Wybór modelu kawasaki KXF 250
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Wybór modelu kawasaki KXF 250
Witam wszystkich
Przymierzam się do zakupu kawasaki KXF 250, budżet ok. 10-13tyś, motor będzie używany amatorsko na torze. Prawdopodobnie ściągnę go z Holandi.
Chciałbym żeby dyskusje ograniczyć do wad i zalet danego modelu/ rocznika. W szczególności ich niezawodność (wiadomo jak dbasz tak masz). Słyszałem, że nie wszyscy są zadowoleni z rozdzielnej funkcji przedniego zawieszenia.
Jak uważacie lepiej postawić na sprawdzoną konstrukcję i kupić doinwestowany motor z 09-10r czy szukać czegoś młodszego? Chyba, że ma ktoś inne propozycje
Przymierzam się do zakupu kawasaki KXF 250, budżet ok. 10-13tyś, motor będzie używany amatorsko na torze. Prawdopodobnie ściągnę go z Holandi.
Chciałbym żeby dyskusje ograniczyć do wad i zalet danego modelu/ rocznika. W szczególności ich niezawodność (wiadomo jak dbasz tak masz). Słyszałem, że nie wszyscy są zadowoleni z rozdzielnej funkcji przedniego zawieszenia.
Jak uważacie lepiej postawić na sprawdzoną konstrukcję i kupić doinwestowany motor z 09-10r czy szukać czegoś młodszego? Chyba, że ma ktoś inne propozycje
- Bogi
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 6/12/2008, 19:57
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
nie ma znaczenia. jak kupisz nowszy to z kolei bedzie miał inne bolączki. dla amtora takie zawieszenie i tak jest 2X za dobre. spokojnie niższej klasy pozwoli robić dokładnie to samo z motocyklem. także o takie rzeczy że ": ktoś jest niezadowolony " to bym się nie spinał. bo jednemu nie pasuje że śrubki są srebrne a nie pod kolor motocykla...
bierz to na co cięstać, żeby kupic zadbane moto, głownie pod względem technicznym. i jako amator gwarantuje ci ze bedziesz zadowolony
bierz to na co cięstać, żeby kupic zadbane moto, głownie pod względem technicznym. i jako amator gwarantuje ci ze bedziesz zadowolony
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
W tej kasie osobiście skłaniał bym się ku modelom 2011+. Zmieniony zawias i wtrysk podobno sprawdzają się świetnie, rozmawiałem z kilkoma właścicielami takich moto i każdy chwalił.
Wiadomo, wtrysk to zawsze jedna rzecz więcej która może się popsuć, wadą wieku dziecięcego były zacierające się pompki paliwa i trzeba się z tym liczyć.
Wiadomo, wtrysk to zawsze jedna rzecz więcej która może się popsuć, wadą wieku dziecięcego były zacierające się pompki paliwa i trzeba się z tym liczyć.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Ciekawe na ile są dopracowane te nowinki, które wprowadzono w modelu 2011...
Zawodnicy pewnie są zadowoleni ze zmian
, ale czy cała reszta też będzie jak coś się przypadkiem posypie? A wiadomo jak wady wieku dziecięcego uszczuplają portfel.
Landryss25 wiesz może czy coś im się dział z tymi sprzętami?
Zawodnicy pewnie są zadowoleni ze zmian

Landryss25 wiesz może czy coś im się dział z tymi sprzętami?
- Bogi
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 6/12/2008, 19:57
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Jedyna wada o jakiej słyszałem od właścicieli moto to padające sporadycznie pompki paliwa w wersjach z wtryskiem. Od właścicieli a nie od kolegi którego znajomy znajomego miał 

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość