YAMAHA YZF THUNDERACE CHCE KUPIC I POTRZEBUJE WASZEJ POMOCY!
Posty: 63
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
YAMAHA YZF THUNDERACE CHCE KUPIC I POTRZEBUJE WASZEJ POMOCY!
Witam serdecznie.Mam zamiar kupic Yamahe YZF Thunderace.Jesli ktos z was mial lub ma ten motocykl i chcialby podzielic sie doswiadczeniem i informacjami bylbym ogromnie wdzieczny.Czekam na wasze odpowiedzi.Pozdrawiam serdecznie.
- MurekHH
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 28/3/2007, 06:35
- Lokalizacja: Łuków
Jeżdzę thunderem dokładnie od 16 marca tego roku. rocznik 2000. czarno srebrny (najładniejsze barwy). Motocykl jak dla mnie świetny. Mam porównanie do RF 900, którą jeździłem wcześniej.
spalanie- 5,5/100km (tak jadąc do 130), generalnie to oszczędne moto jak na litr pojemności. moc -wystarczająca, elastyczny silnik (EXUP). Pzred kupnem sprawdź (na rozgrzanym silniku czy ten system działa- odkręć tak do 3,5 tys. i pzrytrzymaj, jak obroty zaczna lekko wariować, to znaczy, że EXUP najprawdopodobniej działa).
roczniki 1996-97 podobno biorą olej, choć tu opinie jak zwykle są rózne. faktem jest, że pierwszy rocznik miał wadę, potem to "wyleczono)
mój po wymianie oleju (10W/40) jak na razie nie bierze.
przy kupnie zwróć uwagę na mocowania chłodnicy, są delikatne. W moim zaraz wyczaiłem, że jedno jest oberwane. Po za tym był OK.
Moto wygodne (no może trochę kanapa twarda). mam 175cm wzrostu i jest jak na mnie szyty...pozycja za kierwonicą niezła, pasażer(ka) ma gdzie usiąść. wbrew pozorom można coś na niego zapakować.
Trudno dokupić np. stelaż, ale można np. bagażnik givi.
serwis- jeszcze nie korzystałem (sprawdzenie/regulacja zaworów co 42tys. km), wiem, że trudno dobrać się np. do świec. Same swiece tanie (13zł sztuka),
lańcuch plus zębatki (DID-JT) 650zł. właśnie zamówiłem.
jazda: prowadzi się fantastycznie. To, że jednak swoje waży mi np. nie przeszkadza. Nie kupowałem go do śmigania na torze. moto ma pełną regulację zawieszeń, co się przydaje.
w winklach spoko. na wertepach też, choć wiadomo, że trzeba uważać. Wczoraj wracałem ze zlotu z koleżanką na drodze gdzie asfalt był garbaty, że kierę chciało wyrwać z łap, ale thunder sobie poradził.
Owiewka daje radę (choć jak siebie znam, to za jakiś czas zmienię szybe na ciut wyższą). parę razy zlapał mnie w trasie mały deszczyk, ale jadąc kilkadziesiąt km, oprócz rękawic, byłem praktyczne suchy. Na ulewę jeszcze nie trafiłem choć wiadomo, ze wtedy to nic nie pomoże.
Wszystko to moje subiektywne odczucia oczywiście, bo w moto jestem zakochany. Trudno co robić. No i jeszcze jedno. Wszystkim mówię, że Thunderace nie jest ładny. Jest śliczy!
p.s. w polsce moto mało popularne. jak będziesz szukał uważaj. Trudno trafić egzemplarz tego modelu, który nie zaliczył szlifa albo dzwonu. I uważaj na rocznik, często kolesie piszą że np 99, a moto na bank 96.
i cenę podbijają.
spalanie- 5,5/100km (tak jadąc do 130), generalnie to oszczędne moto jak na litr pojemności. moc -wystarczająca, elastyczny silnik (EXUP). Pzred kupnem sprawdź (na rozgrzanym silniku czy ten system działa- odkręć tak do 3,5 tys. i pzrytrzymaj, jak obroty zaczna lekko wariować, to znaczy, że EXUP najprawdopodobniej działa).
roczniki 1996-97 podobno biorą olej, choć tu opinie jak zwykle są rózne. faktem jest, że pierwszy rocznik miał wadę, potem to "wyleczono)
mój po wymianie oleju (10W/40) jak na razie nie bierze.
przy kupnie zwróć uwagę na mocowania chłodnicy, są delikatne. W moim zaraz wyczaiłem, że jedno jest oberwane. Po za tym był OK.
Moto wygodne (no może trochę kanapa twarda). mam 175cm wzrostu i jest jak na mnie szyty...pozycja za kierwonicą niezła, pasażer(ka) ma gdzie usiąść. wbrew pozorom można coś na niego zapakować.
Trudno dokupić np. stelaż, ale można np. bagażnik givi.
serwis- jeszcze nie korzystałem (sprawdzenie/regulacja zaworów co 42tys. km), wiem, że trudno dobrać się np. do świec. Same swiece tanie (13zł sztuka),
lańcuch plus zębatki (DID-JT) 650zł. właśnie zamówiłem.
jazda: prowadzi się fantastycznie. To, że jednak swoje waży mi np. nie przeszkadza. Nie kupowałem go do śmigania na torze. moto ma pełną regulację zawieszeń, co się przydaje.
w winklach spoko. na wertepach też, choć wiadomo, że trzeba uważać. Wczoraj wracałem ze zlotu z koleżanką na drodze gdzie asfalt był garbaty, że kierę chciało wyrwać z łap, ale thunder sobie poradził.
Owiewka daje radę (choć jak siebie znam, to za jakiś czas zmienię szybe na ciut wyższą). parę razy zlapał mnie w trasie mały deszczyk, ale jadąc kilkadziesiąt km, oprócz rękawic, byłem praktyczne suchy. Na ulewę jeszcze nie trafiłem choć wiadomo, ze wtedy to nic nie pomoże.
Wszystko to moje subiektywne odczucia oczywiście, bo w moto jestem zakochany. Trudno co robić. No i jeszcze jedno. Wszystkim mówię, że Thunderace nie jest ładny. Jest śliczy!
p.s. w polsce moto mało popularne. jak będziesz szukał uważaj. Trudno trafić egzemplarz tego modelu, który nie zaliczył szlifa albo dzwonu. I uważaj na rocznik, często kolesie piszą że np 99, a moto na bank 96.
i cenę podbijają.
- nierobek
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 23/10/2006, 13:17
szybciutko - bo jadę 4oo do pracy :
kupiłem :
pojeździłem tydzień - urwana linka od prędkościomierza - kupione
klocki z tyłu - kupione
rozrząd przy 42kkm - zrobiony + olej świece filtry + klocki tył 700 pln
oleju NIE BIERZE NI GRAMA ... aż powinien - czasami na ssaniu widzę że
dymi - ale nic ...- 1996r z włoch
opony - kupione ( mieli je szybciej niż się do nich zdążysz przyzwyczaić ) 900 pln komplet
pali jak smoczysko - koło 7 litrów w mieście
Ciężki jak cholera 235kg - za pomnij o centralce - nie ma
łańcuch + zęby - kupiłem - koszt 730 pln bez wymiany
siedzenie tak twarde - że zad czasami dostaje na wybojach nieźle
mega dobre hamulce - obecne w r1
poza tym :
zapier..ala do odcięcia do 265km/h
nie ma na niego bata jak odkręcisz manetę - nie ważne czy masz 160 czy 200 - odkręcisz - to się musisz nieźle złożyć żeby Cię nie zwiało - koleś nie żartuje - po prostu robi co chcesz..
uślizgi tylnego koła czuć mega wcześniej - zdążysz odpuścić
pasażer z tyłu niema się czego trzymać - a kanapa woźnicy jest na wielką dup..ę stąd przy hamowaniu czesto masz plecaczka na sobie ...
mało ludzi się na nim zna
Ci co się znają zawsze mówią - bardzo dobry motocykl
w mieście taki se - pozycja małowygodna
to po prostu motocykl sportowy nadający się do turystki SZYBKIEJ - tzn ponad 200
to nie sprzęt do wożenia się - to sprzęt do za...alania
i nie da się nim jeździć wolno
Wymaga dużo pokory od woźnicy - bo on może wszystko - tylko czy TY możesz ...
na pierwsze moto odradzam - za wielki
ja 10 lat jeździłem - po tem 16y break i zawsze TAKIEGO jak ten chciałem mieć.
600 wypada mi z pod tyłka - jak motorynka ;/ pierdzi - pali 5l i ma max 100 koni jak ją bedziesz żyłował..
R1 nie tania - i za lekka dla mnie
CBR = Centralnie Brak Rozumu ( przystawiają się czasem - ale do czego hue hue hue
my tu mamy 2,95 do setki a na 400metrze mamy ponad 211km/h - więc odpuszczam maluszkom. Cóż - ma to swoje plusy moto i minusy - miast gaźników mogłoby mieć wtryski np. do reszty się nie czepiam bo kocham swojego Ac'e po mino tego że dołożę w ciągu 2 mies 3k pln
kupiłem :
pojeździłem tydzień - urwana linka od prędkościomierza - kupione
klocki z tyłu - kupione
rozrząd przy 42kkm - zrobiony + olej świece filtry + klocki tył 700 pln
oleju NIE BIERZE NI GRAMA ... aż powinien - czasami na ssaniu widzę że
dymi - ale nic ...- 1996r z włoch
opony - kupione ( mieli je szybciej niż się do nich zdążysz przyzwyczaić ) 900 pln komplet
pali jak smoczysko - koło 7 litrów w mieście
Ciężki jak cholera 235kg - za pomnij o centralce - nie ma

łańcuch + zęby - kupiłem - koszt 730 pln bez wymiany
siedzenie tak twarde - że zad czasami dostaje na wybojach nieźle
mega dobre hamulce - obecne w r1
poza tym :
zapier..ala do odcięcia do 265km/h
nie ma na niego bata jak odkręcisz manetę - nie ważne czy masz 160 czy 200 - odkręcisz - to się musisz nieźle złożyć żeby Cię nie zwiało - koleś nie żartuje - po prostu robi co chcesz..
uślizgi tylnego koła czuć mega wcześniej - zdążysz odpuścić
pasażer z tyłu niema się czego trzymać - a kanapa woźnicy jest na wielką dup..ę stąd przy hamowaniu czesto masz plecaczka na sobie ...
mało ludzi się na nim zna
Ci co się znają zawsze mówią - bardzo dobry motocykl
w mieście taki se - pozycja małowygodna
to po prostu motocykl sportowy nadający się do turystki SZYBKIEJ - tzn ponad 200
to nie sprzęt do wożenia się - to sprzęt do za...alania

Wymaga dużo pokory od woźnicy - bo on może wszystko - tylko czy TY możesz ...
na pierwsze moto odradzam - za wielki
ja 10 lat jeździłem - po tem 16y break i zawsze TAKIEGO jak ten chciałem mieć.
600 wypada mi z pod tyłka - jak motorynka ;/ pierdzi - pali 5l i ma max 100 koni jak ją bedziesz żyłował..
R1 nie tania - i za lekka dla mnie
CBR = Centralnie Brak Rozumu ( przystawiają się czasem - ale do czego hue hue hue
my tu mamy 2,95 do setki a na 400metrze mamy ponad 211km/h - więc odpuszczam maluszkom. Cóż - ma to swoje plusy moto i minusy - miast gaźników mogłoby mieć wtryski np. do reszty się nie czepiam bo kocham swojego Ac'e po mino tego że dołożę w ciągu 2 mies 3k pln

-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
no "cezare" to ja tu flaki sobie wypruwam, żeby kolegę namówić do kupna Thundera (żeby nas więcej było), a ty, że małowygodny.
Oj nieładnie, nieładnie.
I jak to pasażer nie ma się czego (kogo) trzymać? No jak to nie ma, no jak to?
pali jak smok, no to chyba tylko u ciebie w krakowie, pod Wawelem (haha)
wiadomo, ze to był sprzęt stricte sportowy, dopiero potem jak R1 się pokazała "zaszufladkowany" jako sportowo- turystyczny.
Ale nikt mi nie powie, że w podróz nawet dłuższą się nie nadaje.
Oj nieładnie, nieładnie.
I jak to pasażer nie ma się czego (kogo) trzymać? No jak to nie ma, no jak to?
pali jak smok, no to chyba tylko u ciebie w krakowie, pod Wawelem (haha)
wiadomo, ze to był sprzęt stricte sportowy, dopiero potem jak R1 się pokazała "zaszufladkowany" jako sportowo- turystyczny.
Ale nikt mi nie powie, że w podróz nawet dłuższą się nie nadaje.
- nierobek
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 23/10/2006, 13:17
nierobek sooory
ja go kocham
- i tak jak w miłości kocham PO MIMO
nie chce innego - w niego warto inwestować bo właśnie dla tego że to
SUPERBIKE - to po prostu nie żal, nie jednemu dup..kę skopie no i wygląda jak motocykl.
też mam czarno srebrnego - najładniejsze malowanie z 96r wg mnie. Fakt reszta przy nim wygląda jak zabawki
.
tylko wiesz - piszę jak jest - na razie mi moto stoi - też czekam na napęd
DID 530ZVM2 no mocniejszego nie ma no i odcina przy 265km/h coś z tym trzeba będzie zrobić - bo co mi będzie odcinał jak jeszcze luz na obrotomierzu jest !!!
no dooobra plusy :
wygląd - superbike
gada - jak superbike - rasowy Lytr
masa - nie skacze po muldach dzięki zawieszeniu w pełni regulowalnym
prowadzenie - miodzio
power - 145HP dalej jeden z najlepszych stosunek masy do konia
kiedy jedzie 80 - i chcesz wyprzedzać - RAKIETA
kiedy jedziesz 160 i chcesz wyprzedać - RAKIETA
kiedy jedziesz 200 i chcesz wyprzedzać - RAKIETA
)))))
od ridera dużo po prostu zależy
tym się różni od reszty - moto stoworzone do przyspieszeń
w NIE MIEJSKIM cyklu ...
obecnie mam 190 z tyłu i ją zamykam - co będzie jak założę nowokupion sportmaxy 209 180 ? no sliderki trzeba będzie kupić ...
ja tam się z niego cieszę - pocieszne bydle ...


nie chce innego - w niego warto inwestować bo właśnie dla tego że to
SUPERBIKE - to po prostu nie żal, nie jednemu dup..kę skopie no i wygląda jak motocykl.
też mam czarno srebrnego - najładniejsze malowanie z 96r wg mnie. Fakt reszta przy nim wygląda jak zabawki

tylko wiesz - piszę jak jest - na razie mi moto stoi - też czekam na napęd
DID 530ZVM2 no mocniejszego nie ma no i odcina przy 265km/h coś z tym trzeba będzie zrobić - bo co mi będzie odcinał jak jeszcze luz na obrotomierzu jest !!!

no dooobra plusy :
wygląd - superbike
gada - jak superbike - rasowy Lytr
masa - nie skacze po muldach dzięki zawieszeniu w pełni regulowalnym
prowadzenie - miodzio
power - 145HP dalej jeden z najlepszych stosunek masy do konia
kiedy jedzie 80 - i chcesz wyprzedzać - RAKIETA
kiedy jedziesz 160 i chcesz wyprzedać - RAKIETA
kiedy jedziesz 200 i chcesz wyprzedzać - RAKIETA

od ridera dużo po prostu zależy
tym się różni od reszty - moto stoworzone do przyspieszeń
w NIE MIEJSKIM cyklu ...
obecnie mam 190 z tyłu i ją zamykam - co będzie jak założę nowokupion sportmaxy 209 180 ? no sliderki trzeba będzie kupić ...
ja tam się z niego cieszę - pocieszne bydle ...
-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
265?. no ja jeszcze na tyle się nie odważyłem, po wymianie łańcucha kto wie. I mówisz że odcina zapłon przy tej prędkości? No to trzeba będzie przeprowadzić z yamaszką rozmowę wychowawczą...
jakiś czas temu, zanim jeszcze kupiłem thundera, jakiś koleś na jakimś zlocie przechawlał się, ze zamknął na thunderze budzik. Bo podobno miał podrasowanego (dyno jety itd).
no ale to pewnie jakiś wariat był, bo wiadomo, że motocykliści to wariaci!
I wężykiem jasiu!
w moim z tego co wiem, bo sam zaglądałem, jest filtr powietrza K&N, ale czy to coś daje (oprócz fajnej muzy spod zbiornika) trudno powiedzieć. No i założyłem mu komin REMUS VIPER, karbon. Drogi w ch...j ale polecam.
jakiś czas temu, zanim jeszcze kupiłem thundera, jakiś koleś na jakimś zlocie przechawlał się, ze zamknął na thunderze budzik. Bo podobno miał podrasowanego (dyno jety itd).
no ale to pewnie jakiś wariat był, bo wiadomo, że motocykliści to wariaci!
I wężykiem jasiu!
w moim z tego co wiem, bo sam zaglądałem, jest filtr powietrza K&N, ale czy to coś daje (oprócz fajnej muzy spod zbiornika) trudno powiedzieć. No i założyłem mu komin REMUS VIPER, karbon. Drogi w ch...j ale polecam.
- nierobek
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 23/10/2006, 13:17
Co wy tu piszecie na thundera 265 to juz koniec,ze ma luz na obrotomierzu,zawsze tak jest,nigdy nie doidziesz do konca na ostatnim biegu,to moto ma juz troche lat i jak na lytra o takiej wadze to 265 to bardzo dobry wynik.Ale wiecej to chyba z gorki ;p
<zx12r> / <Suzuki dr 650>
"Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
"Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
-
Cezarjusz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 550
- Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
- Lokalizacja: Warszawa
Cezarjusz napisał(a):Co wy tu piszecie na thundera 265 to juz koniec,ze ma luz na obrotomierzu,zawsze tak jest,nigdy nie doidziesz do konca na ostatnim biegu,to moto ma juz troche lat i jak na lytra o takiej wadze to 265 to bardzo dobry wynik.Ale wiecej to chyba z gorki ;p
i tu właśnie Drogi kolego jajca jak berety - nigdy nie odkręciłem manetki do końca wierz mi - a tam też wierz mi moto CHCIAŁO - ale kaszlnął lekko - patrze na zegary 265km/h i lekko zaczyna czerwone pole gryźć... wierz mi że to nie siłą rozpędu
to przeca TO potrafi :

http://www.ace31.altervista.org/immagin ... 1000-8.JPG
a tu masz dane potwierdzające że jest szybszy na 1/4 mili od Yamahy R1

az o całe 0,05 sec

http://www.geocities.com/MotorCity/3906/yamaha.html
a tu fakjne opinie kolesi co ja testowali :
http://www.motorcycle.com/manufacturer/ ... 17071.html
-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
nierobek napisał(a):265?. no ja jeszcze na tyle się nie odważyłem, po wymianie łańcucha kto wie. I mówisz że odcina zapłon przy tej prędkości? No to trzeba będzie przeprowadzić z yamaszką rozmowę wychowawczą...
jakiś czas temu, zanim jeszcze kupiłem thundera, jakiś koleś na jakimś zlocie przechawlał się, ze zamknął na thunderze budzik. Bo podobno miał podrasowanego (dyno jety itd).
no ale to pewnie jakiś wariat był, bo wiadomo, że motocykliści to wariaci!
I wężykiem jasiu!
w moim z tego co wiem, bo sam zaglądałem, jest filtr powietrza K&N, ale czy to coś daje (oprócz fajnej muzy spod zbiornika) trudno powiedzieć. No i założyłem mu komin REMUS VIPER, karbon. Drogi w ch...j ale polecam.
to Ci dobrze - ja napęd ;////// lekko wali o budę po naciągnieciu - ale strasznie przez to strzepuje cały smar z łańcucha - więcej na smar wydam w sprayu niż to wszytsko warte no i odstawiłem kolesia :
łańcuch - kupuję w następnym mies - już mam zamówiony - odłożyli mi
zęby - kupuję w następnym mies - już mam zamówiony - odłożyli mi
ślimak prędkościomierza - jakąś używkę mi ma koleś przynieść - jak nie - 320 pln SHIT
oponki nówki - kupiłem.
wrrrrrrrr... się pierdolą rzeczy po poprzednim właścicielu popaprańcu - to tak jest ;/
AAAAAAaaaaaaa nierobeeek - a ile oczu Ci świeci - bo mi jedno i się zastanawiam czy nie spiąć ich razem.
-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
co do oczu to - mijania - jedno (drugie symbolicznie), Długie- syskie dwa, jak ci za mało, można wymienić żarówę na mocniejszą philipsa (jakiś taki model do moto), kumpel tak zrobił w swojej aprilce, no i widać go na Mille.
na tej stronce z opiniami co dałęś link, podana moc thundera to 106,7KW. u mnie w papierach 108, to taki mały szczegół, który akurat za bardzo mnie nie zmartwił.
na tej stronce z opiniami co dałęś link, podana moc thundera to 106,7KW. u mnie w papierach 108, to taki mały szczegół, który akurat za bardzo mnie nie zmartwił.
- nierobek
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 23/10/2006, 13:17
Dziekuje wszystkim za swoje odpowiedzi.Mam do was jeszcze jedno pytanie.Najprawdopodobniej bede jechal w sobote po Yamaszke.Potrzebuje kilku informacji co nalezy w nim sprawdzic.Na co najbardziej powinienem zwracac uwage.Z gory dziekuje i pozdrawiam 

- MurekHH
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 28/3/2007, 06:35
- Lokalizacja: Łuków
nie dasz rady jechać z jakimś motonitą ?
ja ci powiem że jachałem z kolegą, który rozpoczynał 11 sezon ra Rexiu1100
i nie żałuję, bo jakbym sam po nią pojechał to bym się jej przestraszył i wrócił
. ( duże bydle - czuć że mocy mu nie brakuje - ogólnie kosmos wrażenie )
ale po kolei : silnik po rozgrzaniu ma chodzić równo - że chodzi nie jak chiński skuter a jak rasowy Sherman, tym się nie przejmuj. nie napisałeś o przebiegu NIC - a tu pierwszy raz looka się w zaworki przy 42kkm czyli jak tyle nie ma - luzik - pojeździsz.
Łyasa guma - zbijaj cenę
łańcuch jak przeciągnięty - zbijaj cenę ( przeczytaj jak sprawdzić )
jak wsiądziesz na niego i pojedziesz - puścisz kierę będzie jechał prosto - okay. oczami sprawdź stan chłodnicy z przodu ( czy jakiś buraczek nie mył go karecherem - i ma pozawijane lametki - mój troszkę ma - a chłodnica kosztuje majątek. Rozgrzejcie go - niech mu się wentylatory włączą przy 100 stopniach - powinny się włączyć oba i w oka mgnieniu powinien się schłodzić. Zobacz na płyny, w jakiej są kondycji - płyn zbiorniczka od tylengo hebla masz pod siedzeniem - z regóły czarno w nim jak nie wiem - w moim tak było - ale to nie używana rzecz u nas ten tylny hebel.
1 wchodzi jak to w Yamahah - WALI
2 wchodzi jak to w Yamahah - WALI - mniej
3,4,5, miodzio ( nie szukaj 6'stki - bo jej nie ma
)
sprawdź kondycję moto ogólnie bo :
płyny i tak zmienisz zaraz, świece, oleje itp.
sprawdź sobie stan główek wszystkich śrubek - ja mam do wymiany wszystkie - poprzedni OWNER nie dbał o narzędzia. Stan plastików czy nigdzie nie popękane - bo z tym jak zwykle będzie kłpot.
Ja u siebie nic z tych rzeczy nie zauważyłem - nie pytaj CZY BIERZE OLEJ - tylko ile bierze oleju na 1000km. Mój np wogóle - a bałem się jak cholera - i kupiłem 2,5 tys km temu na dolewkę - stoi funkiel nówka
butelka. z resztą sobie poradzisz.
ale powiadam - lepiej jechać z motonitą z doświadczeniem z dużymi pojemnościami.
NieRobEk ? co myślisz ?
zapalanie zimnego - z 3/4 ssania - i lekkim gazem - nigdy nie zakaszlał.. po tem sam szybko wchodzi na 2,5kRPM więc zbijam mu ssaniem do 1,5 tys. by bo chwili zżucić do zera.
obroty ustaione winnnny być koło 1050 ( na rozgrzanym silniku ) - pokrętło znajdziesz po prawej stronie pod owiewką na wysokości kolana lub lekko pod - jedyna śliczna śrubencja podłączona do linki
po orzgrzaniu obroty nie powinny zbytnio falować - pamiętaj że to 4 gaźniki mikuni - nie wtrysk - coś tam zawsze faluje ale minimalnie.
( regulację i tak zrobisz po kupnie )
przednia klamka hebla powinna hodzić bardzo delikatnie - tu wsio bedzie chodzić delikatnie bo mamy wszystko w hydraulice ze sprzęgłem włącznie.
heble masz w standardzie w stalowym oplocie - poezja Ci powiem.
sprawdź końcówki kiery czy nie miał szlifa ( czy nie są zryte )
stan opony tylnej powie Ci do czego moto był używany
- zobacz dokąd zamknięta jest tyla oponka. KONIECZNIE - sprawdź ZARAZ CIŚNIENIE - ja kląłem jak szefc bo mi moto wlaiło się niebezpiecznie w zakrętach - z ciśnienia 2,6 minimum z tyłu miałem 2,1 - koszmarne uczucie .
masz mieć miedzy 2,6 normal a 2,9 high speed riding - więc spokojnie spobie popróbuj - 2,6 to na wybojach lekkie shimmy - 2,9 dla mnie BETON i większe prędkości.
sprawdź czujnik stopki - zapal go : na rozłożonej stopce - wżuć jedynkę - powinien zgasnąć.
nie sprawdzaj lepiej tylnego hebla
tak Ci radzę - 235kg na tyle - pobawisz sie tym kiedy indziej
.
dla mnei najważniejsza była PROSTA RAMA i NIETKNIĘTY SILNIK
bo z resztą sobie poradzę.
ja ci powiem że jachałem z kolegą, który rozpoczynał 11 sezon ra Rexiu1100
i nie żałuję, bo jakbym sam po nią pojechał to bym się jej przestraszył i wrócił

ale po kolei : silnik po rozgrzaniu ma chodzić równo - że chodzi nie jak chiński skuter a jak rasowy Sherman, tym się nie przejmuj. nie napisałeś o przebiegu NIC - a tu pierwszy raz looka się w zaworki przy 42kkm czyli jak tyle nie ma - luzik - pojeździsz.
Łyasa guma - zbijaj cenę
łańcuch jak przeciągnięty - zbijaj cenę ( przeczytaj jak sprawdzić )
jak wsiądziesz na niego i pojedziesz - puścisz kierę będzie jechał prosto - okay. oczami sprawdź stan chłodnicy z przodu ( czy jakiś buraczek nie mył go karecherem - i ma pozawijane lametki - mój troszkę ma - a chłodnica kosztuje majątek. Rozgrzejcie go - niech mu się wentylatory włączą przy 100 stopniach - powinny się włączyć oba i w oka mgnieniu powinien się schłodzić. Zobacz na płyny, w jakiej są kondycji - płyn zbiorniczka od tylengo hebla masz pod siedzeniem - z regóły czarno w nim jak nie wiem - w moim tak było - ale to nie używana rzecz u nas ten tylny hebel.
1 wchodzi jak to w Yamahah - WALI
2 wchodzi jak to w Yamahah - WALI - mniej
3,4,5, miodzio ( nie szukaj 6'stki - bo jej nie ma

sprawdź kondycję moto ogólnie bo :
płyny i tak zmienisz zaraz, świece, oleje itp.
sprawdź sobie stan główek wszystkich śrubek - ja mam do wymiany wszystkie - poprzedni OWNER nie dbał o narzędzia. Stan plastików czy nigdzie nie popękane - bo z tym jak zwykle będzie kłpot.
Ja u siebie nic z tych rzeczy nie zauważyłem - nie pytaj CZY BIERZE OLEJ - tylko ile bierze oleju na 1000km. Mój np wogóle - a bałem się jak cholera - i kupiłem 2,5 tys km temu na dolewkę - stoi funkiel nówka

ale powiadam - lepiej jechać z motonitą z doświadczeniem z dużymi pojemnościami.
NieRobEk ? co myślisz ?
zapalanie zimnego - z 3/4 ssania - i lekkim gazem - nigdy nie zakaszlał.. po tem sam szybko wchodzi na 2,5kRPM więc zbijam mu ssaniem do 1,5 tys. by bo chwili zżucić do zera.
obroty ustaione winnnny być koło 1050 ( na rozgrzanym silniku ) - pokrętło znajdziesz po prawej stronie pod owiewką na wysokości kolana lub lekko pod - jedyna śliczna śrubencja podłączona do linki

po orzgrzaniu obroty nie powinny zbytnio falować - pamiętaj że to 4 gaźniki mikuni - nie wtrysk - coś tam zawsze faluje ale minimalnie.
( regulację i tak zrobisz po kupnie )
przednia klamka hebla powinna hodzić bardzo delikatnie - tu wsio bedzie chodzić delikatnie bo mamy wszystko w hydraulice ze sprzęgłem włącznie.
heble masz w standardzie w stalowym oplocie - poezja Ci powiem.
sprawdź końcówki kiery czy nie miał szlifa ( czy nie są zryte )
stan opony tylnej powie Ci do czego moto był używany

masz mieć miedzy 2,6 normal a 2,9 high speed riding - więc spokojnie spobie popróbuj - 2,6 to na wybojach lekkie shimmy - 2,9 dla mnie BETON i większe prędkości.
sprawdź czujnik stopki - zapal go : na rozłożonej stopce - wżuć jedynkę - powinien zgasnąć.
nie sprawdzaj lepiej tylnego hebla


dla mnei najważniejsza była PROSTA RAMA i NIETKNIĘTY SILNIK
bo z resztą sobie poradzę.
Ostatnio edytowano 24/7/2007, 07:10 przez cezare, łącznie edytowano 2 razy
-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
Cezarjusz napisał(a):No i max speed jest 261.9.Pozdro
tak jak moja puszka - katalogowo 168km/h
a na wrocławskiej z Wrocka do katowic - 180-190 non stop - i miast palić normalnie - żłopnęła 13,5l
Astra Classic silnik C14NZ - także różnie z tym bywa - przyzwyczaj się

-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
oj coś mi się wydaje, że thunder może pojechać szybciej niż te 261,99999999999999999999999999999999999999999999.
Skoro moja rf-a licznikowo pokazała kiedyś 270...(chociaż nie wiem, czy mi to czasem się tylko nie śniło), a przecież ma o jakieś 20 kucyków mniej niż yamaszka.
z drugiej strony prawie każdy licznik to oszust.
Skoro moja rf-a licznikowo pokazała kiedyś 270...(chociaż nie wiem, czy mi to czasem się tylko nie śniło), a przecież ma o jakieś 20 kucyków mniej niż yamaszka.
z drugiej strony prawie każdy licznik to oszust.
Ostatnio edytowano 24/7/2007, 16:52 przez nierobek, łącznie edytowano 1 raz
- nierobek
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 23/10/2006, 13:17
ALe jedno co CI mogę powiedzieć na temat tego sprzęta - to to ze on do tej prędkości po prostu przyspiesza = puszkę muszę rozbujać - a Ace po prostu za.... la
... dlatego bylem zdziwiony że PLUM odcięło...
wiesz - kiedy droga jest jak specjalne wydanie Newsweeka w kredowym papierku - złożyłem się na fajnym odcinku - i powolutku odkręcam... skupiając się na wszystkim co się może wydarzyć... obudziło mnie to kaszlnięcie... jakoś tak mega szybko - niż się sam spodziewałem ... rzut okiem na licznik był odruchem... to był moment ...
- ponieważ to był mój pierwszy ta szybki lot - długo będę pamiętał każdy szczegół...
tak jak pisałem na 145 kilometrze do Radomia zmieliłem ślimak od prędkościomierza - zaraz za obwodnicą ... ale ale ale ... obiecałem sobie polecieć tam po wymianie napędu i ślimaka i nagram Video pt jak to Ace ma
pozdro

wiesz - kiedy droga jest jak specjalne wydanie Newsweeka w kredowym papierku - złożyłem się na fajnym odcinku - i powolutku odkręcam... skupiając się na wszystkim co się może wydarzyć... obudziło mnie to kaszlnięcie... jakoś tak mega szybko - niż się sam spodziewałem ... rzut okiem na licznik był odruchem... to był moment ...

tak jak pisałem na 145 kilometrze do Radomia zmieliłem ślimak od prędkościomierza - zaraz za obwodnicą ... ale ale ale ... obiecałem sobie polecieć tam po wymianie napędu i ślimaka i nagram Video pt jak to Ace ma

pozdro
-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.Byly mi bardzo pomocne.Teraz juz wiem ze zdecyduje sie na zakup Yamaszki
Mam jeszcze jedno ostatnie pytanie.Czy ta Yamaha YZF Thunderace posiada wskaznik ilosci paliwa ? Z gory dzieki.Pozdrowienia i jeszcze raz wielkie dzieki dla wszystkich.Hey 


- MurekHH
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 28/3/2007, 06:35
- Lokalizacja: Łuków
Posty: 63
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości