Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Tor wyścigowy w Rzeszowie - dołącz do...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Tor wyścigowy w Rzeszowie - dołącz do...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Tor wyścigowy w Rzeszowie - dołącz do..

Postprzez Ścigacz » 10/1/2014, 11:48

Dyskusja na temat: Tor wyścigowy w Rzeszowie - dołącz do inicjatywy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Tor wyścigowy w Rzeszowie - dołącz do inicjatywy
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 11:48

Inicjatywa super! Na pewno się podzielę:)

Ale szanowna Pani która wykonała wstępny projekt pojechała według mnie trochę po bandzie z tymi drzewami na wyjściach z niektórych łuków^^<br><hr>abb
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 11:56

pomysł mega tylko żeby nie zrobiono tego toru na odwal sie tylko juz na jakims wysokim poziomie żeby sprowadzić pare imprez wyścigowych (niekoniecznie moto gp ale chociaż sbk) wtedy obiekt bedzie na siebie zarabiał a nie tylko wmmp<br><hr>ninja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 12:10

Komentatorzy napisał(a):pomysł mega tylko żeby nie zrobiono tego toru na odwal sie tylko juz na jakims wysokim poziomie żeby sprowadzić pare imprez wyścigowych (niekoniecznie moto gp ale chociaż sbk) wtedy obiekt bedzie na siebie zarabiał a nie tylko wmmp<br><hr>ninja<br>
Nooo powiem że wysokie to aspiracje, ale jak najbardziej dobre. Z drugiej strony znając nasze realia to może być taki nasz polski Miś:)<br><hr>abb
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 13:02

Komentatorzy napisał(a):pomysł mega tylko żeby nie zrobiono tego toru na odwal sie tylko juz na jakims wysokim poziomie żeby sprowadzić pare imprez wyścigowych (niekoniecznie moto gp ale chociaż sbk) wtedy obiekt bedzie na siebie zarabiał a nie tylko wmmp<br><hr>ninja<br>
nie zapomnij ze jesli cos jest robione przez panstwo to 1 kryterium to niska cena! Jesli mialby to byc porzadny tor to tylko z inicjatywy prytanej, a takowej nie bedzie jesli okaze sie to nie rentowne :) a w Polsce niestety malo kogo stac zeby sobie posigac na torze chociaz z 1-2 razy w miesiacu <br><hr>Raf
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 13:10

Komentatorzy napisał(a):pomysł mega tylko żeby nie zrobiono tego toru na odwal sie tylko juz na jakims wysokim poziomie żeby sprowadzić pare imprez wyścigowych (niekoniecznie moto gp ale chociaż sbk) wtedy obiekt bedzie na siebie zarabiał a nie tylko wmmp<br><hr>ninja<br>
sbk ? zwróciłes łas uwage na skale tego obiektu ? to taki wieszky tor kartingowy.
<br><hr>iiii
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 13:14

Komentatorzy napisał(a):pomysł mega tylko żeby nie zrobiono tego toru na odwal sie tylko juz na jakims wysokim poziomie żeby sprowadzić pare imprez wyścigowych (niekoniecznie moto gp ale chociaż sbk) wtedy obiekt bedzie na siebie zarabiał a nie tylko wmmp<br><hr>ninja<br>
Komentatorzy napisał(a):sbk ? zwróciłes łas uwage na skale tego obiektu ? to taki wieszky tor kartingowy.
<br><hr>iiii<br>
cały ten tor ma długosc prostej startowej na torze poznan moze ciut wiecej -sbk? litosci <br><hr>iiii
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 13:16

Komentatorzy napisał(a):pomysł mega tylko żeby nie zrobiono tego toru na odwal sie tylko juz na jakims wysokim poziomie żeby sprowadzić pare imprez wyścigowych (niekoniecznie moto gp ale chociaż sbk) wtedy obiekt bedzie na siebie zarabiał a nie tylko wmmp<br><hr>ninja<br>
Komentatorzy napisał(a):sbk ? zwróciłes łas uwage na skale tego obiektu ? to taki wieszky tor kartingowy.
<br><hr>iiii<br>
Komentatorzy napisał(a):cały ten tor ma długosc prostej startowej na torze poznan moze ciut wiecej -sbk? litosci <br><hr>iiii<br>
takie obiekty sa dobre dla supermoto ,kartingów i miejskich małych autek w typie kia picanto kiedys był wpl cup podobno .<br><hr>iiii
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 13:30

Piniondze na tor wyścigowy wadajom, a lepiej dai by na tych biednych i dzieci sieroty.<br><hr>Muniek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 14:06

Takie pytanko jeszcze... gdzie trzeba wysyłać uzupełniony formularz z danymi? <br><hr>ZMC
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 14:51

Komentatorzy napisał(a):Piniondze na tor wyścigowy wadajom, a lepiej dai by na tych biednych i dzieci sieroty.<br><hr>Muniek<br>
od tego jest caritas. pisze się pieniądze, wydają i daliby<br><hr>czytelnik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 16:21

Komentatorzy napisał(a):Inicjatywa super! Na pewno się podzielę:)

Ale szanowna Pani która wykonała wstępny projekt pojechała według mnie trochę po bandzie z tymi drzewami na wyjściach z niektórych łuków^^<br><hr>abb<br>
drzewa są po wewnętrznej zakrętu i żeby w nie wjechać to trzeba bardzo chcieć na zawnątrz drzew nie ma (przynajmniej na planie)<br><hr>autor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 16:53

Komentatorzy napisał(a):Piniondze na tor wyścigowy wadajom, a lepiej dai by na tych biednych i dzieci sieroty.<br><hr>Muniek<br>
Komentatorzy napisał(a):od tego jest caritas. pisze się pieniądze, wydają i daliby<br><hr>czytelnik<br>
Coś mi się wydaje że to sarkazm był.<br><hr>JacekBari
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 17:01

Komentatorzy napisał(a):Piniondze na tor wyścigowy wadajom, a lepiej dai by na tych biednych i dzieci sieroty.<br><hr>Muniek<br>
No i oczywiście na bezrobotnych...<br><hr>qwer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 17:51

Komentatorzy napisał(a):Inicjatywa super! Na pewno się podzielę:)

Ale szanowna Pani która wykonała wstępny projekt pojechała według mnie trochę po bandzie z tymi drzewami na wyjściach z niektórych łuków^^<br><hr>abb<br>
Komentatorzy napisał(a):drzewa są po wewnętrznej zakrętu i żeby w nie wjechać to trzeba bardzo chcieć na zawnątrz drzew nie ma (przynajmniej na planie)<br><hr>autor<br>
na planie na 2 zakretach masz drzewa na zewnetrznej ,ostatni winkiel na prosta start meta i 3 winkiel naprzeminny ale to pewnie taki tylko zarys gdyby dpszło do realizacji drzewa na zakrecie przed start meta by pewnie były wyraznie dalej od zewnetrznej no i najpierw pewnie by trzeba bylo bande przeskoczyc <br><hr>iiii
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 17:52

Komentatorzy napisał(a):Inicjatywa super! Na pewno się podzielę:)

Ale szanowna Pani która wykonała wstępny projekt pojechała według mnie trochę po bandzie z tymi drzewami na wyjściach z niektórych łuków^^<br><hr>abb<br>
Komentatorzy napisał(a):drzewa są po wewnętrznej zakrętu i żeby w nie wjechać to trzeba bardzo chcieć na zawnątrz drzew nie ma (przynajmniej na planie)<br><hr>autor<br>
Komentatorzy napisał(a):na planie na 2 zakretach masz drzewa na zewnetrznej ,ostatni winkiel na prosta start meta i 3 winkiel naprzeminny ale to pewnie taki tylko zarys gdyby dpszło do realizacji drzewa na zakrecie przed start meta by pewnie były wyraznie dalej od zewnetrznej no i najpierw pewnie by trzeba bylo bande przeskoczyc <br><hr>iiii<br>
nie na 3 zakrecie tylko na 5 naprzeminnym <br><hr>iiii
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 19:42

odrzucili :/ wyjaśnienie Zadanie nie jest zlokalizowane na terenach miejskich.<br><hr>fazol
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 20:01

Chętnie poparł bym inicjatywę ale gdyby ten tor miał mieć z 3km długości. Pomysł dobry ale brak rozmachu. Taki mały obiekt byłby zbyt "ciasny", wolny i szybko by się znudził. Rzeszów to szybko rozwijające się miasto (kto był ten widział) i posiada potencjał na nieco większy obiekt. Do tego jest korzystnie zlokalizowany. Stosunkowo blisko od Tarnowa, Krakowa, Katowic (szybki dojazd autostradą A4)czy nawet Ukrainy i Słowacji. Również, nie tak strasznie daleko do Lublina, Kielc, Radomia czy nawet Warszawy. Do tego duży i nowoczesny port lotniczy. Reasumując idea fajna ale zbyt małostkowa i niszowa.<br><hr>Tonny7
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2014, 23:50

Nie chcę nikomu psuć radości i entuzjazmu, ale ośmielę się przypomnieć, że w przeciągu ostatnich paru lat były "przyjęte entuzjastycznie" inicjatywy budowy torów w Gdańsku, nowego w Lublinie, bodajże czegoś koło Warszawy i jeszcze gdzieś, ale, o ile mi wiadomo, asfaltu jeszcze nigdzie tam nie położono tak jakby. Choć z drugiej strony, ten tutaj to wyraźnie tor na miarę osiągnięć cywilizacyjnych naszego dumnego państwa, to znaczy mizerny, więc może nie należy od razu gasić ducha.<br><hr>alcw
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/1/2014, 22:45

Komentatorzy napisał(a):Nie chcę nikomu psuć radości i entuzjazmu, ale ośmielę się przypomnieć, że w przeciągu ostatnich paru lat były "przyjęte entuzjastycznie" inicjatywy budowy torów w Gdańsku, nowego w Lublinie, bodajże czegoś koło Warszawy i jeszcze gdzieś, ale, o ile mi wiadomo, asfaltu jeszcze nigdzie tam nie położono tak jakby. Choć z drugiej strony, ten tutaj to wyraźnie tor na miarę osiągnięć cywilizacyjnych naszego dumnego państwa, to znaczy mizerny, więc może nie należy od razu gasić ducha.<br><hr>alcw<br>
no i jeszcze pytanie, jak ten tor ma wyglądać? ile km itd., bo na tym FB jest tylko żeby zbierać podpisy i jakiś śmieszny rysunek. ma ktoś jakiś namiar na opis projektu? <br><hr>ja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości




na gr