4t nie ma mocy po zmianie cylindra 80ccm
Posty: 14
• Strona 1 z 1
4t nie ma mocy po zmianie cylindra 80ccm
tak jak w tytule założyłem cylinder 80ccm do 4t . po tym miałem problemy z gaźnikiem ( niemógł odpalić ) zmienilem gaźnik na inny używany po 8k , odpala normalnie zbiera sie słabo i rozpędza sie do 20 kmh przejechałem na nim 200m. POmoCY !!!! co zrobic zeby sie porządnie zbierał ( w końcu to 80ccm ) !!!
- rafal2494
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 11/1/2014, 17:38
Sam to skladales? wszystko jest dobrze dograne? jezeli masz 80 cylinder to i gaznik przydalo by sie wymienic (tak mi sie wydaje) dobra masz kompresje?
- michalplock1993
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 20/12/2012, 18:34
do tych cylindrów powinieneś założyć większą głowicę i wałek rozrządu - głowica jest z większymi zaworami, wałek o innej charakterystyce. . pyzatym sprawdź jeszcze raz kompresję,ustaw jeszcze raz rozrząd i zawory . sprawdź gaźnik czy gdzieś nie łapie lewego powietrza.
-
kuba210796 - Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35
nie chodzi mi o to że na oryginalnych też po będzie jeździć ale pod wiekszy cylinder są wieksze głowice .
-
kuba210796 - Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35
cos jest nie tak wkłądałem nie jeden cylinder do 60 powinien isc bez zproblemu na starym gażniku i czesciach jest to cylinder 72? jesli tak to głowica stara mzoe zostac wieksz akompresja jesli jest to 88 to napewno rozpieprzyłes zawory...sprawdz kompresje? jesli ok
1.sprawa swieca i fajka swiecy mzoe zle swiece wkreciłes i kompresja ucieka głupie ale czesto sie zdarza po sprawdzaj to moze kable WM przebicie maja pozniej dalej
2.zobaczy czy napewno rozrzad jest dobrze rozbierz i sprawdz czy sie "kreski" pokrywaja ?
3.jesli jest wszystko okej teraz czy załozyłes dobrze uszczelki?
jesli wszystko co napiałem ejst ok i napewno dobrze posprawdzałes napisz cos pomyslimy
Ja obstawiam dwie sprawy albo cos z swieca albo kable WM,jesli nie to rozrzad
PS.przed zmaina gaxnika jezdził normalnie? jesli tak to juz wies zkto jest temu winny
1.sprawa swieca i fajka swiecy mzoe zle swiece wkreciłes i kompresja ucieka głupie ale czesto sie zdarza po sprawdzaj to moze kable WM przebicie maja pozniej dalej
2.zobaczy czy napewno rozrzad jest dobrze rozbierz i sprawdz czy sie "kreski" pokrywaja ?
3.jesli jest wszystko okej teraz czy załozyłes dobrze uszczelki?
jesli wszystko co napiałem ejst ok i napewno dobrze posprawdzałes napisz cos pomyslimy
Ja obstawiam dwie sprawy albo cos z swieca albo kable WM,jesli nie to rozrzad
PS.przed zmaina gaxnika jezdził normalnie? jesli tak to juz wies zkto jest temu winny
- Ryszardo
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 15/1/2014, 13:14
ooo zle przeczytałes wiekszy cilinder+ mniejsza głowica mniejsza komora spalania...co z atym idzie? wieksz akompresja,gdyby zmienic cylek+głowica i to juz by tego niebyło to cozywiste ze cylinder niedaje kompresji tylko mniejsz akomora spalania 

- Ryszardo
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 15/1/2014, 13:14
w tym wypadku neisadze by to wina gaxnika była chyba ze ten obecny jest zatkany czy ma wybitnie mniejsza dysze bardzo dziwne ze jedzie tylko 20km/h ewidentnie jest cos nie tak,moze rozrzad przestawiony źle swieca wkrecona lepiej podstawowe rzeczy posprawdzac pozniej dalej kombinowac jak nie to faktyczie moze byc gaźnik niewiadomo co autor tematu z nim robił nienapsiał zbyt wiele
- Ryszardo
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 15/1/2014, 13:14
sory ze mnie dlugo nie bylo ale mialem problemy z netem ... powiem wam tak
swieca dobrze wkrecona
zawory super ustawione
rozrzad też
.... no gaźnik mial juz ok.10k km także niewiem przepustnice 17mm ,
no zobaczymy zamowilem dzisiaj gaźnik 80.90ccm z przepusnicą 20 mm dysza gł 85 wolnych obr. 30 no i nowe oczywiscie powiem tak . w skrócie
wszystko ok jest .. poczekajmy do piÄ…tku bo przyjdzie napewno .. zaloze przejade sie jak dalej to samo bedzie to pomyslimy a jesli nie to bedzie super
także bądzcie tu w pt. online pod wieczór
no i wszystko jak ma byc zakanczaamy temat .. ale niech zostanie moze sie komus przyda !! wiec kupilem kaznik z przepustnica 19 mm co 80-90 ccm i wszystko ok jezdzi jak dziki zrywa ma jak nigdy . ale tylko do 40 narazie bo niechce przesadzac na dotarciu Smile czyli do wszystkich .. jakby co to ja zmienialem nowy gaznik od 50 i nic zmienialem dysze dalej to samo ........ kupilem gaznik do 80-90ccm i roznica przepustnicy membrany i wszystkiego .. ( to byl gaznik )
swieca dobrze wkrecona
zawory super ustawione
rozrzad też
.... no gaźnik mial juz ok.10k km także niewiem przepustnice 17mm ,
no zobaczymy zamowilem dzisiaj gaźnik 80.90ccm z przepusnicą 20 mm dysza gł 85 wolnych obr. 30 no i nowe oczywiscie powiem tak . w skrócie


no i wszystko jak ma byc zakanczaamy temat .. ale niech zostanie moze sie komus przyda !! wiec kupilem kaznik z przepustnica 19 mm co 80-90 ccm i wszystko ok jezdzi jak dziki zrywa ma jak nigdy . ale tylko do 40 narazie bo niechce przesadzac na dotarciu Smile czyli do wszystkich .. jakby co to ja zmienialem nowy gaznik od 50 i nic zmienialem dysze dalej to samo ........ kupilem gaznik do 80-90ccm i roznica przepustnicy membrany i wszystkiego .. ( to byl gaznik )
- rafal2494
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 11/1/2014, 17:38
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości