Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Niesamowite motocykle: Honda NR750
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Niesamowite motocykle: Honda NR750

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Niesamowite motocykle: Honda NR750

Postprzez Åšcigacz » 22/1/2014, 14:00

Dyskusja na temat: Niesamowite motocykle: Honda NR750
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Niesamowite motocykle: Honda NR750
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 22/1/2014, 14:00

z tym kapitalizmem to trochę się zagalopowałeś :) Żyjemy w kraju socjalistycznym niestety...<br><hr>piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 22/1/2014, 14:29

Komentatorzy napisał(a):z tym kapitalizmem to trochę się zagalopowałeś :) Żyjemy w kraju socjalistycznym niestety...<br><hr>piotr<br>
To prawda. W czasie teraźniejszym :-)<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez miki1406 » 22/1/2014, 14:49

Niestety, ale tak "odjechanych" moto już się nie robi, czasem "niechcący" trafi się udanyn prawie niezniszczalny model jak VFR800FI.
A kiedyś, V-Max, VTR SP, TLR. A teraz ok niech ma 200koni, ale musi spełniać Euro ileś tam, bezpieczny, lekki (to moje ulubione określenie oszczędności na materiale) i mało palić. Nawet GSXR, CBR, YZF mają w sobie coś z rozsądku... Jakieś katalizatory, ABSy, kontrole trakcji... A kiedyś?? Dzikość w pełnym wymiarze i brak ekonomicznego głosu rozsądku...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Komentatorzy » 22/1/2014, 15:46

Do tego proszę popatrzyć na kształty tej maszynki... jednoramienny wachacz i to w sporcie(gsxr gdzieś tam widziałem że miał wcześniej ale nie dużo), wsporniki do owiewki od baku(zawsze mnie intrygowało czy bez tego owiewka odleci) oraz kominy pod dupalem! Nie tylko w środku ale i na zewnatrz jest to pikne cacuszko! :)<br><hr>Ziben
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/1/2014, 16:09

Komentatorzy napisał(a):Do tego proszę popatrzyć na kształty tej maszynki... jednoramienny wachacz i to w sporcie(gsxr gdzieś tam widziałem że miał wcześniej ale nie dużo), wsporniki do owiewki od baku(zawsze mnie intrygowało czy bez tego owiewka odleci) oraz kominy pod dupalem! Nie tylko w środku ale i na zewnatrz jest to pikne cacuszko! :)<br><hr>Ziben<br>
Ponoć panowie z Ducati wzorowali się wyglądem NR750 tworząc 916.<br><hr>ooo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/1/2014, 17:17

Komentatorzy napisał(a):Do tego proszę popatrzyć na kształty tej maszynki... jednoramienny wachacz i to w sporcie(gsxr gdzieś tam widziałem że miał wcześniej ale nie dużo), wsporniki do owiewki od baku(zawsze mnie intrygowało czy bez tego owiewka odleci) oraz kominy pod dupalem! Nie tylko w środku ale i na zewnatrz jest to pikne cacuszko! :)<br><hr>Ziben<br>
Komentatorzy napisał(a):Ponoć panowie z Ducati wzorowali się wyglądem NR750 tworząc 916.<br><hr>ooo<br>
Do pana Tamburiniego w 1989 roku przyszedł pan Honda i zapytał o jakiś niepotrzebny projekt, Tamburini jako, że roztrzepaniec nie pamiętał czy coś ma czy nie,więc nie potrafił sensownie odpowiedzieć... Pan Honda grzecznie się ukłonił i wycofując się podp...ył wystający z kosza kawałek kartki z naprędce nakreślonymi przez Mistera T. rysunkami przyszłego futurystycznego modelu Ducati... :-)....
Historia motocykli nie zaczęła się w 1990 roku, czy nawet 10 lat wcześniej...wszystko było kompilacją pomysłów i różnorakich rozwiązań...akurat takie były tendencje i tyle, pierwotny premodel 916 wyglądał zupełnie inaczej...lampa bardziej przypominała wczesnego Fazera 600 S...<br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/1/2014, 17:31

Ten motocykl to marzenie każdej kolekcji.. dodam, że w 1992 roku na zmodyfikowanej ( 155 KM) i odchudzonej wersji NR 750,na torze Nardo Loris Capirossi, pobił rekord szybkości: 1 km ze startu lotnego, 1 mili ze startu lotnego oraz na 10 km, aha i rekord szybkości ze startu na 1 milę...
Nie chwaląc się widziałem i dotykałem "własnoręcznie", nawet mam przy niej gdzieś zdjęcie, niestety, nie chcieli mi dać usiąść, a tym bardziej przetestować...szkoda... a taki był piękny... amerykański...cytując klasyka..
hehe... mógłbym jeszcze o tej hondzie opowiadać, ale nie autorem :-)<br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/1/2014, 17:39

Nie mogę się powstrzymać...
Na początku lat 80-tych istniał projekt 2-cylindrowej 250 tki z owalnymi tłokami oraz wtryskiem paliwa i turbo, osiągającą ok. 100 KM, jak to u japończyków wszystko było dopracowane, niestety( może stety?) podczas projektowania doszli do wniosku, że koszty budowy i sprzedaży tak zaawansowanej technologii nie zwrócą się na dodatek były problemy z turbodziurą, chciano m.in temu zaradzić poprzez zastosowanie sprężarki przy wolnych i średnich zakresach obrotów oraz turbosprężarki przy wyższych....kopary opadły... mnie w tamtych latach też...<br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/1/2014, 17:59

W 1993 roku ,nieliczni mieli okazję zobaczyć ten motocykl podczas prezentacji na torze ...w Poznaniu. To tak przy okazji:)<br><hr>Gaall
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2014, 02:16

Komentatorzy napisał(a):z tym kapitalizmem to trochę się zagalopowałeś :) Żyjemy w kraju socjalistycznym niestety...<br><hr>piotr<br>
Komentatorzy napisał(a):To prawda. W czasie teraźniejszym :-)<br><hr>Boczo<br>
w 1992 to zmiany w Polsce? słyszał Pan autor o 1989 roku, a wcześniej był nijaki Pan Wilczek i jego ustawy.... rozumiem, człowiek młody, ale podstawy historii by się przydały ;-)<br><hr>ja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2014, 08:35

Komentatorzy napisał(a):z tym kapitalizmem to trochę się zagalopowałeś :) Żyjemy w kraju socjalistycznym niestety...<br><hr>piotr<br>
Komentatorzy napisał(a):To prawda. W czasie teraźniejszym :-)<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):w 1992 to zmiany w Polsce? słyszał Pan autor o 1989 roku, a wcześniej był nijaki Pan Wilczek i jego ustawy.... rozumiem, człowiek młody, ale podstawy historii by się przydały ;-)<br><hr>ja<br>
Dostałeś geriavit na swoje święto dziadku ?:)<br><hr>Jetson
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2014, 10:30

Komentatorzy napisał(a):Nie mogę się powstrzymać...
Na początku lat 80-tych istniał projekt 2-cylindrowej 250 tki z owalnymi tłokami oraz wtryskiem paliwa i turbo, osiągającą ok. 100 KM, jak to u japończyków wszystko było dopracowane, niestety( może stety?) podczas projektowania doszli do wniosku, że koszty budowy i sprzedaży tak zaawansowanej technologii nie zwrócą się na dodatek były problemy z turbodziurą, chciano m.in temu zaradzić poprzez zastosowanie sprężarki przy wolnych i średnich zakresach obrotów oraz turbosprężarki przy wyższych....kopary opadły... mnie w tamtych latach też...<br><hr>Janek Testastretta<br>
niema nic gorszego niz turbodziura .<br><hr>zzzz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2014, 17:49

Ten motocykl był i pozostanie cudem techniki. Mam pytanie odnośnie jego duchowego następcy, mianowicie czy ktoś wie co z drogową RC213V bo jakoś temat ostatnio ucichł?<br><hr>Tonny7
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/1/2014, 21:40

Z ciekawostek o NR:
1. lusterka w 1996 roku trafiły do hondy cbr 1100 xx ;)
2. Honda VFR 750 rc36 II ma bardzo dużo powiązań wizualnych z tym motocyklem ;) <br><hr>thrillco
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/1/2014, 19:24

Komentatorzy napisał(a):Z ciekawostek o NR:
1. lusterka w 1996 roku trafiły do hondy cbr 1100 xx ;)
2. Honda VFR 750 rc36 II ma bardzo dużo powiązań wizualnych z tym motocyklem ;) <br><hr>thrillco<br>
Oj ma, ma, wiem, bo mój brat miał, fajny motocykl, szkoda, że go potem popsuli dodając jakieś łańcuchy ;-)...
a ja swego czasu ujeżdżałem za granicą miniaturową wersję - VFR 400 hehe...<br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê