Zobacz wÄ…tek - Yamaha dt 80 mx TUNING
NAS Analytics TAG

Yamaha dt 80 mx TUNING

Enduro, Cross
_________

Yamaha dt 80 mx TUNING

Postprzez kacper@wp.pl » 30/12/2013, 14:58

Witam. W końcu coś kupiłem :D Co prawda koledzy z forum odradzali mi kupno najstarszej wersji , no ale cóż pojechałem , obejrzałem i kupiłem. Więc teraz chciałbym podnieść w niej moc.. Wiem że blokady są w tłumiku, dyfuzorze i module CDI. Widziałem także zestawy powiekszające pojemność do 110 lecz trochę drogi interes. Znacie jakieś sposoby aby udało mi się dotrzymać kroku kolegi mz etz 150? Pozdrawiam
kacper@wp.pl
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 14/6/2012, 15:48


Postprzez kris514 » 30/12/2013, 15:09

gdzie chcesz tym jeździć, ja kiedyś swoją podkręciłem tak że jechała 60-70km/h ale jak się stanęło na tylnych stopkach to nawet na koło potrafiła iść :D ruszało się z 2 :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez kacper@wp.pl » 30/12/2013, 15:22

jeszcze nwm. ale tak żeby z 70/80 jechała :D
kacper@wp.pl
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 14/6/2012, 15:48

Postprzez kacper@wp.pl » 30/12/2013, 15:23

a ile na oryginalnych przełożeniach bez blokad wyciąga DT w dobrym stanie?
kacper@wp.pl
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 14/6/2012, 15:48

Postprzez kris514 » 30/12/2013, 15:40

moja wyciągała coś ponad 80, że po przeliczeniach miała wyciągać 60 ale wyszło tak że i 70 wycisnąłem (wszystko zrobiłem poprzez zmianę zębatek)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez kacper@wp.pl » 30/12/2013, 15:46

A przy takim przełożeniu przyśpieszeniowo dogonił byś mz etz 150?
kacper@wp.pl
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 14/6/2012, 15:48

Postprzez kris514 » 30/12/2013, 17:44

Nie wiem nie jeździłem na mz ani z nią :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez kacper@wp.pl » 1/1/2014, 15:51

Już sprawdziłem :D moja leci około 85. tyle że ma tylny tłumik przelotowy. przełożenia oryginalne. Jest jakiś sposób alby sprawdzić czy ma blokady w dyfuzorze i w module? A i jeszcze takie pytanko. Wiem zę obrotomierz podszedł by od yamahy rd bo to te same silniki , ale trochę drogi interes. Udało by się zamontować obrotomierz od mz etz 250?
kacper@wp.pl
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 14/6/2012, 15:48

Postprzez kris514 » 1/1/2014, 17:37

W mz etz obrotomierz jest na linkę i jego czujnik jest połączony z wałem i potem na trybach się zmienia prędkość obrotowa linki (linka kręci się kilkakrotnie wolniej niż pracuje silnik) więc stawiam na to że ciężko będzie aby były to dokładne wartości
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 1/1/2014, 19:16

z RD też nie zawsze podejdzie bo musisz mieć wyjscie w silniku na linke a nie kazdy silnik fabrycznie ma slimaka i wyjscie na linke ;) odpusc sobie takie wiejskie tuningi. lepiej nie miec zadnego obrotomierza niż z MZtki koromysło. jak juz to szukaj uniwersalnego licznika albo samego obrotomierza nie bedzie tani ale najmniej kłopotliwy bo tylko podpinasz prąd plus minus, i 3 kabelek owijasz o fajke czy tak przewód WN i działa

to że ma tłumik przelotowy to nie znaczy że to jest tjuning bo równie dobrze moze więcej szkodzić niż działac na plus ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kacper@wp.pl » 4/2/2014, 16:18

Nie mówię że to tuning.. tylko ze już nie blokada.. Mam teraz pytanie. Jest jakaś różnica między tym czy zdejmę wszystkie blokady , a tym ze kupię cały wydech Gianneli ? A moze jednak lepiej kupić kit Polini 110? Chodzi o to że w tej chwili na wszystko mi kasy nie starczy , więc stopniowo będę ją robić.. Pozdrawiam
kacper@wp.pl
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 14/6/2012, 15:48

Postprzez mati22252 » 4/2/2014, 17:28

Zawsze zaczyna się od blokad a tłumik dobiera się pod pojemność cylindra a dokładniej dyfuzor się pod to dobiera.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê