Zobacz wątek - Sportowa 600tka do 6tyś - zzr,gsxr,cbr
NAS Analytics TAG

Sportowa 600tka do 6tyś - zzr,gsxr,cbr

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Sportowa 600tka do 6tyś - zzr,gsxr,cbr

Postprzez kuba210796 » 26/1/2014, 03:49

Witam zastanawiam się nad moim kolejnym motocyklem, przez całe życie zrobiłem motocyklami ok 25 tyś km, najpierw motorynka,skuter,skuter 125,crossik 50tka ,obecnie latam Hondą CB 500 ,na niej wylatałem zaledwie 1500km. zamierzam się przesiąść na rzędową 600tkę,sportową , a bardziej szosowo turystyczną.
Na oku mam kawasaki zzr 600 , z 96roku - z tego co się orientuje wczesne roczniki nie należały do tych najbardziej "udanych", kto miał bliższy kontakt z tym motocyklem proszę o wypowiedz,ponieważ mam obecność kupna za 5 tyś , w bardzo dobrym stanie egzemplarz,zastanawiałęm się też nad cbr f2/f3 , oraz nad gsxr'em 600 tką z pierwszych roczników. Nad zx6r nie myślę,ponieważ jeżeli chodzi o kawasaki to tylko zzr 600 wchodzi w grę, a zx6r z pierwszych roczników mi po prostu nie odpowiadają.

Interesuję mnie motocykl, który będzie dobry i na trasę i na miasto, nie chcę by po zrobieniu runki, bolały mnie nadgarstki,ale też nie szukam turystyka.. tak,że właśnie coś po między , jak cbr czy zzr, duże masywne , stare motocykle sportowe, którę zapewniały nie tylko osiągi ale tak,że komfort , nie to co dzisiejsze sporty.
Chciałem poznać waszą opinie i jakieś doradzenie w sprawię modeli którę napisałem.
Pozdro
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35


Postprzez cioracz » 26/1/2014, 07:44

Witam. Więc od razu powiem że z zzr'ką nie miałem zbytnio dużej stycznościo bo jechałem dwa razy jako pasażer. Ale motocykl sprawia wrażenie wygodnego i przyjemnego. Nie wiem jak tam jest z mechaniką. Ale tak od siebie polecę Kawasaki zr750. Wiem że trochę większa pojemność jak szukasz, ale mój kolega przesiadł się na nią z WSK'i. Moto jest idealne do tego co opisywałeś. Osiągi, wygoda, trasa, miasto po prostu idealny.
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Black-Ghost » 26/1/2014, 11:23

ZR7 to Naked a kolega szuka moto w plastikach...

ZZR600 to dość sprawdzona konstrukcja wywodząca się z serii GPX/GPZ 600/750 :) i jest bardziej nastawiony pod szybszą turystykę niż F2/F3 która bądź co bądź miała być rasowym supersportem :)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Glenroy » 26/1/2014, 13:36

Black-Ghost napisał(a):ZR7 to Naked a kolega szuka moto w plastikach...

Ale jest jeszcze ZR7S :).

Może jakiś GSF600S, FZS600, SV650S? :). Z początkowych roczników za 6 kafli na dobrą sprawę znajdziesz każdego z nich :).
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2833
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez Ryjek » 26/1/2014, 13:39

Ja chyba bym się z tego wachlarza łapał za GSXR. Chyba taki najlepszy design jako że już mamy 21 wiek to najmniej w oczy kole z tych wszystkich. Silnikowo w 600 jest całkiem spoko, wiadomo że takie sprzęty będą miały dość duże przebiegi a to nie są pojazdy którymi "lekarz jeździł" czy "do kościoła tylko". Więc trzeba popatrzeć czy silnik jeszcze pochodzi kilka sezonów czy tylko na sprzedaż jest odpicowany. Luknij sobie też za częściami bo wydaje mi się jak by ich powoli z roku na rok już "ubywało" z rynku wtórnego. W tym aspekcie to chyba do CBR jest klamotów jeszcze najwięcej.
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
Avatar użytkownika
Ryjek
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kuba210796 » 26/1/2014, 16:28

Glenroy napisał(a):
Black-Ghost napisał(a):ZR7 to Naked a kolega szuka moto w plastikach...

Ale jest jeszcze ZR7S :).

Może jakiś GSF600S, FZS600, SV650S? :). Z początkowych roczników za 6 kafli na dobrą sprawę znajdziesz każdego z nich :).



Do banditów nie jestem przekonany, miałem okazję sprawdzić jak się ma CB 500 przy właśnie gsf600-tce i oprócz tego ,że ma dużo lepszy dół,dłuższe biegi, to w przyśpieszeniu jako takiej różnicy dużej nie było , a to przecież prawie 90km. fzs za drogie, bardziej fazer , ale też jakoś nie gustuję w takich motocyklach , bo wyglądają trochę brzydko,gdybym już miał zrezygnować z super sportów to nakedy tylko, np hornet , ale też w tej cenie ciężko dorwać dobrą sztukę. SV650, to tylko silnik mi nie odpowiada, nie przekonują mnie V-ki i ten dzwiek ,no nie wiem , ze mną jest cięzko jestem dosyć wymagający, ale rozważałbym jeszcze nad thundercat 600, tylko z tego co wiem , były problemy ze skrzynią , poczekam na wypowiedzi innych osób na temat motocykli które tu opisaliśmy.
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35

Postprzez Glenroy » 26/1/2014, 19:01

kuba210796 napisał(a):fzs za drogie, bardziej fazer


Ale FZS to jest właśnie FAZER, z tym że FZS był produkowany do 2003r, później zastąpił go FZ6S :).
W 2002 roku dostał nową owiewkę, poprzednie fakt, trochę kanciaste były, ale przyjemny sprzęt :). Thundercat to praktycznie to samo co FZS tylko w bardziej sportowym wydaniu :).

A gdzieś wyczytał, że GSF ma prawie 90KM? 78 a 90 to kolosalna różnica :)
CB500 ma 58 KM, przy 173 kg*, bandit 78 KM przy 198 kg*. Pomimo większej mocy, waga jednak robi swoje. Ale taki FZS ma 95 KM przy 189 kg* i fajne kopytko w wyższym zakresie obrotów :D
(*-na sucho)
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2833
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez Invi » 27/1/2014, 09:57

SRAD jest pod każdym względem najlepszy :D Silnik, zawieszenie, waga, hamulce. ZZR ciężki i stary, CBR od f1 do f3 to też zdecydowanie starsza generacja. I patrz bardziej na 1999-2000, kosztują tyle samo co 1997-1998 a są lepsze ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6274
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Black-Ghost » 27/1/2014, 11:14

Ale Srad 600 to typowy przecinak. Poczytajcie temat raz jeszcze chłopak szuka: rzędową 600tkę,sportową , a bardziej szosowo turystyczną. ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Marsjanin » 27/1/2014, 12:02

Dziwi mnie, że jeszcze nikt nie napisał, że 1500 km to się w dobrej wycieczce robi?
-200-
MT-07
Avatar użytkownika
Marsjanin
Bywalec
 
Posty: 797
Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48

Postprzez miki1406 » 30/1/2014, 21:47

Nie wiem nad czym tu dumać... W tej kasie jedynym słusznym wyborem będzie GSX600/750F. Albo dobry imbryk, albo jajko do poprawek :-) Do tego będzie bezawaryjne, mocne, oszczędne i praktyczne...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez kuba210796 » 1/2/2014, 15:35

Jajko panowie odpada, toporne moto, wolę o bardziej sportowym zacięci, jak narazie to przemawia do mnie najbardziej gsxr z pierwszych roczników i cbr f2/f3.

A takie pytanie jeszcze, bo miałbym też okazję kupić kawasaki zxr 400, 4 gary, 65km - 8km więcej od CB, miałby sens przesiąść się z CB na zxr ? chociaż zobaczyłbym jak mi będzie na typowym sporcię ,po czym wybrał na większe moto i będę już pewny w 100% czy wolę sporty czy bardziej w turystyki bd bił ;). Hmmm przynajmniej dużo ofert zxr 400-setek jest na a2 i to by mi pasowało . Tylko na pewno dół będzie miało gorszy od CB,zaś góra lepsza zdecydowanie. No i ciężko trochę dorwać dobry egzemplarz,ale tak właśnie poczekam aż ktoś napisze co ma styczność czy miał z 400-tką zxr . Pozdro
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35

Postprzez Marsjanin » 1/2/2014, 15:42

ZXR400 to egzotyk, ciężko o dobrą sztukę i części.
MT-07
Avatar użytkownika
Marsjanin
Bywalec
 
Posty: 797
Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48

Postprzez Red » 1/2/2014, 16:11

CBR F3 - nie zastanawiał się bym ani chwili. Idealna waga, cięższa niż F4, wyglad niczego sobie :) i do kwoty 6 tys napewno wyrwiesz fajny egzemplarz, gdybyś napisał wczescniej kumpel sprzedał F3 jak marzenie za ,5700.

Co do F4 tutaj już mamy małe problemy, bolą nadgarstki ( zmieniłem kierownice i wszystko się unormowało ) okropnie tez bolały mnie nadgarstki.

400 nie kupisz, niema wprost opcji, same padla w ogloszeniach.
Avatar użytkownika
Red
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 28/8/2012, 11:22
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez SkoQ » 1/2/2014, 16:57

F4 to brakujące ogniwo pomiędzy motocyklem sportowym, a turystycznym, jest motocyklem sportowym który stara się ciągle być wygodnym. Red po prostu wybrałeś moto nie dla siebie :) Ja jeżdżę na F4i sport i nie mam takich problemów kompletnie.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr