Zobacz wątek - Triumph street triple

Triumph street triple

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Triumph street triple

Postprzez Fishka » 19/1/2014, 21:30

Witam wszystkich,
Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką triumpha street triple. Co prawda celowałam w Hondę cbr 600 , ale ostatecznie zdecydowałam się na streeta. Jest to moje drugie moto po cbr 250. Brałam również lekcje doszkalające na cbr 600. Wiem, wiem nie jest to rozważny zakup ( czytałam to i owo)., ale stało się i już go mam. Niestety , nie znam nikogo , kto by mi mógł coś więcej powiedzieć na temat tego motocykla. Chodzi mi przede wszystkim o opinie zwyczajnych użytkowników streeta a nie tylko mocno ogarniętych jeźdźców smigających z prędkością światła. No co mam wrócić szczególną uwagę i takie ogólne uwagi dotyczące tego moto.

Czekam na wszystkie opinie i rady!



Pozdrawiam
Fishka
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 19/1/2014, 20:49


Postprzez Black-Ghost » 20/1/2014, 00:14

Było ktoś na forum kto miał/ma takie moto ;) Pewnie się odezwie ew, poszukaj po forum...
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez jaroaro » 20/1/2014, 00:18

Może jakieś konkretne pytanie bo nawet nie wiem na co odpowiadać. Mogę jedynie powiedzieć, że moto godne polecenia i mocny dół może Cię na samym początku przestraszyć. Później będzie tylko lepiej. Który rocznik trypla?
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez Fishka » 20/1/2014, 01:03

2013. Po prostu chciałabym wiedzieć na co muszę uważać , czy ma soś specyficznego. Generalnie każde moto ma cos co go wyróżnia. Na temat hond,yamah itd o każdym modelu i rocznikiu można znaleźć wszystko! Na temat streeta niewiele.
Fishka
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 19/1/2014, 20:49

Postprzez Sykopson » 20/1/2014, 09:09

Street Triple to nie jest nierozważny zakup po cbr250 myślę, Speed Triple byłby nierozważny. Pogratulować moto, R3 to są zajebiaszcze silniki :wink:

Mając nowiutki sprzęt z 2013 roku nie ma się czym przejmować, na serwis Cię stać, na drogie części do Triumpha też, więc tutaj nic Cię nie zaskoczy. Co do samego moto, specyficzna jest charakterystyka silnika, moc jest bardzo równomiernie rozłożona w zakresie obrotów, nie ma nagłych strzałów mocy jak przy R4, ani rwania na dole jak w V2, to takie połączenie zalet obu tych silników. Nie ma się czego bać ogarniesz :wink:
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez SkoQ » 20/1/2014, 10:05

Jakby to był pierwszy moto to wtedy rzeczywiście nierozważnie, ale po CBR 250 masz fajny fundament do budowania doświadczenia na maszynie tej klasy :D
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez ociec » 20/1/2014, 10:27

Od sezonu śmigam streetem, przesiadłem się ze sprinta, nie zauważyłem jakiś specjalnych zachowań poza standardowych mi nawet oleju nie bierze mimo że to model 2010, fakt ma mocniejszy dół ni 4 garowe 600 ale bez przesady, największą zaletą jest podwozie, lekki z ogromnym potencjałem w zakrętach którego nie ogarniam , jak by nie patrzeć to prawie rozebrana z owiewek Daytona. Jak ma konkretne pytanie pisz .
Avatar użytkownika
ociec
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39

Postprzez hubi199 » 20/1/2014, 14:14

Polecam jakieś crash pady (choć lepiej by się nie przydały), ale szkoda byoby podrapać taki sprzęt.
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez Fishka » 20/1/2014, 14:32

Wielkie dzięki za Wasze opinie! Nawet nie wiecie jak mi pomogliście, bo już zaczęłam w panikę wpadać, że straszną bestię kupiłam! Co prawda, nie jest to moje pierwsze moto, ale za „doświadczonego bajkera” absolutnie się nie uważam.
A oto co znalazłam na forach :
„jeździłem streetem i odradzam - to mała wścieklizna: za mocny, za szybki, zbyt agresywny”
lub
„Chcesz Streeta na pierwsze moto? No to rispekt. Sponiewiera Cię w najlepszym razie. Ziom, ten motocykl do trójki idzie na gumę z gazu. Potrafi sponiewierać doświadczonego bajkera ………….”

A crash pady i owiewkę przednią juz tez mam. AC też :D
Fishka
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 19/1/2014, 20:49

Postprzez SkoQ » 20/1/2014, 14:48

Wiadomo, że przesiadka kolosalna, ale trochę oleju w głowie i zimne podejście bez sprawdzania v-max po tygodniu może zdziałać cuda :D
Ktoś kto uważa się za dostatecznie dobrego bikera nie powinien wsiadać na maszynę ;) nigdy nie jest się dostatecznie doskonałym jeśli chodzi o warsztat :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez jaroaro » 20/1/2014, 14:51

Z tą trójką i koło w górze to chyba ktoś przesadzał. Zastanawia mnie jedno. Kupiłaś motocykl i nie wiesz co kupiłaś? Chyba nim jeździłaś i wiesz jak zachowuje się po dodaniu gazu, więc po co Ci zdanie innych? ;> Jeżeli Tobie odpowiada, a zakładam że tak jest bo wywaliłaś sporo kasy za motocykl to nie ma sensu pytać innych o opinie. Co innego jeżeli ktoś szuka informacji przed zakupem.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez Fishka » 20/1/2014, 16:27

No i tu własnie doszedłeś do sedna sprawy.
Kupiłam go, ale wcześniej nie jeździłam. W założeniu to miał być mój docelowy motocykl. Plan był taki : CBR250, CBR 600 i Street triple. Już miałam prawie zamówioną Hondę CBR 600f. Czytałam, brałam jazdy doszkalające na tej cbr-ce , żeby nie było zaskoczenia. To miał być rozsądny zakup ( To po nim własnie miałam kupić streeta). Aż tu pewnego grudniowego dnia poszłam po bułki do sklepu a tam, na wieszaku leży sobie gazeta , a z okładki łypie na mnie moje WYMARZONE moto i to w całkiem rozsądnej cenie. Tzn taniej niż honda z rocznika 2012! Poczytałam, był porównywany z 5 innymi motocyklami w podobnej klasie i wszystko wydawało mi się ok, nic strasznego nie pisali , opinie były jak najbardziej pozytywne. No … zrozum ,proszę
Dopiero później trafiłam na powyżej cytowane opinie i się trochę przestraszyłam.
Fishka
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 19/1/2014, 20:49

Postprzez SkoQ » 20/1/2014, 16:55

Ale oglądałaś to z mechanikiem ? :D
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Sykopson » 20/1/2014, 17:15

To z 3 i kołem w górze to nie legendy, tylko szczera prawda, ale komuś się chyba pomylił StreetTriple ze SpeedTriplem, a to znacząca różnica, ten drugi to rzeczywiście szatan, któremu nigdy nie brakuje mocy :)
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez jaroaro » 20/1/2014, 17:27

Podejrzewam że kupiła z salonu, ale mogę się mylić. Co do większego brata nie wypowiadam się bo nie jeździłem, ale na tle konkurencji wypada chyba gorzej niż Street
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez Fishka » 20/1/2014, 23:30

A no co mechanik? Głównie skupiałam się na kolorze :D
Moto z salonu więc o stan tech. się nie matrwię. Problem w tym, ze nie znam nikogo, kto by jeździł streetem. Ogólne wrażenia, czy nie szarpie, jak reaguje na gaz, jak z biegami itp. Jego słabsze i mocniejsze strony. I chodzi mi przede wszystkim o opinie powiedzmy "normalnego" motocyklisty a nie zawodowca, który objeżdża nowe sprzęty. Na temat innych motocykli są całe elaboraty. Na temat streeta niewiele mogę znaleźć .
Fishka
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 19/1/2014, 20:49

Postprzez jasnoksieznik » 27/1/2014, 00:38

Jechalem Streetem i nie wzialem go, bo byloby to pierwsze powazne moto (pol roku prawka, a przejechane kilkaset km na ER/5). Mi w zasadzie przeszkadzaly tylko:
- szeroka kierownica
- cena
- za wysoka kultura pracy

W sumie, bardzo fajne moto kupilas.

Egzemplarz, ktory mi sie dostal na jazde probna byl prawie nowy, do dotarcia, wiec mial dziwnie ustawiona kontrolke odcinki. U Ciebie mruga od jakis 3tys. obrotow, czy normalnie?
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
Avatar użytkownika
jasnoksieznik
Stały bywalec
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
Lokalizacja: Monachium

Postprzez stareRadio » 27/1/2014, 08:36

co to znaczy za wysoka kultura pracy ?!
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica

Postprzez jasnoksieznik » 27/1/2014, 08:46

To znaczy w duzym skrocie, ze za malo mna i motocyklem telepalo. Do wygodnej jazdy, to mam samochod.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
Avatar użytkownika
jasnoksieznik
Stały bywalec
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
Lokalizacja: Monachium

Postprzez Fishka » 27/1/2014, 19:57

Street przyjechał do mnie dokładnie w dniu w którym spadł pierwszy śnieg :( Więc mogę go teraz głaskać po owiewkach. Raz go odpaliłem i mogę powiedzieć tylko, że bardzo fajnie mruczy. I to są wszystkie moje doświadczenia ze streetem jak do tej pory. A..i jeszcze co jakiś czas schodzę do garażu żeby posiedzieć na nim. Tak więc czekam na pogodę i pierwszą jazdę. I mam nadzieję ,ze jak będę go tak dopieszczać to mi na pierwszej randce z pod tyłka nie wyjedzie i będzie trzymał te swoje dwa kółka na ziemi. :D
Fishka
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 19/1/2014, 20:49

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr