Zobacz wątek - Yamaha Dt 125R

Yamaha Dt 125R

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Yamaha Dt 125R

Postprzez Nicasil12 » 26/1/2014, 16:40

Witam !!!


Chcę kupić sobie drugi motor bedzie to Yamaha Dt 125R. Dużą uwadę zwracam na małą wagę motoru oraz niski koszt utrzymania. Na motor mogę wydać max 3000 zł
Pierwszym motorem co posiadam jest cross 110 chinol
Więc pytam was się czy Yamaha Dt 125 nie będzie za słaba jak dla mnie.
Mam 175cm wzrostu i ważę 100kg. Chciałbym ją używać wyłącznie tylko do stromych pojazdów oraz do wpadania w ciężki teren jak np. błoto, piaski.
Jeśli ten motor nie spełni moich żądań to proszę podać mi modele motocykli które by spełniały moje oczekiwania.
To prawda, że z Dt 125 można wyciągnąć bez przeróbek 30km oraz jeśli można czy 30km to dużo w teren czy mało??


Proszę tez nie pisać że są "miliony tematów na ten temat" bo szukałem i niemogę się dowiedzieć dokładnie o tym modelu .

Z góry dzięki za odpowiedzi :)
:) :)
Nicasil12
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/1/2014, 16:20
Lokalizacja: Płock


Postprzez henio12323 » 26/1/2014, 18:06

1) skoro piszesz o enduro, na przyszłosc zadawaj takie pytania w dziale off road

po 2 nie gadaj głupot że nie mogłes znaleść, bo w dziale offroad masz temat przyklejony tylko o yamaszkach DT i jest ponad 70 stron tylko o DT....

po 3 dt i strome podjazdy - zapomnij, zwłaszcza z twoją wagą. no ale na nic lepszego cię nie stać. na duzo lepsze moto musiał bys dać 7-8 tysiecy minimum.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nicasil12 » 26/1/2014, 19:43

Ok henio12323 ale jak widzę, że znasz się na tym to jak możesz to doradź mi jak bym sobie dozbierał do 5000 tyś czy mam szanse na wyrwanie jakiejś enduro 4t które jak pisałem powyżej że było tanie w utrzymaniu lekkie i silne. -''żeby miało te przynajmniej 30km''
Nicasil12
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/1/2014, 16:20
Lokalizacja: Płock

Postprzez henio12323 » 26/1/2014, 19:48

szczerze cięzki temat w tej kasie, brałbym albo jakiegos 4T typu suzuki DR 350, xt 350 i podobne
albo jakas zdrową 125 w 2T ktma lc2 ( prawie to samo co dt ale wyzszy, lepsze zawieszenie i troche mocniejszy silnik fabrycznie choc ten sam co w DT )

ale na jakies strome podjazdy nie licz, choc zalezy co masz na mysli pod słowem strome
http://www.youtube.com/watch?v=RP3xXIll-uo
masz jakis mój podjazd na ten nawet wyczynowe 250 w 2T praktycznie nie podjezdzają bo jest zbyt stromo ;P DTtką nie wiem czy do 1/4 dało by sie wjechać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nicasil12 » 26/1/2014, 20:02

Mam na myśli takie górki jak na filmiku poniżej jest 500m od mojego domu ten koleś uprawia sport hillclimbing na skale światową i chciałbym pujść w jego ślady i czy ta DR 350 podobała by tej górce??
a full crossa nie chce bo jego utrzymanie mnie wykończy :/


https://www.youtube.com/watch?v=48KWsP5j2U8

Sory za jakość nagrywane telefonem :/
Nicasil12
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/1/2014, 16:20
Lokalizacja: Płock

Postprzez Nicasil12 » 26/1/2014, 20:10

oczywiście żeby nie było Kawasaki kx 125 dawał tam rade :)
tylko ze miała przedłużkę i było sucho :)
Nicasil12
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/1/2014, 16:20
Lokalizacja: Płock

Postprzez henio12323 » 26/1/2014, 20:13

no prosze cie... jak sportowy przedłuzany kxf ledwo podjechał to ty przy wadze 100 kg chcesz tam wjechac DRką ? zapomnij :D jakbys sie rozpędził moze do 1/3 dojedziesz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nicasil12 » 26/1/2014, 20:17

Ostatnie pytanie przed chwilą znalazłem kx 250 2t za 4500 z 1999r czy warto inwestować w taki jak na full crossa stary sprzęt czy jednak zbierać i kupić coś sensownego. :/
Nicasil12
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/1/2014, 16:20
Lokalizacja: Płock

Postprzez henio12323 » 26/1/2014, 20:35

jezeli to ma byc moto tylko do podjazdów to i tak duzo nie bedzie kosztował bo ile mozna podjechac, ja tam jak podjezdzam zrobie 5-10 podjazdów i jestem juz zmęczony, a jeszcze jak kilka razy się nie uda i podnosic moto to spory wysiłek. do podjazdów kx jeszcze w miare. ale tylko tam do lasu i ogólnie do innej jazdy - beznadzieja
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nicasil12 » 26/1/2014, 20:44

Motor będzie używany tylko po torze tu w filmiku jest pokazany cały obiazd toru https://www.youtube.com/watch?v=VKRTiZ4lsm8 (tor trochę enduro trochę pod full cross) mam nadzieję, że da tam rade ten ''kx''
henio i czy powiedzmy na tym torze tak 2 razy na tydzień po 3-4 godz jazdy wytrzyma 2 lata na 1 tłoku ??

I najważniejsze czy te moto nie będzie jak dla mnie za mocne po 110ccm chinolu :/
Nicasil12
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/1/2014, 16:20
Lokalizacja: Płock

Postprzez Nicasil12 » 26/1/2014, 21:01

Jeśli może ktoś posiada oto te cudo Kx 250 2t to proszę o wypowiedz. Jak on się sprawuję podczas podjazdów pod dosyć spore górki jak się zachowuje przy skokach Itp.
Nicasil12
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/1/2014, 16:20
Lokalizacja: Płock

Postprzez henio12323 » 26/1/2014, 21:07

szczerze 250 w 2T jest za mocne nawet dla zawodnika jeszcze te nowsze chodziaz lepiej sie prowadziły. po 110tce to bedzie szatan. a moc to nie wszystko. na zakretach zamiast isc pełnym ogniem bedziesza zamulał. to juz lepiej szukac 125tki przynajmniej da sie ją opanować. no i nie ma szans 2 lata na 1 tłoku jak sie 2X co tydzien lata. ja latam 2X na tydzien praktycznie cały sezon, tylko ze w enduro to spoko 100 mth nabijam. a w takim 2T wymiana tłoka jest co jakies 40 mth.. więc na dobrą sprawe dobrze jakby tłok cały rok wytrzymał :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nicasil12 » 27/1/2014, 17:25

henio lub inni użytkownicy forum ''ścigacz.pl''mam do was pytanie:1) czy można jak piszą wyciągnąć z Dt 125 full odblokowana 30Km.
2)czy te 30 km to jest dużo w teren??
3) znacie jakieś enduro w 4t lub 2t o podobnej masie lub 20-30kg cięzsza i w podobnej sile (minimum 30km w górę)
Mam na wydanie max 5 tyś
Nicasil12
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/1/2014, 16:20
Lokalizacja: Płock

Postprzez henio12323 » 27/1/2014, 19:50

1) spoko mozna kolega ma wyciąg na większa moc szczytowo
2) moc to nie wszystko, liczy sie jeszcze moment i lekkosc samego moto, 30 koni w małych crossówkach np 85tkach to inne 30 koni niz z odblokowanej DT. na początek i do zabawy spoko starczy niekjtórymn wiecej nie trzeba
3) suzuki DR 350 ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nicasil12 » 29/1/2014, 20:47

Witaj !!!
Henio mam do cb pytanie dotyczy one motoru suzuki dr 650 czy da sie tym poszaleć czy to
idzie jak krowa
chodzi mi o ten model co warzy 190kg z roku 1993-96
czy takie cos pojezdzi po jakis gurkach niedosyc stromych oraz na piaskach np żwirownia ??
I jaką opinia darzysz te enduro ??
Nicasil12
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/1/2014, 16:20
Lokalizacja: Płock

Postprzez henio12323 » 29/1/2014, 20:53

no ogólnie 190 kg w terenie jak myslisz jak sie prowadzi ? :D to krowa jedna z największych. smigałem kiedys z takimi po lesie no póki prosta sciezka da rade z tym jechac taką srednią prędkoscią. ale kawałek piachu cyz trudnego terenu to juz DRka wymięka, a wjeżdzac w ciezki teren to całkiem odpada. pod zadną góre sie nie wdrapie
dobra jest jedynie do driftowania po utwardzonych lesnych sciezkach, bo ona nawet nie skręca tylko bokiem staje ;P
a ogólnie DRka 650 to dla mnie jedynie dobra opcja jako tanie supermoto
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nicasil12 » 29/1/2014, 21:19

Henio a jesli chodzi o dr 350 a dt 125 co lepiej kupic jak pisalem na gorki piaski
dt podoma mi sie ze jak wkreci sie na obroty to juz z nich nie zejdzie i idzie jak sztan
a dr ma dobry dol i wiecej mocy ale bardziej mnie interesuje wyrzsze obroty ale jak pisales
to dt nie spodola moich rzyczen a dr nie ma tego co ja chce wiec co wybrac oproz
zadnych full crossów
Nicasil12
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/1/2014, 16:20
Lokalizacja: Płock

Postprzez henio12323 » 29/1/2014, 21:47

DT ma podobną moc a jest lżejsza więc bedzie lepsza na podjazdy. DRka z kolei bedzie przyjemniejsza w prowadzeniu poza technicznymi odcinkami.

oba sie nie nadają do podjazdów DR za cięzka choc mocowo costam by dawała rade, DT też ciezka no i mniej momentu obrotowego który jest przydatny.

popatrz sobie na youtube filmiki jak ludzie smigaja na DT i na DR ocen co bardziej pasuje. bo oba są w zasadzie podobnej klasy. ja bym wybrał raczej DT na taki teren
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr