Zobacz wątek - Pierścienie do bandita.

Pierścienie do bandita.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Pierścienie do bandita.

Postprzez Bandzior400 » 15/1/2014, 21:15

Witam gdzie mogę kupić pierścienie do Suzuki GSF 400 Bandit :?:
1992r Poszukałem jednego sklepu w internecie to mi napisali że na jeden tłok 250zł :twisted:
Bandzior400
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 11/1/2014, 18:41
Lokalizacja: Krotoszyn


Postprzez senekkorzenna » 15/1/2014, 21:21

Jak za drogo to masz jeszcze opcję chodzenia po szlifierzach i pytać czy by nie dobrał taki rozmiar.
Nie dochodzę dlaczego zmieniasz tylko pierścienie -nie moja sprawa.
senekkorzenna
 

Postprzez Bandzior400 » 16/1/2014, 15:16

A co mam jeszcze wymienić oprócz pierścieni ???
Bandzior400
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 11/1/2014, 18:41
Lokalizacja: Krotoszyn

Postprzez miki1406 » 17/1/2014, 10:33

A czy mu jesteśmy wróżkami??

Wymień silnik, ramę, części metalowe i nie metalowe...
To rozwiąże twój problem, którego my niestety nie znamy...

Zapytam może prosto!
Co ci się dzieje, że atakujesz te pierścienie??
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Bandzior400 » 17/1/2014, 13:37

Ma ciężko odpalić na zimnym silniku musisz pokręcić z parę minut i wtedy odpali chodzi zaś normalnie tylko obroty mu trochę falują.
Bandzior400
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 11/1/2014, 18:41
Lokalizacja: Krotoszyn

Postprzez miki1406 » 17/1/2014, 14:59

To może zacznij od sprawdzenia kompresji, zaworów (próba olejowa), świec, gaźników... itd. A na koniec zostaw prucie jednostki...

Części silnikowe nowe do motocykli zagranicznych (poza chiną) są horrendalnie drogie. Mi za wał do CBR900RR krzyknęli ponad 11tysi, a za panewki "jedyne" 720zł.

Wszyscy jakoś od razu do prucia i wymian... A może masz paprocha w gaźniku...
Sumienny serwis, sprawdzenia i pomiary, potem wymiany...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Bandzior400 » 18/1/2014, 14:30

Jest po czyszczeniu i regulacji gaźników i zaworów,cewki są wymienione,świece również,moduł sprawdzony i kable są nowe.Aktualnie motor stoi i mechanika już z 2 miesiące i sprawdza wszystko pokoleji i dzisiaj będe do niego dzwonił co i jak i się zapytam czy mierzył kompresję.
Bandzior400
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 11/1/2014, 18:41
Lokalizacja: Krotoszyn

Postprzez henio12323 » 18/1/2014, 17:09

a bierze olej ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25957
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bandzior400 » 18/1/2014, 22:48

Raczej nie,nie zauważyłem by brał olej stan oleju był zawsze w normie.
Bandzior400
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 11/1/2014, 18:41
Lokalizacja: Krotoszyn

Postprzez RUTRA.RD » 24/1/2014, 07:33

kompresie patrzyles??
a oprocz pierscieni to honowanie- docieranie i glowice tez zrob :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez melvin » 24/1/2014, 11:51

ja bym się nie bawił w remonty i dorabiania, jak stracił kompresję to wymiana pieca na inny i po problemie, a na pewno taniej.
stary rozsprzedać na części żeby odzyskać cokolwiek, resztę wywieźć na złom i zapomnieć.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Bandzior400 » 24/1/2014, 16:55

Jak dzwoniłem do mechanika to wina jest po stronie elektryki :D
Bandzior400
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 11/1/2014, 18:41
Lokalizacja: Krotoszyn

Postprzez o5lgratis » 25/1/2014, 13:53

czyli co dokładniej? cewki?
GSF400
Avatar użytkownika
o5lgratis
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 29/8/2012, 22:25
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Bandzior400 » 26/1/2014, 19:07

Cewki,kable od świec i moduł sprawdzone.Ja tak sobie myślę,że wina może leżeć po stronie układu paliwowego dlatego,że musi trochę pokręcić zanim odpali i mam pytanie czy w suzuki gsf 400 jest pompa paliwa???
Bandzior400
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 11/1/2014, 18:41
Lokalizacja: Krotoszyn

Postprzez melvin » 26/1/2014, 23:10

viewtopic.php?t=95795

Od teraz na wszystkie pytania użytkownika bandzior400 proszę odpowiadać w temacie do którego link podałem powyżej. MLV.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr