Sportowa 600tka do 6tyÅ› - zzr,gsxr,cbr
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Sportowa 600tka do 6tyÅ› - zzr,gsxr,cbr
Witam zastanawiam się nad moim kolejnym motocyklem, przez całe życie zrobiłem motocyklami ok 25 tyś km, najpierw motorynka,skuter,skuter 125,crossik 50tka ,obecnie latam Hondą CB 500 ,na niej wylatałem zaledwie 1500km. zamierzam się przesiąść na rzędową 600tkę,sportową , a bardziej szosowo turystyczną.
Na oku mam kawasaki zzr 600 , z 96roku - z tego co się orientuje wczesne roczniki nie należały do tych najbardziej "udanych", kto miał bliższy kontakt z tym motocyklem proszę o wypowiedz,ponieważ mam obecność kupna za 5 tyś , w bardzo dobrym stanie egzemplarz,zastanawiałęm się też nad cbr f2/f3 , oraz nad gsxr'em 600 tką z pierwszych roczników. Nad zx6r nie myślę,ponieważ jeżeli chodzi o kawasaki to tylko zzr 600 wchodzi w grę, a zx6r z pierwszych roczników mi po prostu nie odpowiadają.
Interesuję mnie motocykl, który będzie dobry i na trasę i na miasto, nie chcę by po zrobieniu runki, bolały mnie nadgarstki,ale też nie szukam turystyka.. tak,że właśnie coś po między , jak cbr czy zzr, duże masywne , stare motocykle sportowe, którę zapewniały nie tylko osiągi ale tak,że komfort , nie to co dzisiejsze sporty.
Chciałem poznać waszą opinie i jakieś doradzenie w sprawię modeli którę napisałem.
Pozdro
Na oku mam kawasaki zzr 600 , z 96roku - z tego co się orientuje wczesne roczniki nie należały do tych najbardziej "udanych", kto miał bliższy kontakt z tym motocyklem proszę o wypowiedz,ponieważ mam obecność kupna za 5 tyś , w bardzo dobrym stanie egzemplarz,zastanawiałęm się też nad cbr f2/f3 , oraz nad gsxr'em 600 tką z pierwszych roczników. Nad zx6r nie myślę,ponieważ jeżeli chodzi o kawasaki to tylko zzr 600 wchodzi w grę, a zx6r z pierwszych roczników mi po prostu nie odpowiadają.
Interesuję mnie motocykl, który będzie dobry i na trasę i na miasto, nie chcę by po zrobieniu runki, bolały mnie nadgarstki,ale też nie szukam turystyka.. tak,że właśnie coś po między , jak cbr czy zzr, duże masywne , stare motocykle sportowe, którę zapewniały nie tylko osiągi ale tak,że komfort , nie to co dzisiejsze sporty.
Chciałem poznać waszą opinie i jakieś doradzenie w sprawię modeli którę napisałem.
Pozdro
-
kuba210796 - Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35
Witam. Więc od razu powiem że z zzr'ką nie miałem zbytnio dużej stycznościo bo jechałem dwa razy jako pasażer. Ale motocykl sprawia wrażenie wygodnego i przyjemnego. Nie wiem jak tam jest z mechaniką. Ale tak od siebie polecę Kawasaki zr750. Wiem że trochę większa pojemność jak szukasz, ale mój kolega przesiadł się na nią z WSK'i. Moto jest idealne do tego co opisywałeś. Osiągi, wygoda, trasa, miasto po prostu idealny.
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
ZR7 to Naked a kolega szuka moto w plastikach...
ZZR600 to dość sprawdzona konstrukcja wywodząca się z serii GPX/GPZ 600/750
i jest bardziej nastawiony pod szybszą turystykę niż F2/F3 która bądź co bądź miała być rasowym supersportem 
ZZR600 to dość sprawdzona konstrukcja wywodząca się z serii GPX/GPZ 600/750


"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Black-Ghost napisał(a):ZR7 to Naked a kolega szuka moto w plastikach...
Ale jest jeszcze ZR7S

Może jakiś GSF600S, FZS600, SV650S?


Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Ja chyba bym się z tego wachlarza łapał za GSXR. Chyba taki najlepszy design jako że już mamy 21 wiek to najmniej w oczy kole z tych wszystkich. Silnikowo w 600 jest całkiem spoko, wiadomo że takie sprzęty będą miały dość duże przebiegi a to nie są pojazdy którymi "lekarz jeździł" czy "do kościoła tylko". Więc trzeba popatrzeć czy silnik jeszcze pochodzi kilka sezonów czy tylko na sprzedaż jest odpicowany. Luknij sobie też za częściami bo wydaje mi się jak by ich powoli z roku na rok już "ubywało" z rynku wtórnego. W tym aspekcie to chyba do CBR jest klamotów jeszcze najwięcej.
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
dcsport.pl (otwórz link)
-
Ryjek - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
- Lokalizacja: Kraków
Glenroy napisał(a):Black-Ghost napisał(a):ZR7 to Naked a kolega szuka moto w plastikach...
Ale jest jeszcze ZR7S.
Może jakiś GSF600S, FZS600, SV650S?. Z początkowych roczników za 6 kafli na dobrą sprawę znajdziesz każdego z nich
.
Do banditów nie jestem przekonany, miałem okazję sprawdzić jak się ma CB 500 przy właśnie gsf600-tce i oprócz tego ,że ma dużo lepszy dół,dłuższe biegi, to w przyśpieszeniu jako takiej różnicy dużej nie było , a to przecież prawie 90km. fzs za drogie, bardziej fazer , ale też jakoś nie gustuję w takich motocyklach , bo wyglądają trochę brzydko,gdybym już miał zrezygnować z super sportów to nakedy tylko, np hornet , ale też w tej cenie ciężko dorwać dobrą sztukę. SV650, to tylko silnik mi nie odpowiada, nie przekonują mnie V-ki i ten dzwiek ,no nie wiem , ze mną jest cięzko jestem dosyć wymagający, ale rozważałbym jeszcze nad thundercat 600, tylko z tego co wiem , były problemy ze skrzynią , poczekam na wypowiedzi innych osób na temat motocykli które tu opisaliśmy.
-
kuba210796 - Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35
kuba210796 napisał(a):fzs za drogie, bardziej fazer
Ale FZS to jest właśnie FAZER, z tym że FZS był produkowany do 2003r, później zastąpił go FZ6S

W 2002 roku dostał nową owiewkę, poprzednie fakt, trochę kanciaste były, ale przyjemny sprzęt


A gdzieś wyczytał, że GSF ma prawie 90KM? 78 a 90 to kolosalna różnica

CB500 ma 58 KM, przy 173 kg*, bandit 78 KM przy 198 kg*. Pomimo większej mocy, waga jednak robi swoje. Ale taki FZS ma 95 KM przy 189 kg* i fajne kopytko w wyższym zakresie obrotów

(*-na sucho)
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
SRAD jest pod każdym względem najlepszy
Silnik, zawieszenie, waga, hamulce. ZZR ciężki i stary, CBR od f1 do f3 to też zdecydowanie starsza generacja. I patrz bardziej na 1999-2000, kosztują tyle samo co 1997-1998 a są lepsze 


-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Ale Srad 600 to typowy przecinak. Poczytajcie temat raz jeszcze chłopak szuka: rzędową 600tkę,sportową , a bardziej szosowo turystyczną. 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Nie wiem nad czym tu dumać... W tej kasie jedynym słusznym wyborem będzie GSX600/750F. Albo dobry imbryk, albo jajko do poprawek
Do tego będzie bezawaryjne, mocne, oszczędne i praktyczne...

Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Jajko panowie odpada, toporne moto, wolę o bardziej sportowym zacięci, jak narazie to przemawia do mnie najbardziej gsxr z pierwszych roczników i cbr f2/f3.
A takie pytanie jeszcze, bo miałbym też okazję kupić kawasaki zxr 400, 4 gary, 65km - 8km więcej od CB, miałby sens przesiąść się z CB na zxr ? chociaż zobaczyłbym jak mi będzie na typowym sporcię ,po czym wybrał na większe moto i będę już pewny w 100% czy wolę sporty czy bardziej w turystyki bd bił
. Hmmm przynajmniej dużo ofert zxr 400-setek jest na a2 i to by mi pasowało . Tylko na pewno dół będzie miało gorszy od CB,zaś góra lepsza zdecydowanie. No i ciężko trochę dorwać dobry egzemplarz,ale tak właśnie poczekam aż ktoś napisze co ma styczność czy miał z 400-tką zxr . Pozdro
A takie pytanie jeszcze, bo miałbym też okazję kupić kawasaki zxr 400, 4 gary, 65km - 8km więcej od CB, miałby sens przesiąść się z CB na zxr ? chociaż zobaczyłbym jak mi będzie na typowym sporcię ,po czym wybrał na większe moto i będę już pewny w 100% czy wolę sporty czy bardziej w turystyki bd bił

-
kuba210796 - Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35
CBR F3 - nie zastanawiał się bym ani chwili. Idealna waga, cięższa niż F4, wyglad niczego sobie
i do kwoty 6 tys napewno wyrwiesz fajny egzemplarz, gdybyś napisał wczescniej kumpel sprzedał F3 jak marzenie za ,5700.
Co do F4 tutaj już mamy małe problemy, bolą nadgarstki ( zmieniłem kierownice i wszystko się unormowało ) okropnie tez bolały mnie nadgarstki.
400 nie kupisz, niema wprost opcji, same padla w ogloszeniach.

Co do F4 tutaj już mamy małe problemy, bolą nadgarstki ( zmieniłem kierownice i wszystko się unormowało ) okropnie tez bolały mnie nadgarstki.
400 nie kupisz, niema wprost opcji, same padla w ogloszeniach.
-
Red - Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 28/8/2012, 11:22
- Lokalizacja: Zawiercie
F4 to brakujące ogniwo pomiędzy motocyklem sportowym, a turystycznym, jest motocyklem sportowym który stara się ciągle być wygodnym. Red po prostu wybrałeś moto nie dla siebie
Ja jeżdżę na F4i sport i nie mam takich problemów kompletnie.

Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość