Honda CB1000 Big 1, obniżenie wysokości
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Honda CB1000 Big 1, obniżenie wysokości
Witam.
Moim problemem jest brak informacji na temat tego cudeńka.
Mianowicie jestem dosyć niski 170 wzrostu, a odziedziczyłem piękną Big One z 93 roku, która jest nie dość że masywna to jeszcze wysoka, przy tym wzroście dotykam palcami ziemi, ale nie czuję się zbyt pewnie i mam małe problemy, przy parkowaniach na parkingach, czy jazdą z pasażerem.
Chciałem zapytać Was czy znacie jakieś sposoby na jej obniżenie, albo możecie mi polecić gdzie takiego zabiegu najlepiej dokonać, bo nie chcę zrobić tego sam i czegoś spartolić.
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Moim problemem jest brak informacji na temat tego cudeńka.
Mianowicie jestem dosyć niski 170 wzrostu, a odziedziczyłem piękną Big One z 93 roku, która jest nie dość że masywna to jeszcze wysoka, przy tym wzroście dotykam palcami ziemi, ale nie czuję się zbyt pewnie i mam małe problemy, przy parkowaniach na parkingach, czy jazdą z pasażerem.
Chciałem zapytać Was czy znacie jakieś sposoby na jej obniżenie, albo możecie mi polecić gdzie takiego zabiegu najlepiej dokonać, bo nie chcę zrobić tego sam i czegoś spartolić.
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Honda CB1000 Big 1 93r.
- Cywill
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 13/1/2014, 20:48
Sposobów parę jest. Raz buty na nieco wyższym obcasie (każdy motocyklowy ma jakiś obcas). Dwa oddanie siedzenia do tapicera, on rozpruje, wytnie trochę zbędnego materiału, przez co siedzenie straci na komforcie ale można zyskać nawet parę centymetrów.
No i ostatni chyba najbardziej radykalny sposób, obniżenie motocykla na zawieszeniu, z tyłu poprzez specjalne "kości" i ewentualnie z przodu, opuścić nieco motocykl na półkach. Co do kości najlepiej udać się do dobrego warsztatu, oni powiedzą czy są takie dostępne do tego moto, a jak nie to przydałby się kto ogarniający, który takie kości narysuje, potem do tokarza, on wyrabia z czego tam najlepiej, a potem do warsztatu i montują. Może dorobią takie rzeczy też w warsztacie bez partolenia się.
Jak brakuje Ci niewiele to najlepiej zrobić z tym siedzeniem, bo każda ingerencja w zawieszenie, jak się domyślasz, zmienia właściwości jezdne moto.
No i ostatni chyba najbardziej radykalny sposób, obniżenie motocykla na zawieszeniu, z tyłu poprzez specjalne "kości" i ewentualnie z przodu, opuścić nieco motocykl na półkach. Co do kości najlepiej udać się do dobrego warsztatu, oni powiedzą czy są takie dostępne do tego moto, a jak nie to przydałby się kto ogarniający, który takie kości narysuje, potem do tokarza, on wyrabia z czego tam najlepiej, a potem do warsztatu i montują. Może dorobią takie rzeczy też w warsztacie bez partolenia się.

Jak brakuje Ci niewiele to najlepiej zrobić z tym siedzeniem, bo każda ingerencja w zawieszenie, jak się domyślasz, zmienia właściwości jezdne moto.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Dziękuję wszystkim za rady, poszukam tapicera który zająłby się siedziskiem bo kość, jak słusznie melvin zauważył nie występuje w tym okazie.
Przód także jest możliwy do obniżenia, tył już na regulacji zszedł 1,5 cm więc powoli coś uskrobię.
Co do butów, narazie używam można powiedzieć służbowych - bo się nadają,
a byłbym bardzo wdzięczny jeśli ktoś mógłby polecić jakieś z wyższą podeszwą.
Pozdrawiam Panowie i jeszcze raz dziękuję.

Przód także jest możliwy do obniżenia, tył już na regulacji zszedł 1,5 cm więc powoli coś uskrobię.
Co do butów, narazie używam można powiedzieć służbowych - bo się nadają,

Pozdrawiam Panowie i jeszcze raz dziękuję.
Honda CB1000 Big 1 93r.
- Cywill
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 13/1/2014, 20:48
kanapy.motocyklowe@tlen.pl
pisz na ten adres, widziałem kilka realizacji w kwestii tapicerowania i mega kozacko robią...
pisz na ten adres, widziałem kilka realizacji w kwestii tapicerowania i mega kozacko robią...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości