chodzi o koncerny motocyklowe. <br><hr>Yoshi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 27/1/2014, 16:46

Z tymi hamulcami jak taka tragedia to Kawa mogła się pokusić o rozwiązanie stosowane np. w Buell'u czyli tarcza mocowana do obręczy, myślę że niewiele wyższy koszt produkcji, nawet by zaoszczędzili na aluminium na koło bo wtedy piasta jak i szprychy nie muszą byc tak masywne a tarcza pewnie i 320mm by wlazła i kłopot z głowy. Po za tym jaki lans z takim heblem :D<br><hr>Młody
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/1/2014, 17:32

Komentatorzy napisał(a):Z tymi hamulcami jak taka tragedia to Kawa mogła się pokusić o rozwiązanie stosowane np. w Buell'u czyli tarcza mocowana do obręczy, myślę że niewiele wyższy koszt produkcji, nawet by zaoszczędzili na aluminium na koło bo wtedy piasta jak i szprychy nie muszą byc tak masywne a tarcza pewnie i 320mm by wlazła i kłopot z głowy. Po za tym jaki lans z takim heblem :D<br><hr>Młody<br>
Młody... i głupi.<br><hr>IgoRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/1/2014, 19:43

Wolę dać 16 za Kymco Downtown niż 20 za klona Kawasaki (wersje bez ABS). 4 tysiaki za inny, "lepszy" napis, parę drobnych zmian (w tym gorsze hamulce oraz mniejszy schowek) to lekka przesada. Kymco dojadę tak samo jak Kawą a 4 tysiaki to bardzo dużo kasy na paliwo, serwis i ubezpieczenie - szczególnie, dla kogoś kto ma ograniczony budżet. <br><hr>Mrok
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/1/2014, 20:17

Zieloni spóźnieni, ale lepiej późno niż wcale.<br><hr>dziadek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/1/2014, 21:46

Cosik mi się wydaje że nie tędy droga... Po kiego czorta kupować za prawie 20tys skuter na który potrzeba PJ i który leci 150/godz żeby jeździć po mieście i do pracy? Jeśli skuter, to taki na który nie potrzeba uprawnień, Który będzie mało palił miał małe gabaryty i niską cenę. Za 20 tys można przecież kupić mniejsze moto i po dopięciu mu kufra wozić na nim pół hipermarketu na raz, ale przecież nie o to chodzi, bo jeśli ktoś ma codziennie do pokonania tą samą trasę to zakupy może po drodze w kieszeniach przywieźć. W mieście w dobie wysokich cen paliwa i ciągłych korków i problemów z parkowaniem im coś mniejsze tym lepsze, jeśli do tego będzie tanie i bez uprawnień to każdy będzie mógł na tym jeździć a złodziej tego nie ukradnie bo mu się nie będzie opłacać...<br><hr>marian65
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2014, 08:31

Komentatorzy napisał(a):Wolę dać 16 za Kymco Downtown niż 20 za klona Kawasaki (wersje bez ABS). 4 tysiaki za inny, "lepszy" napis, parę drobnych zmian (w tym gorsze hamulce oraz mniejszy schowek) to lekka przesada. Kymco dojadę tak samo jak Kawą a 4 tysiaki to bardzo dużo kasy na paliwo, serwis i ubezpieczenie - szczególnie, dla kogoś kto ma ograniczony budżet. <br><hr>Mrok<br>
dokładnie, każdy człowiek, który będzie się decydował na ten skuter, będzie miał ten dylemat, niezależnie od zasobności portfela. Różnice dizajnerskie do mnie np. w ogóle nie trafiają, raz, że to rzecz gustu, a dwa dizajn KYMCO już jest bardzo udany. Z mojego punktu widzenia lepsze zawieszenie, opony i oświetlenie - a dokładnie światła mijania mogłyby być argumentem za Kawasaki, ale czy warte aż takiej różnicy w cenie??? Z tym się wiąże droższe ubezpieczenie i serwis. W zeszłym roku kupiłem downtowna fabrycznie nowego, egzemplarz z 2011 roku za 13,5 tys. i jestem naprawdę bardzo zadowolony. Mam dokładnie to, co jest mi na co dzień potrzebne za 7 tys. mniej - funkel nówka z gwarancją itd. Z drugiej strony, pojawienie się tego skutera z logiem Kawasaki utwierdza mnie w swojej decyzji. Ten skuter będzie rywalizował na rynku z maszynami NSS, X-MAX, Burgman, Beverly... Pod względem parametrów i ceny. W tej współpracy uważam, że to bardziej Kawasaki dodaje splendoru Tajwańczykom, niż Kymco uzupełnia ofertę Kawasaki. Może się skończyć tym, że wielu klientów na całym świecie, chcących kupić np. X-MAXA, ostatecznie zdecyduje się na K-XCT, nie widząc większych różnic niż wyraźnie inna cena, tym bardziej, że Kawasaki przyciąga ludzi szukających raczej mocniejszych wrażeń. I jeszcze jedno, mojego downtowna już uważam za mocno wysilonego, jak na pojemność 300 jest naprawdę szybki, tymczasem Kawasaki z tego samego silnika wyciska jeszcze więcej, nie jestem przekonany, czy to dobrze.<br><hr>buu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2014, 10:56

Komentatorzy napisał(a):Cosik mi się wydaje że nie tędy droga... Po kiego czorta kupować za prawie 20tys skuter na który potrzeba PJ i który leci 150/godz żeby jeździć po mieście i do pracy? Jeśli skuter, to taki na który nie potrzeba uprawnień, Który będzie mało palił miał małe gabaryty i niską cenę. Za 20 tys można przecież kupić mniejsze moto i po dopięciu mu kufra wozić na nim pół hipermarketu na raz, ale przecież nie o to chodzi, bo jeśli ktoś ma codziennie do pokonania tą samą trasę to zakupy może po drodze w kieszeniach przywieźć. W mieście w dobie wysokich cen paliwa i ciągłych korków i problemów z parkowaniem im coś mniejsze tym lepsze, jeśli do tego będzie tanie i bez uprawnień to każdy będzie mógł na tym jeździć a złodziej tego nie ukradnie bo mu się nie będzie opłacać...<br><hr>marian65<br>
dla każdego coś miłego, dla mnie 300 setka jest optymalna, mam do pracy 45 km, trochę miastem, trochę szosą... Jazda 50tką byłaby chyba męcząca.<br><hr>buu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2014, 13:13

Hmm..pytanie od czego służy skuter chyba jest tu nie na miejscu. Należało by zapytać - do czego służy maxiskuter ? Odpowiedź - Nie tylko na dojazdy do pracy, także na weekendowe wypady a te o pojemności 250 cm3 i większej- także do dalekiej turystyki . Wiem,wiem- osiągami i trakcją takie maxi nie dorówna moto ale za to nadrabia możliwością schowania wszelkich bambetli, dużo lepszą osłoną przed wiatrem , deszczem itd no i brak konieczności mieszania biegami :) Do tego dochodzi praktyczna bezoobsługowość - nie każdemu się chce smarować łańcuch po każdym deszczu . A jeszcze apropos osiągów - taka trzysetka spokojnie w trasie trzyma 130-140 km/h i spali przy tym 3,5-4 litry. Dla 90-ciu procent motoludków to naprawdę wystarczy .Podsumowując - wprowadzając J300 do oferty Kawa na pewno na tym nie straci .<br><hr>Nuri
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2014, 13:34

Komentatorzy napisał(a):Hmm..pytanie od czego służy skuter chyba jest tu nie na miejscu. Należało by zapytać - do czego służy maxiskuter ? Odpowiedź - Nie tylko na dojazdy do pracy, także na weekendowe wypady a te o pojemności 250 cm3 i większej- także do dalekiej turystyki . Wiem,wiem- osiągami i trakcją takie maxi nie dorówna moto ale za to nadrabia możliwością schowania wszelkich bambetli, dużo lepszą osłoną przed wiatrem , deszczem itd no i brak konieczności mieszania biegami :) Do tego dochodzi praktyczna bezoobsługowość - nie każdemu się chce smarować łańcuch po każdym deszczu . A jeszcze apropos osiągów - taka trzysetka spokojnie w trasie trzyma 130-140 km/h i spali przy tym 3,5-4 litry. Dla 90-ciu procent motoludków to naprawdę wystarczy .Podsumowując - wprowadzając J300 do oferty Kawa na pewno na tym nie straci .<br><hr>Nuri<br>
Jasne, że masz racje. Tyle, że dojazdy do pracy to 80% przebiegu i "szara" codzienność, która dzięki niemu przestaje być taka szara. Właśnie to jest w nim najlepsze, że dzień w dzień jesteś w siodle, jedziesz do roboty z bananem na gębie. Ja akurat jestem na takim etapie życia, że moja córka potrzebuje dużo czasu spędzać z tatą i trochę szkoda mi "łikentów". Za parę lat, jak już pokazanie się z tatą między kolegami będzie dla niej siarą, kupię sobie GSa albo V-Storma i "zagospodaruje" dni wolne od pracy. Innymi słowy, każdy kupuje to, co mu pasuje.<br><hr>buu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2014, 18:07

Jaki tam jest silnik V czy rzędówka i ile cylindrów, dlaczego niema tak podstawowych informacji w danych technicznych w artykule. Osiągi (prędkość maksymalna, spalanie, przyspieszenie) też by się w danych technicznych przydało.<br><hr>Szallony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/1/2014, 21:29

Komentatorzy napisał(a):Jaki tam jest silnik V czy rzędówka i ile cylindrów, dlaczego niema tak podstawowych informacji w danych technicznych w artykule. Osiągi (prędkość maksymalna, spalanie, przyspieszenie) też by się w danych technicznych przydało.<br><hr>Szallony<br>
Przeciez tam jest jeden cylinder :)<br><hr>marc
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/1/2014, 23:16

Komentatorzy napisał(a):Jaki tam jest silnik V czy rzędówka i ile cylindrów, dlaczego niema tak podstawowych informacji w danych technicznych w artykule. Osiągi (prędkość maksymalna, spalanie, przyspieszenie) też by się w danych technicznych przydało.<br><hr>Szallony<br>
Komentatorzy napisał(a):Przeciez tam jest jeden cylinder :)<br><hr>marc<br>
No ok, ale w rzędzie czy V?
;-)<br><hr>jowisz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/1/2014, 17:05

Komentatorzy napisał(a):Jaki tam jest silnik V czy rzędówka i ile cylindrów, dlaczego niema tak podstawowych informacji w danych technicznych w artykule. Osiągi (prędkość maksymalna, spalanie, przyspieszenie) też by się w danych technicznych przydało.<br><hr>Szallony<br>
Komentatorzy napisał(a):Przeciez tam jest jeden cylinder :)<br><hr>marc<br>
Komentatorzy napisał(a):No ok, ale w rzędzie czy V?
;-)<br><hr>jowisz<br>
Zastanów się jak może być jeden cylinder w rzędzie lub V? Jeśli jest jeden cylinder to powinno to być w danych technicznych.<br><hr>Szallony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/1/2014, 23:54

Komentatorzy napisał(a):Jaki tam jest silnik V czy rzędówka i ile cylindrów, dlaczego niema tak podstawowych informacji w danych technicznych w artykule. Osiągi (prędkość maksymalna, spalanie, przyspieszenie) też by się w danych technicznych przydało.<br><hr>Szallony<br>
Komentatorzy napisał(a):Przeciez tam jest jeden cylinder :)<br><hr>marc<br>
Komentatorzy napisał(a):No ok, ale w rzędzie czy V?
;-)<br><hr>jowisz<br>
Komentatorzy napisał(a):Zastanów się jak może być jeden cylinder w rzędzie lub V? Jeśli jest jeden cylinder to powinno to być w danych technicznych.<br><hr>Szallony<br>
No przecież to wynika ze średnicy i skoku tłoka. Urywałeś się z matmy w podstawówce?<br><hr>Kujon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/1/2014, 08:05

Komentatorzy napisał(a):Jaki tam jest silnik V czy rzędówka i ile cylindrów, dlaczego niema tak podstawowych informacji w danych technicznych w artykule. Osiągi (prędkość maksymalna, spalanie, przyspieszenie) też by się w danych technicznych przydało.<br><hr>Szallony<br>
Komentatorzy napisał(a):Przeciez tam jest jeden cylinder :)<br><hr>marc<br>
Komentatorzy napisał(a):No ok, ale w rzędzie czy V?
;-)<br><hr>jowisz<br>
Komentatorzy napisał(a):Zastanów się jak może być jeden cylinder w rzędzie lub V? Jeśli jest jeden cylinder to powinno to być w danych technicznych.<br><hr>Szallony<br>
Komentatorzy napisał(a):No przecież to wynika ze średnicy i skoku tłoka. Urywałeś się z matmy w podstawówce?<br><hr>Kujon<br>
Są cztery zawory. Przy dzisiejszych normach emisji spalin to też praktycznie przesądza, że cylinder jest tylko jeden.<br><hr>buu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2015, 18:02

Komentatorzy napisał(a):Wolę dać 16 za Kymco Downtown niż 20 za klona Kawasaki (wersje bez ABS). 4 tysiaki za inny, "lepszy" napis, parę drobnych zmian (w tym gorsze hamulce oraz mniejszy schowek) to lekka przesada. Kymco dojadę tak samo jak Kawą a 4 tysiaki to bardzo dużo kasy na paliwo, serwis i ubezpieczenie - szczególnie, dla kogoś kto ma ograniczony budżet. <br><hr>Mrok<br>
Jesli lubisz disco polo i chinskie produkty to oczywiscie 'przeplacanie' za Kawasaki nie ma sensu. Jesli natomiast cenisz jakosc i estetyke, nie zaakceptujesz bylejakosci kymco.<br><hr>ghj
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2015, 21:51

Komentatorzy napisał(a):Wolę dać 16 za Kymco Downtown niż 20 za klona Kawasaki (wersje bez ABS). 4 tysiaki za inny, "lepszy" napis, parę drobnych zmian (w tym gorsze hamulce oraz mniejszy schowek) to lekka przesada. Kymco dojadę tak samo jak Kawą a 4 tysiaki to bardzo dużo kasy na paliwo, serwis i ubezpieczenie - szczególnie, dla kogoś kto ma ograniczony budżet. <br><hr>Mrok<br>
Komentatorzy napisał(a):Jesli lubisz disco polo i chinskie produkty to oczywiscie 'przeplacanie' za Kawasaki nie ma sensu. Jesli natomiast cenisz jakosc i estetyke, nie zaakceptujesz bylejakosci kymco.<br><hr>ghj<br>
Kymco jest tajwanskie i a nie chińskie. To ogromna różnica. Co do bylejakości wyrobów Kwang Yanga...BMW przytuliło silniki Kymco do swoich maxi a Bawarczyków o umiłowanie tandety chyba nie posądzisz :). <br><hr>Nuri
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2015, 21:31

mam go od kwietnia 2015 - do września 2015 zrobiłem 5500 km :) dużo ? pewnie jak na skuter tak, ale nie jestem w stanie się powstrzymać od jazdy, nawet tej totalnie bezcelowej, ot po to, aby pojeździć - w każdym razie, przyjemność z jazdy bezcenna. To idealny kompromis między dużym skuterem typu burgman 650 czy yamaha t-max a maszynkami o poj. 125 cm3 Kapitalnie się prowadzi, przyśpieszenie jest bardzo dobre, mało kto mi podskoczy z pod świateł a nawet motocykle 500 czy 650 mają problem do początkowych 80 km/h później mnie oczywiście wyprzedzają ale ja spalę 3,5 litra a on 6 litrów benzynki :) na setkę. Koszty serwisu baaardzo drogie ;) - np. filtr oleju całe 11 zł. a filtr powietrza 30 zł. Oleju wchodzi całe 1.3 litra, więc kupuje najlepszy jaki jest obecnie motul V300 w cenie 65 zł. za litr a co niech skuterek kąpię się w najlepszych płynach.
Jedny, ale to, dosłownie JEDYNY, mankament, to brak możliwości wywalenia kopyt do przodu, przez co przyjmuje się tylko pozycję nocnikową, ale sama ergonomia, jakość, dbałość o detale, ekonomia i bezpieczeństwo, na najwyższym poziomie. Na dojazdy do pracy, przebijanie się w korkach, dalsze wypady w obrębie do 200 km., pojazd wręcz idealny. Kolega ma yamaszkę majesty 400 cm3 i ....., zostaje w tyle na światłach :) przez co doprowadzam go do szewskiej pasji, ale pocieszam go że yamaszka też piękna :)<br><hr>mario
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê