uniwersalne moto do turystyki i miasta do 10k
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
uniwersalne moto do turystyki i miasta do 10k
Chce w najblizszym czasie zakupic motocykl który będzie głównie używany na codzien w miescie i do wypadów za miasto, a sporadycznie raz lub kilka razy do roku na jakis dalszy zagraniczny wyjazd na wakacje.
Mam troche doświadczenia z motorami ale glownie malej pojemnosci "popierdolki" przygode z jednosladami zaczalem 9 lat temu od rameta ogara pozniej bylo derbi gpr 125, kilkanascie tysiecy km na romecie k125 i jakies kilka tysiecy na Jawie TS350.
Teraz planuje zakup jakiegoś "poważnego" motoru
Mam 24lata 180cm wrostu, 95kg, zależy mi żeby pozycja była wygodna zarówno dla kierowcy i pasażera, bo planuje często jeździć z plecaczkiem. Zastanawiam się poki co nad kilkoma modelami:
- Ducati ST3
- Kawasaki ZR7
- Honda Hornet 600
- Suzuki Bandit 600/650 (podoba mi się wersja bez przedenij owiewki ale zastanawiam się czy nie będzie to za bardzo uciążliwe przy długich trasach)
- Suzuki GSX 600 F
- Honda CBF 600
- Suzuki SV 650
- Yamaha YZF
- Honda VTR 1000F
- Honda VFR 750
- Suzuki Dl-650 V-STROM
Poki co moimi faworytami sa chyba suzuki GSX 600 F/Ducati ST3, wydają się najlepsze do turystyki, z kolei bandity i pozostałe streety bardziej podobają mi się wizualnie, zastanawia mnie tylko jak sprawdzą się w dalszych trasach. Moto o bardziej sportowym wyglądzie typu VFR też są dla mnei bardzo kuszące jednak tutaj obawiam się o pozycję przy dalszych trasach.
Mój budżet to około 10k,jednak chciałbym żeby w tej kwocie zamknąć się razem z ciuchami na motor (planuje zakupić jakieś używane), lub kuframi.
Co możecie o nich powiedzieć? Ktoóre z nich Wy najbardziej polecali byście do takich celów jak wymieniłem ?
Mam troche doświadczenia z motorami ale glownie malej pojemnosci "popierdolki" przygode z jednosladami zaczalem 9 lat temu od rameta ogara pozniej bylo derbi gpr 125, kilkanascie tysiecy km na romecie k125 i jakies kilka tysiecy na Jawie TS350.
Teraz planuje zakup jakiegoś "poważnego" motoru
Mam 24lata 180cm wrostu, 95kg, zależy mi żeby pozycja była wygodna zarówno dla kierowcy i pasażera, bo planuje często jeździć z plecaczkiem. Zastanawiam się poki co nad kilkoma modelami:
- Ducati ST3
- Kawasaki ZR7
- Honda Hornet 600
- Suzuki Bandit 600/650 (podoba mi się wersja bez przedenij owiewki ale zastanawiam się czy nie będzie to za bardzo uciążliwe przy długich trasach)
- Suzuki GSX 600 F
- Honda CBF 600
- Suzuki SV 650
- Yamaha YZF
- Honda VTR 1000F
- Honda VFR 750
- Suzuki Dl-650 V-STROM
Poki co moimi faworytami sa chyba suzuki GSX 600 F/Ducati ST3, wydają się najlepsze do turystyki, z kolei bandity i pozostałe streety bardziej podobają mi się wizualnie, zastanawia mnie tylko jak sprawdzą się w dalszych trasach. Moto o bardziej sportowym wyglądzie typu VFR też są dla mnei bardzo kuszące jednak tutaj obawiam się o pozycję przy dalszych trasach.
Mój budżet to około 10k,jednak chciałbym żeby w tej kwocie zamknąć się razem z ciuchami na motor (planuje zakupić jakieś używane), lub kuframi.
Co możecie o nich powiedzieć? Ktoóre z nich Wy najbardziej polecali byście do takich celów jak wymieniłem ?
- daavid352
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 7/1/2014, 10:33
- Lokalizacja: Ruda ÅšlÄ…ska
Ja bym polecił GSX600F. W tej cenie bardzo łatwo znaleźć ładny egzemplarz (7tyś.) i jeszcze na ciuchy spokojnie starczy a może i jakieś tańsze kufry używane uda ci się kupić. Do tego motocykl duży, na dwie osoby, dobra osłona od wiatru, często wykorzystywany jest w turystyce, można dołożyć wyższą turystyczną szybkę. Plus za prosty i wytrzymały silnik.
- kello
- Świeżak
- Posty: 165
- Dołączył(a): 26/6/2013, 14:25
hmm no to mam dylemat a co myslicie o wygodzie VFR w trasie, lub o ducati st3 czy ma ktos jakies doswiadczenie z tymi motorkami? i jak z ich awaryjnoscia? Bo czytalem rozne opinie na temat ducati :p
Mam jeszcze jedno pytanie bo cały czas chodzi mi jeszcze Bandzior po głowie :p Może się wydać głupie ale Bandit z owiewką za cholere mi sie nei podoba za to bez jest piekny
Czy da się zdemontować okrągłą lampe i jakim nakładem pracy aby założyć w to miejsce owiewke przednia z modelu S? Generealnie chodzi o to ze gdyby daleki wyjazd zdażał się raz do roku to może mając zakupioną dodatkowo owiewke przednią mógłbym podmienić to na czas podróży
Mam jeszcze jedno pytanie bo cały czas chodzi mi jeszcze Bandzior po głowie :p Może się wydać głupie ale Bandit z owiewką za cholere mi sie nei podoba za to bez jest piekny
Czy da się zdemontować okrągłą lampe i jakim nakładem pracy aby założyć w to miejsce owiewke przednia z modelu S? Generealnie chodzi o to ze gdyby daleki wyjazd zdażał się raz do roku to może mając zakupioną dodatkowo owiewke przednią mógłbym podmienić to na czas podróży
Ostatnio edytowano 7/1/2014, 20:16 przez daavid352, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- daavid352
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 7/1/2014, 10:33
- Lokalizacja: Ruda ÅšlÄ…ska
nie rozumiem dlaczego obawiasz sie pozycji w vfr.... przecież to moto jest mocno ukierunkowane na turystę !
dukaty - wiekszość mówi ze sie psuje ale rzadko (NIKT ?) tego nie widział, staranny serwi starczy
z Twojej listy skreśliłbym VTR (dość paliwożerne) za to mocno zastanowił nad DL
dukaty - wiekszość mówi ze sie psuje ale rzadko (NIKT ?) tego nie widział, staranny serwi starczy
z Twojej listy skreśliłbym VTR (dość paliwożerne) za to mocno zastanowił nad DL
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
dzieki za rady, wiec jeden model mam juz skreslony :p DLka fajna tylko moge miec ciezko znalezc do 10k chociaz mam czas do rozpoczecia sezonu moze cos sie trafi :p ale chcialbym miec kilka roznych alternatyw przy przeszukiwaniu ogloszen dlatego wypytuje dokladnie o wszystkie
wiem ze vfr jest ukierunkowane na turyste jednak wizualnienei wyglada na tak wygodne jak gsxf czy wspomniane ducati druga kwestia jest taka ze nei tylko mnie ma byc wygodnie :p pasazerka tez musi miec komfortowa jazde
wiem ze vfr jest ukierunkowane na turyste jednak wizualnienei wyglada na tak wygodne jak gsxf czy wspomniane ducati druga kwestia jest taka ze nei tylko mnie ma byc wygodnie :p pasazerka tez musi miec komfortowa jazde
- daavid352
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 7/1/2014, 10:33
- Lokalizacja: Ruda ÅšlÄ…ska
No thundercat tez calkiem calkiem ale przeciez wymienilem go na poczatku w liscie interesujacych mnei modeli (YZF :p)
ok wiec z wiekszych moto juz mam mniej wiecej rozeznanie czyli interesowały by mnie
GSX F, VFR, YZF, lub V-STROM jak trafi siÄ™ w okazyjnej cenie
Jednak nikt nei wypowiedział się na temat wymienionych streetów (ZR7, CBF, HORNET, BANDIT), jak sprawdziły by się w ewentualnej trasie bo co do miast i krotkich wypadów za miasto nei mam wątpliwości
ok wiec z wiekszych moto juz mam mniej wiecej rozeznanie czyli interesowały by mnie
GSX F, VFR, YZF, lub V-STROM jak trafi siÄ™ w okazyjnej cenie
Jednak nikt nei wypowiedział się na temat wymienionych streetów (ZR7, CBF, HORNET, BANDIT), jak sprawdziły by się w ewentualnej trasie bo co do miast i krotkich wypadów za miasto nei mam wątpliwości
- daavid352
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 7/1/2014, 10:33
- Lokalizacja: Ruda ÅšlÄ…ska
Ja mam Horneta 600 S (wersja z pół owiewką produkowana w latach 2000-2002). Pierwsze moto. Jeżdżę nim dużo po mieście i okolicach Krakowa. Z całym sercem polecam. Jest śmiesznie lekki (coś koło 176kg na sucho, 192kg gotowy do jazdy). Prowadzi się bardzo przyjemnie, zarówno jadąc solo jak i z plecaczkiem, i w mieście między samochodami i w na winklach poza miastem. Jest na tyle lekki, że jadąc solo między samochodami w korku spokojnie możesz bujać go na lewo i prawo omijając lusterka puszek. Do tego guma 180 z tyłu na prawdę wygląda świetnie, a niektórzy nawet szersze laczki zakładają.
Generalnie słynie z niezawodności, a silnik jest nie do zajechania - CBR600F3 na tym samym ale bardziej wyżyłowanym silniku robią ponad 130k bez poważnych awarii. Pali więcej niż konkurencja ale czynności serwisowe są przewidziane rzadziej. Taka regulacja gaźników na przykład aż co 12 000 km. Z drugiej strony Honda nie słynie z najtańszych części.
Mocy ma nawet nadmiar, ale silnik z CBR600F3 uelastycznili na tyle, że nie trzeba go kręcić do 10k żeby dało się wyprzedzać jadąc z pasażerem. Do tego pół owiewka wersji S dobrze chroni przed wiatrem. Wysoko poprowadzony wydech pozwolił na niski montaż podnóżków dla pasażera dzięki czemu na wygodę z tyłu moja pasażerka nie narzekała. Jednak jest kłopotliwy przy doborze stelaża do kufrów. Ale kto by się tym przejmował jak tak epicko wygląda (osobista opinia, niektórym się może nie podobać:)
Z tym, że trzeba pamiętać nadal jest to 600'tka więc silnikowo do turystyki bardziej komfortowy na pewno będzie jakaś V2 albo R4 w większej pojemności. Na przykład taki duży bandit (1250ccm), który przy takiej samej mocy (96KM) oferuje większą elastyczność. Ale to już duży i relatywnie ciężki motocykl więc nie jestem pewien czy byłby to dobry wybór.
Pozycja jest na tyle wygodna, że po 3 godzinach nie zsiadam obolały, ale nadal bardziej pochylona niż w Fazerze gdzie siedzisz praktycznie prosto. Rrazem z silnikiem daje to namiastkę sporta. (btw. jest/była nawet seria wyścigów Hornet Cup ;P)
Trzeba jednak mieć olej w głowie, bo czasem zanim zdążysz spojrzeć na licznik przy wyprzedzaniu to już masz 160km/h, a on nadal chce jechać.
Bandit na pewno jest wygodniejszy pod względem dużej kanapy, zwłaszcza dla pasażera, jednak nie ma takiego zacięcia jak ten wariat.
Mam nadzieje że wyczerpująco przedstawiłem ten model:) Powodzenia w poszukiwaniach!
Generalnie słynie z niezawodności, a silnik jest nie do zajechania - CBR600F3 na tym samym ale bardziej wyżyłowanym silniku robią ponad 130k bez poważnych awarii. Pali więcej niż konkurencja ale czynności serwisowe są przewidziane rzadziej. Taka regulacja gaźników na przykład aż co 12 000 km. Z drugiej strony Honda nie słynie z najtańszych części.
Mocy ma nawet nadmiar, ale silnik z CBR600F3 uelastycznili na tyle, że nie trzeba go kręcić do 10k żeby dało się wyprzedzać jadąc z pasażerem. Do tego pół owiewka wersji S dobrze chroni przed wiatrem. Wysoko poprowadzony wydech pozwolił na niski montaż podnóżków dla pasażera dzięki czemu na wygodę z tyłu moja pasażerka nie narzekała. Jednak jest kłopotliwy przy doborze stelaża do kufrów. Ale kto by się tym przejmował jak tak epicko wygląda (osobista opinia, niektórym się może nie podobać:)
Z tym, że trzeba pamiętać nadal jest to 600'tka więc silnikowo do turystyki bardziej komfortowy na pewno będzie jakaś V2 albo R4 w większej pojemności. Na przykład taki duży bandit (1250ccm), który przy takiej samej mocy (96KM) oferuje większą elastyczność. Ale to już duży i relatywnie ciężki motocykl więc nie jestem pewien czy byłby to dobry wybór.
Pozycja jest na tyle wygodna, że po 3 godzinach nie zsiadam obolały, ale nadal bardziej pochylona niż w Fazerze gdzie siedzisz praktycznie prosto. Rrazem z silnikiem daje to namiastkę sporta. (btw. jest/była nawet seria wyścigów Hornet Cup ;P)
Trzeba jednak mieć olej w głowie, bo czasem zanim zdążysz spojrzeć na licznik przy wyprzedzaniu to już masz 160km/h, a on nadal chce jechać.
Bandit na pewno jest wygodniejszy pod względem dużej kanapy, zwłaszcza dla pasażera, jednak nie ma takiego zacięcia jak ten wariat.
Mam nadzieje że wyczerpująco przedstawiłem ten model:) Powodzenia w poszukiwaniach!
-
Iwantcookie - Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/8/2013, 14:27
- Lokalizacja: Kraków
Hornet ciekawy i bardzo ładnie się prezentuje ale model bez przedniej owiewki :p Jakoś nie podobają mi się streety z owiewką z przodu... No i troche mnei zmartwiłeś że może być problem ze stelażem bo to jednak dosyć istotna kwestia dla mnie :p
dużej mocy nie potrzebuje, nie jest to priorytetem, ale za słby z drugiej strony też nei może być żebym nie musiał np w trasie jechać na wysokich obrotach bo drgania wtedy mogą być na dłuższą metę uciążliwe.
dużej mocy nie potrzebuje, nie jest to priorytetem, ale za słby z drugiej strony też nei może być żebym nie musiał np w trasie jechać na wysokich obrotach bo drgania wtedy mogą być na dłuższą metę uciążliwe.
- daavid352
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 7/1/2014, 10:33
- Lokalizacja: Ruda ÅšlÄ…ska
Ze stelażem nie ma problemu. Znajdziesz takie w necie (sam szukałem i znalazłem wiele), tylko ich montaż trochę się różni i co tu owijać w bawełnę, piękny to on nie jest:)
Co do wersji z owiewką to jak myślisz o turystyce to imho konieczność. Mi się ten na początku nie podobała, ale na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach, więc jak masz możliwość najpierw jedź obejrzyj. Mam takie jedno zdjęcie na którym wygląda prawie jak mój na żywo:
http://curiosando708090.altervista.org/ ... b-600-.jpg
Tobie bardziej potrzebna jest elastyczność niż moc. Hornet to nie litr, bardzo elastyczny nie będzie, ale na pewno bardziej niż wiele innych sześćsetek. Co od drgań to rama łapie lekki rezonans koło 6k obrotów, ale trwa to krótko. Jeżdżąc 7-8 (dynamicznie) wszystko chodzi aksamitnie gładko:P A przy tym jak poczytasz to ten zakres jest najekonomiczniejszy. Z drugiej strony spokojnie możesz jeździć 4,5-5,5 jak nie potrzebujesz mieć pod ręką dużego kopa bez redukcji i jednocześnie nie czujesz żebyś żyłował silnik, a do spokojnego wyprzedzania (nawet z pasażerem) wystarczy. Ale pamiętaj, że nadal jest to rzędowa sześćsetka i nijak jej z elastycznością w porównaniu z silnikiem widlastym. Ma za to inne zalety. Daleki jestem od stwierdzania które (R4 czy V2) jest lepsze. Za bardzo zależy od preferencji i trzeba samemu ocenić.
Musisz spojrzeć prawdzie w oczy - jak chcesz jeździć choć trochę turystycznie to pól owiewka to mus, ewentualnie akcesoryjna szyba do nakeda, która nie każdemu się podoba. Jeśli nie masz w ogóle bardziej sportowego zacięcia to imho bardziej zadowolony byś był z Bandita.
A co do pakowania siÄ™ w trasÄ™ na Horneta:
http://foto.scigacz.pl/cache/imgs/_w750 ... 600_18.jpg
http://img12.tablica.pl/images_tablicap ... yzacja.jpg
Musisz sobie odpowiedzieć co Cię bardziej kręci -> najlepiej jak siądziesz na Horneta, Bandita, SV650, DL'a i taką VFR. Bo dopiero wtedy zobaczysz co Ci najbardziej odpowiada. Nawet ułożę Ci je w kolejności od "frajda z jazdy+sportowe zacięcie" do "turystycznie w dalsze trasy" (to tylko moje odczucie więc polecam sprawdzić samemu i zasięgnąć innych opinii). A więc:
Hornet (najmniej turystyczny z wymienionych, w końcu to wykastrowana CBR600F3) <-> SV650S (wersja z owiewką ma bardziej sportową pozycję) <-> Bandit <-> VFR <-> DL (typowo turystyczny motocykl, ale na pewno mniej "rozrywkowy" i w porównaniu z Hornetem, Banditem czy SV mniej zwinny do śmigania w korkach)
Z VFR pamiętaj to co ktoś już tu napisał. Skomplikowany technicznie i paliwożerny silnik. No ale V-TEC.
Ducati bym omijał, chyba, że nie liczysz się bardzo z kosztami. Są to piękne, modne i seksowne motocykle ale dobry serwis znaleźć ciężko, a i ceny małe nie są. Bo musisz pamiętać, że mimo, że mają z pozory proste silniki V2 to nie do końca tak jest. W silnikach Ducati masz rozrząd desmodromiczny (polecam poczytać w necie). I jak broń Boże coś się posypie to jest to droga sprawa. No ale, parafrazując coś co przeczytałem kiedyś u kogoś w podpisie na forum. Kupując Ducati płacisz za legendę i markę, motocykl jest gratis:)
Ponadto z tych co wymieniłeś to znam właścicieli Bandziorów, Hornetów i SV650 i żaden nie narzeka na swoje moto, a jeżdżą dość uniwersalnie:) Jak zainteresowałeś się Hornetem to popatrz sobie jeszcze na FZS600 lub FZ6 (to nowa FZS600). Ta sama klasa co Hornet S (który był odpowiedzią hondy właśnie na FZS600 Yamaszki), tylko pozycja jeszcze bardzizej wyprostowana. Jednym pasuje innym nie, ale też nie słyszałem żeby ktoś na Fazer'ka narzekał:)
Jak sam szukałem moto to miałem bardzo podobne preferencje, plus wygodna jazda w dwie osoby. Nawet może znaleźć mój temat tutaj na forum. Wahałem się pomiędzy turystycznymi enduro, nakedami i nawet sportami. Horneta nie brałem pod uwagę ale trafiła się okazja. Wziąłem i jestem w wniebowzięty;) Moja druga połówka też nie narzeka. Ostatnio (7 stycznia) wybraliśmy się nawet na około 100km wycieczkę:)
Podsumowując - z własnego doświadczenia powiem, że z Horneta będziesz Pan zadowolony, pod warunkiem posiadania oleju w głowie, zwłaszcza jadąc z pasażerem. Nie jest to jakiś morderca, ale trzeba mieć świadomość na czym się siedzi i podejść poważnie do techniki jazdy. Polecam książkę "Motocyklista Doskonały".
P.S. Jak Hornet wersja S to tylko niebieska^^
P.S. 2. Znam osoby które na CBR600F3 w dwie osoby pojechali z Krakowa do Norwegii i z powrotem. Da się? Da:)
Co do wersji z owiewką to jak myślisz o turystyce to imho konieczność. Mi się ten na początku nie podobała, ale na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach, więc jak masz możliwość najpierw jedź obejrzyj. Mam takie jedno zdjęcie na którym wygląda prawie jak mój na żywo:
http://curiosando708090.altervista.org/ ... b-600-.jpg
Tobie bardziej potrzebna jest elastyczność niż moc. Hornet to nie litr, bardzo elastyczny nie będzie, ale na pewno bardziej niż wiele innych sześćsetek. Co od drgań to rama łapie lekki rezonans koło 6k obrotów, ale trwa to krótko. Jeżdżąc 7-8 (dynamicznie) wszystko chodzi aksamitnie gładko:P A przy tym jak poczytasz to ten zakres jest najekonomiczniejszy. Z drugiej strony spokojnie możesz jeździć 4,5-5,5 jak nie potrzebujesz mieć pod ręką dużego kopa bez redukcji i jednocześnie nie czujesz żebyś żyłował silnik, a do spokojnego wyprzedzania (nawet z pasażerem) wystarczy. Ale pamiętaj, że nadal jest to rzędowa sześćsetka i nijak jej z elastycznością w porównaniu z silnikiem widlastym. Ma za to inne zalety. Daleki jestem od stwierdzania które (R4 czy V2) jest lepsze. Za bardzo zależy od preferencji i trzeba samemu ocenić.
Musisz spojrzeć prawdzie w oczy - jak chcesz jeździć choć trochę turystycznie to pól owiewka to mus, ewentualnie akcesoryjna szyba do nakeda, która nie każdemu się podoba. Jeśli nie masz w ogóle bardziej sportowego zacięcia to imho bardziej zadowolony byś był z Bandita.
A co do pakowania siÄ™ w trasÄ™ na Horneta:
http://foto.scigacz.pl/cache/imgs/_w750 ... 600_18.jpg
http://img12.tablica.pl/images_tablicap ... yzacja.jpg
Musisz sobie odpowiedzieć co Cię bardziej kręci -> najlepiej jak siądziesz na Horneta, Bandita, SV650, DL'a i taką VFR. Bo dopiero wtedy zobaczysz co Ci najbardziej odpowiada. Nawet ułożę Ci je w kolejności od "frajda z jazdy+sportowe zacięcie" do "turystycznie w dalsze trasy" (to tylko moje odczucie więc polecam sprawdzić samemu i zasięgnąć innych opinii). A więc:
Hornet (najmniej turystyczny z wymienionych, w końcu to wykastrowana CBR600F3) <-> SV650S (wersja z owiewką ma bardziej sportową pozycję) <-> Bandit <-> VFR <-> DL (typowo turystyczny motocykl, ale na pewno mniej "rozrywkowy" i w porównaniu z Hornetem, Banditem czy SV mniej zwinny do śmigania w korkach)
Z VFR pamiętaj to co ktoś już tu napisał. Skomplikowany technicznie i paliwożerny silnik. No ale V-TEC.
Ducati bym omijał, chyba, że nie liczysz się bardzo z kosztami. Są to piękne, modne i seksowne motocykle ale dobry serwis znaleźć ciężko, a i ceny małe nie są. Bo musisz pamiętać, że mimo, że mają z pozory proste silniki V2 to nie do końca tak jest. W silnikach Ducati masz rozrząd desmodromiczny (polecam poczytać w necie). I jak broń Boże coś się posypie to jest to droga sprawa. No ale, parafrazując coś co przeczytałem kiedyś u kogoś w podpisie na forum. Kupując Ducati płacisz za legendę i markę, motocykl jest gratis:)
Ponadto z tych co wymieniłeś to znam właścicieli Bandziorów, Hornetów i SV650 i żaden nie narzeka na swoje moto, a jeżdżą dość uniwersalnie:) Jak zainteresowałeś się Hornetem to popatrz sobie jeszcze na FZS600 lub FZ6 (to nowa FZS600). Ta sama klasa co Hornet S (który był odpowiedzią hondy właśnie na FZS600 Yamaszki), tylko pozycja jeszcze bardzizej wyprostowana. Jednym pasuje innym nie, ale też nie słyszałem żeby ktoś na Fazer'ka narzekał:)
Jak sam szukałem moto to miałem bardzo podobne preferencje, plus wygodna jazda w dwie osoby. Nawet może znaleźć mój temat tutaj na forum. Wahałem się pomiędzy turystycznymi enduro, nakedami i nawet sportami. Horneta nie brałem pod uwagę ale trafiła się okazja. Wziąłem i jestem w wniebowzięty;) Moja druga połówka też nie narzeka. Ostatnio (7 stycznia) wybraliśmy się nawet na około 100km wycieczkę:)
Podsumowując - z własnego doświadczenia powiem, że z Horneta będziesz Pan zadowolony, pod warunkiem posiadania oleju w głowie, zwłaszcza jadąc z pasażerem. Nie jest to jakiś morderca, ale trzeba mieć świadomość na czym się siedzi i podejść poważnie do techniki jazdy. Polecam książkę "Motocyklista Doskonały".
P.S. Jak Hornet wersja S to tylko niebieska^^
P.S. 2. Znam osoby które na CBR600F3 w dwie osoby pojechali z Krakowa do Norwegii i z powrotem. Da się? Da:)
Ostatnio edytowano 9/1/2014, 12:34 przez Iwantcookie, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
-
Iwantcookie - Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/8/2013, 14:27
- Lokalizacja: Kraków
Wiadomo że najlepszy test to przejażdżka danym modelem
Znalazłem salon w moim województwie który ma większą część z poszukiwanych przeze mnie modeli w jednym miejscu więc się tam wybiorę i będę miał lepsze rozeznanie
Co do kolorystki Horneta to to już raczej kwestia indywidualne :p Mi się najbardziej podobają czarne moto
No to listę faworytów już mam teraz tylko szukać okazji i wyczekiwać sezonu dziękuje za pomoc myślę że jestem już odpowiednio zorientowany a temat można zamknąć
Po zakupie pochwale się fotkami na forum :p Chociaż znając mnie trochę to potrwa zanim się zdecyduje Czeka mnie wiele godzin przeglądania ogłoszeń i sporo oględzin żeby wybrać jak najlepiej
Znalazłem salon w moim województwie który ma większą część z poszukiwanych przeze mnie modeli w jednym miejscu więc się tam wybiorę i będę miał lepsze rozeznanie
Co do kolorystki Horneta to to już raczej kwestia indywidualne :p Mi się najbardziej podobają czarne moto
No to listę faworytów już mam teraz tylko szukać okazji i wyczekiwać sezonu dziękuje za pomoc myślę że jestem już odpowiednio zorientowany a temat można zamknąć
Po zakupie pochwale się fotkami na forum :p Chociaż znając mnie trochę to potrwa zanim się zdecyduje Czeka mnie wiele godzin przeglądania ogłoszeń i sporo oględzin żeby wybrać jak najlepiej
Ostatnio edytowano 9/1/2014, 09:54 przez daavid352, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- daavid352
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 7/1/2014, 10:33
- Lokalizacja: Ruda ÅšlÄ…ska
Nie zamykać! Masz się jeszcze pochwalić co nabyłeś:) Powodzenia i mam nadzieję, że dzięki nam kupisz coś z czego będziesz długo zadowolony:)
I prawidłowo. Szukaj prywatnych sprzedawców a jak komisów to polecanych i sprawdzonych. Bo to co czasem zjeżdża zza granicy do nas to dramat. I jak trafisz na moto z Wielkiej Brytanii to się przyjrzyj mu bardzo dobrze, bo często cierpią one ze względu na panujący tam klimat.
Po zakupie pochwale się fotkami na forum :p Chociaż znając mnie trochę to potrwa zanim się zdecyduje Very Happy Czeka mnie wiele godzin przeglądania ogłoszeń i sporo oględzin żeby wybrać jak najlepiej
I prawidłowo. Szukaj prywatnych sprzedawców a jak komisów to polecanych i sprawdzonych. Bo to co czasem zjeżdża zza granicy do nas to dramat. I jak trafisz na moto z Wielkiej Brytanii to się przyjrzyj mu bardzo dobrze, bo często cierpią one ze względu na panujący tam klimat.
-
Iwantcookie - Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/8/2013, 14:27
- Lokalizacja: Kraków
Iwantcookie napisał(a):I prawidłowo. Szukaj prywatnych sprzedawców a jak komisów to polecanych i sprawdzonych. Bo to co czasem zjeżdża zza granicy do nas to dramat. I jak trafisz na moto z Wielkiej Brytanii to się przyjrzyj mu bardzo dobrze, bo często cierpią one ze względu na panujący tam klimat.
Tak właśnie planuje na początku przejechać się tylko do komisów zobaczyć na żywo i porównać motory a później szukać czegoś od prywatnych sprzedawców
- daavid352
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 7/1/2014, 10:33
- Lokalizacja: Ruda ÅšlÄ…ska
wywalic cbf z listy .......... a mozesz uzasadnic poza glupim akronimem? to bardzo dobre, wygodne i solidne moto a, ze nie powoduje mokrych majtek u malolat ... no tak, to moze byc problem
Twoj podpis jest za dlugi
-
leff - ZlyCzlowiek
- Posty: 4443
- Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
- Lokalizacja: sercem WX
Ok, to było zbyt subiektywne. Dla mnie jest bezpłciowa i w tej puli mimo że że odbiega od reszty pod względem technicznym, to wypada według mnie blado. Ale to tylko moja opinia.
Ostatnio edytowano 9/1/2014, 12:30 przez Iwantcookie, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
Iwantcookie - Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/8/2013, 14:27
- Lokalizacja: Kraków
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości