A2 podobny do Kawy W800
Posty: 14
• Strona 1 z 1
A2 podobny do Kawy W800
- Jakie masz doświadczenie: praktycznie żadne,
- Wiek, waga, wzrost: 18, 68, 180
- Do jakich celów chcesz używać motocykla: jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście i na trasie, turystyka dłuższa/dalsza - bez plecaka raz/dwa razy rocznie.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? ok 4000 po mieście i okolicach ale chciałbym żeby doszły wyprawy po kilkaset na raz
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? do 10 tyś, ciuchy to inny budżet.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? zależy ile będzie potrzeba
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - stylizowane na klasyki, nie gs 500 itd.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? Kawa W800, Triumph Thruxton/Bonneville
Cześć,
był już kiedyś mój temat ale zmieniłem trochę pogląd i szukam czegoś innego.
Konkretnie szukam czegoś na czym będę mógł poruszać się bez większych problemów w korkach i nie będzie drogie w utrzymaniu. Budżet w okolicach 5-10 tyś (zależy co by to miało być).
Strasznie przypadły mi do gustu motory robione na klasyki typu Kawa W800 czy Triumph Bonnevile albo Thruxton. Priorytetem jest przyjemnosc z jazdy ale nie znaczy to że ma być szybki.
Zależy mi też, żeby wytrzymał raz czy dwa rocznie dłuższą trasę (zależy mi bardzo na możliwości podpięcia sakw). Zdaje sobie sprawę, że takie motory nie służą do jazdy w trasę ale kosiarka 50cc którą przejeździłem 500 km w 2 dni we dwójkę po górach też niby się nie nadawała a przyjemność była
A.. no i często będę jeździł z dziewczyną także też zależy mi na jej wygodzie.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
- Wiek, waga, wzrost: 18, 68, 180
- Do jakich celów chcesz używać motocykla: jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście i na trasie, turystyka dłuższa/dalsza - bez plecaka raz/dwa razy rocznie.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? ok 4000 po mieście i okolicach ale chciałbym żeby doszły wyprawy po kilkaset na raz
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? do 10 tyś, ciuchy to inny budżet.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? zależy ile będzie potrzeba
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - stylizowane na klasyki, nie gs 500 itd.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? Kawa W800, Triumph Thruxton/Bonneville
Cześć,
był już kiedyś mój temat ale zmieniłem trochę pogląd i szukam czegoś innego.
Konkretnie szukam czegoś na czym będę mógł poruszać się bez większych problemów w korkach i nie będzie drogie w utrzymaniu. Budżet w okolicach 5-10 tyś (zależy co by to miało być).
Strasznie przypadły mi do gustu motory robione na klasyki typu Kawa W800 czy Triumph Bonnevile albo Thruxton. Priorytetem jest przyjemnosc z jazdy ale nie znaczy to że ma być szybki.
Zależy mi też, żeby wytrzymał raz czy dwa rocznie dłuższą trasę (zależy mi bardzo na możliwości podpięcia sakw). Zdaje sobie sprawę, że takie motory nie służą do jazdy w trasę ale kosiarka 50cc którą przejeździłem 500 km w 2 dni we dwójkę po górach też niby się nie nadawała a przyjemność była
A.. no i często będę jeździł z dziewczyną także też zależy mi na jej wygodzie.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
- Przykop
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 29/8/2013, 03:04
- Lokalizacja: Warszawa
Według mnie bardzo fajną propozycją byłby dla Ciebie Kawasaki Zephyr 550. Klasyczny wygląd, odpowiedni na początek, nie wydasz całej kasy, fajny 4cylindrowy silnik z bardzo przyjemnym dźwiękiem. Może nie jest tak oldskulowy jak W800 ale może się podobać
- kello
- Świeżak
- Posty: 165
- Dołączył(a): 26/6/2013, 14:25
Ja bym Ci polecił motocykl typu Honda CB Nighthawk. Niestety triumphy i W800 to chyba jedyne nowsze motocykle w tej niszy. Jeśli podoba Ci się taki wygląd i masz tylko taki budżet, to musisz szukać klasyka, a nie moto stylizowane na klasyka
Jest jeszcze moto popularne wśród konstruktorów motocyli typu cafe racer Yamaha XS400.
Do tego Suzuki GS550 (nie myl z GS500)
Yamaha Radian
Honda CX500 z fajnie umieszczonÄ… VkÄ…
A tu dla przykładu znalazłem moto które powinno przypaść Ci do gustu:
http://otomoto.pl/honda-cb-550-f-super- ... 71134.html
(to tylko jako przykład, nie mówię o tym konkretnym egzemplarzu)
Do 5k wyrwiesz taki motocykl, za resztę budżetu możesz go dopieścić, zrobić generalny przegląd z wymianą eksploatacji oraz regulacjami i cieszy sie pewnym klasycznym moto
Jest jeszcze moto popularne wśród konstruktorów motocyli typu cafe racer Yamaha XS400.
Do tego Suzuki GS550 (nie myl z GS500)
Yamaha Radian
Honda CX500 z fajnie umieszczonÄ… VkÄ…
A tu dla przykładu znalazłem moto które powinno przypaść Ci do gustu:
http://otomoto.pl/honda-cb-550-f-super- ... 71134.html
(to tylko jako przykład, nie mówię o tym konkretnym egzemplarzu)
Do 5k wyrwiesz taki motocykl, za resztę budżetu możesz go dopieścić, zrobić generalny przegląd z wymianą eksploatacji oraz regulacjami i cieszy sie pewnym klasycznym moto
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Też bym się skłaniał ku Zephyrowi albo Inazumie.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Te cafe racer'y tez sa swietne. Tak jak patrze w to takich klasykach wlasciwie tylko ten W800 i Scrambler mi sie podobaja, cała reszta nie jest taka zbita i jakoś mi nie leży, rachityczne sie wydają. Jest więcej modeli w tym przedziale do 10 tys podobnych do Thruxtona czy Ducati Veloce?
- Przykop
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 29/8/2013, 03:04
- Lokalizacja: Warszawa
Pozazdrościć gustu Takim Motocyklem jakiego poszukujesz mogłaby być Yamaha SR500. Może jest mało "zbita" Ale Motocykl na prawdę przyjemny. Drugi Motocykl który już na 100% powinien Ci się spodobać to Suzuki GS850 http://otomoto.pl/suzuki-gs-850-M3878490.html. Motocykl powala z nóg, kulturą pracy no i wyglądem. Chociaż może być dla Ciebie troszeczkę za ciężki ale czego nie robi się dla takiego sprzętu
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Mi np. to Suzuki w ogóle nie leży. O wiele ładniejszy Zephyr 550, a najlepiej to przerobić samemu. np Honde CB 550 na CR. Tutaj piękna sztuka http://imageshack.us/a/img689/8854/bvs7.jpg Fakt że taka przeróbka łącznie z bazą może wynieść więcej niż 10k(kwestia tego w jakim stanie jest motor), ale radość z jazdy bezcenna.
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy
Jaroaro, zakochałem się w tym z linku Twojego. Dokładnie czegoś w tym typie szukam, świetne są te grube gumy. Z tego co widzę to xs400 i sr500 często są robione w ten sposób. Ile ktosztuje taka zabawa i gdzie można to zrobić? Na własną rękę części czy gdzieś oddać? Bo z tego co widzę to właściwie po tym tylko silnik i rama zostają nieruszone.
- Przykop
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 29/8/2013, 03:04
- Lokalizacja: Warszawa
Mam nadzieje że kiedyś się takiego dorobię. http://www.caferacer.com.pl/forum tutaj chłopaki bawią się w przeróbki i niektóre wyglądają naprawdę kozacko. Potrzeba sporo pracy i wiedzy, ale efekt jaki jest każdy widzi. Poczytaj tematy na tym forum to trochę sobie rozjaśnisz. Ogólnie silnik to seria, skrócona rama z tyłu, obniżenie zawieszenia w półkach, clip-ony, zadupek klepany, lub kupiony i oczywiście dobranie baku lub zamówienie. Są magicy którzy się tym zajmują i potrafią fajnie wyklepać, ale taka robota kosztuje. Z 1.5 koła trzeba pewnie wydać. Wydech również można kupić w sklepie lub zamówić. To nie jest problem. Byle mieć kasę. Tak jak już wcześniej mówiłem, jeżeli silnik jest sprawny to masz połowę roboty mniej bo nie musisz się martwić np o tłoki i pierścienie, które są trudno dostępne i trzeba się naszukać żeby coś znaleźć. Są firmy, chyba nawet reklamują sie na alledrogo, które wykonują motocykle na zamówienie, byle mieć bazę. Oczywiście cena wtedy wzrasta.
Edit.
Zapomniałem dodać że CR są raczej jednoosobowe więc dziewczyna musi być wyrozumiała i zostać w domu
Edit.
Zapomniałem dodać że CR są raczej jednoosobowe więc dziewczyna musi być wyrozumiała i zostać w domu
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy
Zaznaczam tylko że cafe racer owszem stylowy i dający frajde z jazdy, ale jest motocyklem niewygodnym i o podróżach z plecaczkiem zapomnij, bo to maszyny z natury jednoosobowe
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Jak lubisz takie i chcesz cos nietypowego, to moze dozbieraj do royal enfield'a?
Jak dobrze poszukasz, to moze nawet diesla zlapiesz
Jak dobrze poszukasz, to moze nawet diesla zlapiesz
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Skoro mówicie, że z natury jednoosobowe to muszę sobie odpuścić. Natomiast pod co łapie się Thruxton? Bo wydaje mi sie ze pozycja na nim nie jest niewygodna (poprawcie mnie jak sie myle) i można jeździć we dwójkę. Niestety jest to motor ponad mój budżet i kat A2 priorytetem jest możliwość pojechania we dwójkę na większy dystans (podkreślam możliwość bo nie chce tym tłuc miesiac w miesiac trasy ) i wygoda w użytkowaniu w mieście.
- Przykop
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 29/8/2013, 03:04
- Lokalizacja: Warszawa
Sykopson napisał(a):Zaznaczam tylko że cafe racer owszem stylowy i dający frajde z jazdy, ale jest motocyklem niewygodnym i o podróżach z plecaczkiem zapomnij, bo to maszyny z natury jednoosobowe
Bez jaj, moto z tematu to nie żadne "racery". Raczej wygodne i przyjemne na maksa.
W650? Aaaa ponoć 50KM. Trzeba by popatrzeć po dowodach jaką moc tam wklepują
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Invi przeczytaj cały temat, odpowiadałem w ten sposób bo autorowi spodobały się cafe racery więc powiedziałem co nieco o nich co nie pasuje do jego wymagań względem moto
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości