Zobacz wÄ…tek - 4t nie ma mocy po zmianie cylindra 80ccm
NAS Analytics TAG

4t nie ma mocy po zmianie cylindra 80ccm

i inne małe pojemności
_________

4t nie ma mocy po zmianie cylindra 80ccm

Postprzez rafal2494 » 12/1/2014, 18:57

tak jak w tytule założyłem cylinder 80ccm do 4t . po tym miałem problemy z gaźnikiem ( niemógł odpalić ) zmienilem gaźnik na inny używany po 8k , odpala normalnie zbiera sie słabo i rozpędza sie do 20 kmh przejechałem na nim 200m. POmoCY !!!! co zrobic zeby sie porządnie zbierał ( w końcu to 80ccm ) !!!
rafal2494
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 11/1/2014, 17:38


Postprzez michalplock1993 » 13/1/2014, 19:51

Sam to skladales? wszystko jest dobrze dograne? jezeli masz 80 cylinder to i gaznik przydalo by sie wymienic (tak mi sie wydaje) dobra masz kompresje?
michalplock1993
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 20/12/2012, 18:34


Postprzez rafal2494 » 13/1/2014, 21:12

kompresja jest ,,, wszystko porządnie skladane .. ale widzialem gazniki do 80-90 ccm z większymi przepustnicami i wogóle chce właśnie kupic ten gaźnik ale niema innego wyjscia niz zmiana gaźnika ?
rafal2494
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 11/1/2014, 17:38

Postprzez kuba210796 » 13/1/2014, 22:38

do tych cylindrów powinieneś założyć większą głowicę i wałek rozrządu - głowica jest z większymi zaworami, wałek o innej charakterystyce. . pyzatym sprawdź jeszcze raz kompresję,ustaw jeszcze raz rozrząd i zawory . sprawdź gaźnik czy gdzieś nie łapie lewego powietrza.
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35

Postprzez kuba210796 » 14/1/2014, 08:46

nie chodzi mi o to że na oryginalnych też po będzie jeździć ale pod wiekszy cylinder są wieksze głowice .
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35

Postprzez Ryszardo » 15/1/2014, 13:26

cos jest nie tak wkłądałem nie jeden cylinder do 60 powinien isc bez zproblemu na starym gażniku i czesciach jest to cylinder 72? jesli tak to głowica stara mzoe zostac wieksz akompresja jesli jest to 88 to napewno rozpieprzyłes zawory...sprawdz kompresje? jesli ok
1.sprawa swieca i fajka swiecy mzoe zle swiece wkreciłes i kompresja ucieka głupie ale czesto sie zdarza po sprawdzaj to moze kable WM przebicie maja pozniej dalej
2.zobaczy czy napewno rozrzad jest dobrze rozbierz i sprawdz czy sie "kreski" pokrywaja ?
3.jesli jest wszystko okej teraz czy załozyłes dobrze uszczelki?
jesli wszystko co napiałem ejst ok i napewno dobrze posprawdzałes napisz cos pomyslimy

Ja obstawiam dwie sprawy albo cos z swieca albo kable WM,jesli nie to rozrzad

PS.przed zmaina gaxnika jezdził normalnie? jesli tak to juz wies zkto jest temu winny
Ryszardo
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 15/1/2014, 13:14

Postprzez Ryszardo » 15/1/2014, 13:50

ooo zle przeczytałes wiekszy cilinder+ mniejsza głowica mniejsza komora spalania...co z atym idzie? wieksz akompresja,gdyby zmienic cylek+głowica i to juz by tego niebyło to cozywiste ze cylinder niedaje kompresji tylko mniejsz akomora spalania ;)
Ryszardo
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 15/1/2014, 13:14

Postprzez Ryszardo » 15/1/2014, 14:15

w tym wypadku neisadze by to wina gaxnika była chyba ze ten obecny jest zatkany czy ma wybitnie mniejsza dysze bardzo dziwne ze jedzie tylko 20km/h ewidentnie jest cos nie tak,moze rozrzad przestawiony źle swieca wkrecona lepiej podstawowe rzeczy posprawdzac pozniej dalej kombinowac jak nie to faktyczie moze byc gaźnik niewiadomo co autor tematu z nim robił nienapsiał zbyt wiele
Ryszardo
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 15/1/2014, 13:14

Postprzez rafal2494 » 15/1/2014, 22:12

sory ze mnie dlugo nie bylo ale mialem problemy z netem ... powiem wam tak
swieca dobrze wkrecona
zawory super ustawione
rozrzad też
.... no gaźnik mial juz ok.10k km także niewiem przepustnice 17mm ,

no zobaczymy zamowilem dzisiaj gaźnik 80.90ccm z przepusnicą 20 mm dysza gł 85 wolnych obr. 30 no i nowe oczywiscie powiem tak . w skrócie ;) wszystko ok jest .. poczekajmy do piątku bo przyjdzie napewno .. zaloze przejade sie jak dalej to samo bedzie to pomyslimy a jesli nie to bedzie super :) także bądzcie tu w pt. online pod wieczór

no i wszystko jak ma byc zakanczaamy temat .. ale niech zostanie moze sie komus przyda !! wiec kupilem kaznik z przepustnica 19 mm co 80-90 ccm i wszystko ok jezdzi jak dziki zrywa ma jak nigdy . ale tylko do 40 narazie bo niechce przesadzac na dotarciu Smile czyli do wszystkich .. jakby co to ja zmienialem nowy gaznik od 50 i nic zmienialem dysze dalej to samo ........ kupilem gaznik do 80-90ccm i roznica przepustnicy membrany i wszystkiego .. ( to byl gaznik )
rafal2494
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 11/1/2014, 17:38



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê