Zobacz wątek - Jak podnieść moc w FMX 650

Jak podnieść moc w FMX 650

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Jak podnieść moc w FMX 650

Postprzez woyciech555 » 18/1/2014, 20:53

Witam moje pytanie jest takie jak podnieść moc w Hondzie FMX 650.W moto mam założone wydechy leo vince x3 i wyciągnołem dławik z rury miedzy gaźnikiem a cylindrem.Co moge jeszcze zrobić?
woyciech555
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/1/2014, 20:47
Lokalizacja: Leszno


Postprzez henio12323 » 19/1/2014, 11:04

poprawić dolot i wystroić gaźnik pod te modyfikacje

tak z ciekawosci jaki tam gaźnik siedzi ? mozna wrzucic jakiegos keihina FCRa jak podejdzie na pewno poprawi troche osiągi. plus swiece irydowe, duzo nie dadzą ale bedzie zauwazalnie lepiej pracował. więcej bez powaznego tuningu nie uzyskasz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25972
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez woyciech555 » 19/1/2014, 14:56

Gaźnik jest ori i został wystrojony ,sprawdzę jaką ma nazwę jak będę w garażu.świece irydowa założyłem już.Co masz na myśli poprawić dolot i tunning?ostre wałki i porting głowicy? Po wyjęciu tego dławika z dolotu moto ma v-maxa o 20km\h wiekszego i chetniej się kreci na wyższe obroty.
woyciech555
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/1/2014, 20:47
Lokalizacja: Leszno

Postprzez henio12323 » 19/1/2014, 15:11

to sprawdź jaki gaźnik. na pewno sportowy gaźnik o większej srednicy do sportowego wydechu da więcej kopa. co do dolotu mowa o filtrach powietrza/ airboxie. czasami przepływ przez kanały ssące w airboxie są za małe po tuningu i moto nie dostaje wystarczającej ilosci tlenu. nie wiem jak też tam z rozwiązaniem filta. gąbka czy papier ? jakiejs lepszej firmy też na pewno da

no i to powyzej co pisałem to powiedział bym soft mod, tanim kosztem

jak chcesz uzyskać większe rezultaty noto jak pisałes trzeba juz ingerowac w konstrukcje silnika, tłoki HC, podwyzszanie kompresji, porting głowicy, wieksze wałki, zalezy co chcesz osiągnąc, jeszcze są patenty typu odchudzanie wałków wyrównazających zeby zyskać na szybszym wkręcaniu na obroty
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25972
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez woyciech555 » 19/1/2014, 15:23

Aha co to filtra to mam ori papierowy.Kiedyś jak czyściłem gaźnik to chciałem odpalić bez rury dolotowej do gaźnika to strzelał,prychał nie chciał chodzić więc nie wiem czy modyfikować airboxa bez innego gaźnika.

Zastanawiam się czy nie wyrzucić tego dyfuzora z kolanek??
http://allegro.pl/honda-fmx-650-dyfuzor ... 86621.html
Słyszałem że po ich usunięciu moto może nie chodzić dobrze.
Tak wogóle to może bylo by dobrze jak bym wywałił te kolanka i dogioł nowe rury o takim samym przekroju jak wydechowe jak myslisz??

Masz licznik przy tym KTM-ie??
woyciech555
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/1/2014, 20:47
Lokalizacja: Leszno

Postprzez henio12323 » 19/1/2014, 17:07

no bo to moze byc własnie powód taki, że teraz jest jakas zwęzka, i jest większe podcisnienie zasysania. teraz jak otwierasz puszke airboxa, to masz bardziej swobodny przelot. i w takim razie musisz sobie dostroić gaźnik pod inny dolot. i samo to zapewne coś da ;)

kolanka o większej srednicy też powinny podnieśc moc.

co do mojego ktma tak mam licznik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25972
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez cioracz » 20/1/2014, 12:51

jeszcze są patenty typu odchudzanie wałków wyrównazających zeby zyskać na szybszym wkręcaniu na obroty


Sorry, że się tak wtrącę ale możesz odchudzić jeszcze z koła zamachowego, sprzęgła. Można wstawić też gęstszą zębatkę.
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez miki1406 » 20/1/2014, 13:29

Rozsądny przyrost mocy to rozsądne i kosztowne modyfikacje, czasem lepiej po prostu zmienić moto. Przemyśl to.
Generalnie jak wymieniony wydech to trzeba iść w kierunku większych dysz/dawki paliwa, filtra sportowego i strojenia.
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr