Zobacz wątek - prośba o pomoc cz. 2
NAS Analytics TAG

prośba o pomoc cz. 2

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

prośba o pomoc cz. 2

Postprzez alekxdpl » 9/1/2014, 12:50

Odsyłając innych do tego tematu about95425 Drogi moderatorze. Moim zdaniem temat został zablokowany bez sensu poniewaz nie dowiedziałem sie tego co bym chciał.
Prosze mi nie cytować nonstop jakie są przepisy ! Ja wiem jakie one są. powiedzcie mi lepiej dlaczego Suzuki sprzedaje te motocykle jezeli jak uważacie robią to bezprawnie ? Wychodzi na to, że Suzuki zrobiło tak duży przekręt. Uwazacie, że Suzuki Polska posunela by sie tak daleko ? Nie chcę mi się w to wierzyć, a więc proszę Was o wyjaśnienie o co tutaj chodzi, a nie nonstop mowienie mi jakie sa przepisy.

pozdrawiam.
alekxdpl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8/1/2014, 19:10


Postprzez malomi » 9/1/2014, 13:12

Uważam, że handlowiec z Suzuki Polska zwyczajnie chce Ci opchną motocykl... A to czy dostaniesz 500zł mandatu za brak uprawnień do kierowania takowym pojazdem to już nie jego brocha, ponieważ Suzuki nie robi nic niezgodnego z PRAWEM.

Rozumiem, że uzyskałeś odpowiedź inną niż oczekiwałeś.
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Postprzez kravec » 9/1/2014, 15:48

Zadzwoń/udaj się do wydziału komunikacji z danymi motocykla Suzuki. Ewentualnie idź na policję i poproś o konsultację z kimś z wydziału ruchu drogowego. Temat jest ciekawy według mnie. Napisz czego się dowiedziałeś. Ewentualnie jeśli to nie pomoże- możesz spróbować dobić się do Janusza Weissa.
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez rosiboj » 9/1/2014, 15:54

Suzuki ma racje jak ktos slusNie zauwazyl. Bedziesz mogl zarejestrowac swojego gix-a i na tym koniec.twoje prawkozgodnie z definicja ktora wypadalo by abys po tylu tlumaczeniach zrozumial nie zezwala tobie na prowadzenie tego pojazdu. Takie sa suche fakty a czy ktos cie zatrzyma , czy nie, czy przyczepi , czy nie to juz spekulacje. Jak bys czegos jeszcze nie rozumial to piszto wyjasnimy
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2216
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez alekxdpl » 9/1/2014, 17:03

Czyli uważacie, że Suzuki jest na tyle zdesperowana aby tak oszukiwać klientów. Kolega napisał że suzuki nie robi nic niezgodnego sprawem ... kolego mają napisane na stronie ze pojazd jest na A2 ! A więc albo obeszli prawo albo robią niesamowity przekręt. .. Trzeba to sprawdzić bo jest to na prawdę dziwne. Aaa i nie jeden sprzedawca mi to powiedział tylko rozmawiałem z wieloma dealerami i oni wszyscy potwierdzili ze ten pojazd spełnia wymogi na kat A2 i po odblokowaniu będzie 130 km. No kur... sam już nie wiem...
alekxdpl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8/1/2014, 19:10

Postprzez SkoQ » 9/1/2014, 17:34

Drogi autorze. Skąd mamy mieć pewne informacje ? Jakiej odpowiedzi oczekujesz ?

Wiemy jakie jest prawo, i co to w praktyce oznacza. Ty widocznie chcesz, żeby ktoś tutaj powiedział Ci ,,tak możesz kupić zarejestrować i jeździć" tylko że My nie mamy w tym interesu, żeby Cię okłamać, nic na tym nie zarobimy.

Startujesz do nas z postawą roszczeniową, ale to nie my będziemy panią w okienku która będzie dane tego motocykla wklepywać w system, to nie my będziemy policjantem który Cię zatrzyma, i to nie my będziemy prokuratorem który będzie badać Twój wypadek jeśli go spowodujesz. ich zapytaj jak to widzą.

Ja uważam, że Suzuki próbuje nabrać naiwnych młodych gniewnych którzy bardziej wybierają motocykl oczami niż mózgiem. I opowiada im bajkę, że mogą jeździć na zdławionym potworze. To jest moja odpowiedź. i to że zadajesz to samo pytanie w każdym poście raczej nie zmieni opinii użytkowników. Zirytowałeś mnie.

P.S. A skoro rozmawiałeś z tak wieloma dilerami i oni mówili Ci co innego, to po jaką cholerę nas jeszcze pytasz skoro w zasadzie Ty już masz swoją rację ? :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez suhy-19 » 9/1/2014, 18:29

pań z wk to wy w to nie mieszajcie bo jezeli bedziesz mial odpowiedni papier to wbija wszystko w dowod. tu nalezy obawiac sie tylko i wylacznie policji. na twoje nieszczescie policja interpretuje ten przepis tak samo jak my (przynajmniej u mnie w kpp)
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez alekxdpl » 9/1/2014, 18:30

Pytam się, ponieważ jest to dla mnie dziwne, że Suzuki chcę oszukać młodych kierowców w taki sposób. Powiem tak, ze poproszę Suzuki przy zakupie aby dali mi na piśmie, że tym motocyklem mogę jeździć na A2 ;) Co o tym sądzicie ?
alekxdpl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8/1/2014, 19:10

Postprzez SkoQ » 9/1/2014, 18:45

Też Ci to mogę podać na piśmie, że jak kupisz ode mnie wrotki odrzutowe to dostaniesz pozwolenie na start z Balic tylko co z tego ? :D
A jak jednak nie będziesz mógł to co się stanie ? Na umowie kupna sprzedaży nie ma takich informacji, a luźna kartka podana przez Ciebie będzie prawnie nic nie znaczącym świstkiem papieru który wypisać może sobie równie dobrze wujek Miecio po flaszce ze szwagrem.

Na Twoim miejscu, poszedł bym z parametrami maszyny (oraz opisem, że można to odblokować do 77 kW) do wydziału komunikacji, i poprosił o spotkanie z dyrektorem bądź osobą kompetentną do udzielenia informacji. Ewentualnie na komendę policji. w tym wypadku tylko opinia przedstawiciela państwa w jakiś sposób się liczy. Pomyśl nad radcą prawnym który bierze co prawda swoje, ale rozwieje on Twoje wszelkie wątpliwości :D
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez alekxdpl » 9/1/2014, 19:04

Bardzo fajna odpowiedz, chyba tak zrobię.
alekxdpl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8/1/2014, 19:10

Postprzez melvin » 9/1/2014, 22:41

Ja nie widzę problemu, widocznie yamaha zbytnio zajęła się tematem fortepianów i przegapiła zmianę przepisów :D



a na poważnie to pewnie zalega im r6 w salonie i chcą opchnąć jak jest klient w martwym sezonie. Ogólnie to widzę w ogłoszeniach sporo 600ccm zdławionych i zablokowanych na A2. Nie widzę też problemu czemu nie mieliby ci zarejestrować moto skoro suzuki wydaje oświadczenie o spełnianiu przez motocykl odpowiednich norm. jak masz kwit i odpowiednią ilość Kw w dowodzie to nie dostaniesz mandatu bo niby z jakiej okazji? Z tego co widzę to w nowych GIXeRach można takie cuda wyprawiać z ECU jak ktoś ma pojęcie że głowa mała, chłopaki bez problemu podnoszą moc, dłubią w mapach itp. więc czemu nie dałoby się zmniejszyć mocy?
Jak dla mnie sprawa jasna. dla ciebie ma się liczyć tylko to ile Kw masz w papierach i jaką kategorię w dowodzie, jeśli te dwa wymogi są spełnione to czym się tu przejmować?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez madcap » 9/1/2014, 23:21

są 2 rozwiązania.
1. sandacz był dedykowany na rynek gemański - tam jest nieco inaczej z A2 i dodatkowo próbują to puszczać na rynek polski,
2. tak jak wspomniał melvin - przemapowali moc a następnie dokonali zhomologowania jako wersja jakaś tam. ponieważ my nie mamy dostępu do takich informacji, wiec jest lipnie. żeby móc dyskutować autor powinien wystąpić o EEC jednej i drugiej wersji. jeśli przewidziany na A2 będzie miał takie samo EEC jak normalny, to mamy wówczas wałek.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez alekxdpl » 9/1/2014, 23:22

Melvin taki sam tok rozumowania mam jak ty tylko tego nie umiałem wyrazić. Dzięki ! No właśnie mam wbite w papierach, że A2. To czemu nie mogę tym jeździć nie kminie tego. Zobaczymy pożyjemy. Te państwo i tak już jest chore no ale dobra o polityce gadać tutaj nie będziemy. :)
alekxdpl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8/1/2014, 19:10

Postprzez melvin » 9/1/2014, 23:29

Mad niekoniecznie musi być zdłubany w ECU, są też inne metody...



btw w poniedziałek widziałem zblokowaną 929 z Anglii
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez madcap » 9/1/2014, 23:51

Mel wiem o tym. Ale przy seryjnej produkcji idzie się na skróty. Dziś w dobie wszędobelskiej elektroniki najłatwiej/najtaniej jest zrobić to przez wgranie oprogramowania.
Mam świadomość, że pisząc dokonałem dużego uproszczenia. Ale dokonałem tego ze względu na ekonomikę jaką posługują się producenci.
Zwróć sam uwagę na koszty dławic, inne przewężenia, inne sondy etc...
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez alekxdpl » 10/1/2014, 00:02

madcap Te motocykle (chodz o kat. A2) są robione specjalnie na zamówienie.
Chodzi oczywiście o tego GSX-R'a
alekxdpl
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8/1/2014, 19:10

Postprzez Kaai » 10/1/2014, 01:30

jest dużo czytania ale napiszę jedną rzecz. nie ma czegoś takiego jak rejestrowanie motocykla NA jakąś kategorię.

moto rejestrujesz i już, i albo twoje prawko zezwala ci na poruszanie się nim albo nie.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez SkoQ » 10/1/2014, 09:53

Już mu to raz pisałem, nie zrozumiał.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez madcap » 10/1/2014, 11:35

alekxdpl napisał(a):madcap Te motocykle (chodz o kat. A2) są robione specjalnie na zamówienie.
Chodzi oczywiście o tego GSX-R'a



to czy on jest seryjny, czy specjalny nie zmienia sytuacji.
chodzi o to by poruszać się na nim zgodnie z wymogami prawa. Czyli parametry muszą byc dostosowane do katergorii A2 prawa jazdy.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez SkoQ » 10/1/2014, 12:40

I wracamy do zdania, że jeśli coś można odblokować do 77 kW to znaczy że jest zablokowane z 77 kW tak ?
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr
cron