Zobacz wątek - gsxr k1 600
NAS Analytics TAG

gsxr k1 600

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

gsxr k1 600

Postprzez sebek4385 » 10/1/2014, 18:27

witam kumpel posiada oto ten motocykl kupił go z wadą falujących obrotów pomyśleliśmy ze to pestka bo miałem ten sam problem i po wymianie podciśnień ustąpiło a u niego jednak nie .
-regulacja zaworów zrobione
-wymieniony olej
-przewody podciśnień przepustnic
-filtr pow k&n nowy
czyli pełen serwis i nadal to samo gdy nie złapie 50 stopni potrafi zgasnąć , na wolnych obrotach faluje przez to trochę podkręciłem do 1100obr i jest lepiej może miał ktoś taki problem i coś czai na ten temat ?
a i przy zapłonie pali się check miga kontrolka oleju jak go odczytać i skasować?
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo


Postprzez sebek4385 » 10/1/2014, 20:08

Senek to wtrysk :)
Dodam jeszcze ze czasem szarpie miedzy 2-3 tys jak sie jedzie
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo


Postprzez jackal_pl » 10/1/2014, 20:42

Obstawiam błędy spowodowane wadliwą sondą lambda.
Warto przejechać się do jakiegoś mechanika i poprosić o odczytanie błędów.
Kawasaki ER-5, 98r.
jackal_pl
Świeżak
 
Posty: 299
Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
Lokalizacja: Okolice Gliwic

Postprzez sebek4385 » 10/1/2014, 22:14

Nie ma tu sady lambda . Mysle ze nie powinna byc to wina świec moto ciągnie od samego dołu bardzo dobrze . Cos czytałem ze moze byc wina filtra pow i wydechu przelotowego.
Powiedzcie mi jak samemu odczytać błędy i skasować ten check
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez SpeedyGonzales » 10/1/2014, 22:28

A szczelność dolotu sprawdzona? Może to być lewe powietrze najzwyczajniej w świecie. Jeśli chodzi o sprawdzanie błędów to łączy się odpowiednie piny i liczy mruganie kontrolki, po czym odczytuje się kod błędu, np jedno mignięcie, przerwa i siedem to kod błędu 17. Niestety nie jestem zorientowany jak jest u Ciebie. W samochodzie jest uniwersalne złącze OEBD dostępne w każdym serwisie, z moto będziesz musiał jechać do typowo motocyklowego chyba że masz złącze uniwersalne właśnie. Check Engine świeci się gdy masz problem z elektroniką silnika, przepływomierz sonda lambda itd. Kontrolka oleju zapewne od obliczonego momentu wymiany, niestety teraz nawet wymieniając samodzielnie trzeba kasować to w serwisie.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez melvin » 11/1/2014, 01:56

znalezione na forum GSXRa:

zebrane z forów - i raczej pomocne info ;)
FI wskaźnik działania układu wtryskowego
dwie opcje
1 jak pokazuje FI i zmiennie temperaturę (slinik moze pracowac)
2 FI pokazywane na stałe (silnik nie moze pracowac)

w skrócie napisane ale o to chofdzi
1 niegasic silnika i podjechac do serwisu jak zgasnie spróbować odplic i na serwis
2 nie odpalac silnika

Ze wsystkich mi znanych modeli od 01 jest wtyk serwisowy. Biały, pod siedzeniem, koło bezpieczników, czasami zabezpieczony gumową zatyczką.
Aby odczytać kod błędu należy zewrzeć biało czarny i biało czerwony przewod (foto). Przy wyłączonej stacyjce i wyłączniku silnika na OFF. Przekręcamy stacyjkę na start i wyłącznik na ON. W miejscu temperatuy pojawi się kod błędu (C00 - brak błędów).
Lista błędów poniżej.
C14 - THROTTLE POSITION SENSOR
C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR
C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR
C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR
C23 - TIPOVER SENSOR
C24 - IGNITION SIGNAL #1
C25 - IGNITION SIGNAL #2
C26 - IGNITION SIGNAL #3
C27 - IGNITION SIGNAL #4
C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR
C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR
C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT
C31 - GEAR POSITION SENSOR
C32 - INJECTOR SIGNAL #1
C33 - INJECTOR SIGNAL #2
C34 - INJECTOR SIGNAL #3
C35 - INJECTOR SIGNAL #4
C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM
C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL
C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (1000 ONLY)

http://gsx1400.pl/images/poradnik/kontr ... tabela.pdf


tabela kodów błędów do gsx1400 ale w suzuki chyba każdy model ma takie same kody.[/quote]
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Seba_ER5 » 11/1/2014, 03:15

Wyjmij KN i wsadz oryginalny filtr. Wydech przeelot? Przytkaj reka wydech sprawdz czy przestanie falowac...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez sebek4385 » 11/1/2014, 08:27

Dzis to sprawdzę i zobacze
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez sebek4385 » 11/1/2014, 11:27

wydech przytykałem, świece ładne ,nie wiem co może być pewnie synchro przepustnic pokręciłem trochę na oko małymi śrubkami i trochę lepiej trzyma obroty ale nadal zgasnąć potrafi
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na gr