dt 125 problem
Posty: 8
• Strona 1 z 1
dt 125 problem
Witam.
mam dt 125 z 1990.
Gdy jest na "luzie" to kreci sie max do 9-9,5 tys.
podczas jazdy zawsze do 6,5-7 tys, prędkość max to 75-80 KM/H
na module jest troche starty napis ale to jest chyba 3NC-00
Sprzedawca mi mowił ze odblokował dyfuzor lecz ma on fabryczne spawy wiec na pewno jest zablokowany
na necie wyczytałem ze ten moduł nie był blokowany wiec przez co się kreci tylko do 6,5-7 ?
Kiedyś mi zbrakło paliwa i nie moglem odpalić a musiałem wypchać moto pod górkę
Odpaliłem go na ssaniu i ze znajomym ruszyłem to na 1 i 2 biegu zakręcił się do około 9 tys. co mnie zdziwiło
Co mam zrobić aby kręciła się trochę wyżej ?
mam dt 125 z 1990.
Gdy jest na "luzie" to kreci sie max do 9-9,5 tys.
podczas jazdy zawsze do 6,5-7 tys, prędkość max to 75-80 KM/H
na module jest troche starty napis ale to jest chyba 3NC-00
Sprzedawca mi mowił ze odblokował dyfuzor lecz ma on fabryczne spawy wiec na pewno jest zablokowany
na necie wyczytałem ze ten moduł nie był blokowany wiec przez co się kreci tylko do 6,5-7 ?
Kiedyś mi zbrakło paliwa i nie moglem odpalić a musiałem wypchać moto pod górkę
Odpaliłem go na ssaniu i ze znajomym ruszyłem to na 1 i 2 biegu zakręcił się do około 9 tys. co mnie zdziwiło
Co mam zrobić aby kręciła się trochę wyżej ?
- Musicman1997
- Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
- Lokalizacja: Kraśnik
jak stan tłoka i cylindra ? jak moto silnikowo pewne to na 100% blokada na module. nie wiem jak w 125 ale w 50tce pasował moduł od skuterka yamahy jog i on odblokowywał.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ale skoro na ssaniu sie kreci wyzej to nie wina ustawienia gaznika? a zawor wydechowy dobrze ustawiony?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
aa dopiero doczytałem to o ssaniu. połączenie szczelne musi byc bo to podstawa wiec też sprawdź. ale pobawił bym sie ustawieniami gaźnika. jaki kolor ma swieca ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
1.
kolor świecy to niebieski,
na module niema blokady bo ten moduł nie był fabrycznie blokowany
sprzedawca wymienił tłok i zrobił szlif cylindra (ojciec zna tego co zrobił szlif wiec sprzedawca nie wkręcał bajek na ten temat) pierscienie chyba tez ale nie pamietam
poszukałem na internecie i znalazlem przyczyne ( nie dam linku bo bedzie reklama)
prawdopodobnie to źle ustawiony zawór wydechowy Y.P.V.S
cyt. z poradnika jak je ustawić
"Objawy złej regulacji to muł na niskich obrotach i kop w okolicach 6-7k lub przy zamkniętym cały czas jednostajnie przyspieszanie i obroty kończą się w okolicach 7-8k."
tak jak u mnie nie przerywa a obroty kończą się na 7 tys. tak jakby w wskazówka dalej nie szła.
2. nie będę zakładał następnego tematu. Podczas jazdy kluczyk wypada ze stacyjki ( razem z kluczykiem nie jest ona oryginalna i czy dopasuje jakiś zamiennik bo nowa 150 zł a muszę kupić obydwie opony filtr obydwie klami (sprzegła chamulca) i linkę od sprzęgła)
3. Jaki rozmiar opony kupić na przód i tył. Zwykło kostkę czy tak jakby po nacinaną oponę że są tak jakby paski zamiast kostki na srodku
kolor świecy to niebieski,
na module niema blokady bo ten moduł nie był fabrycznie blokowany
sprzedawca wymienił tłok i zrobił szlif cylindra (ojciec zna tego co zrobił szlif wiec sprzedawca nie wkręcał bajek na ten temat) pierscienie chyba tez ale nie pamietam
poszukałem na internecie i znalazlem przyczyne ( nie dam linku bo bedzie reklama)
prawdopodobnie to źle ustawiony zawór wydechowy Y.P.V.S
cyt. z poradnika jak je ustawić
"Objawy złej regulacji to muł na niskich obrotach i kop w okolicach 6-7k lub przy zamkniętym cały czas jednostajnie przyspieszanie i obroty kończą się w okolicach 7-8k."
tak jak u mnie nie przerywa a obroty kończą się na 7 tys. tak jakby w wskazówka dalej nie szła.
2. nie będę zakładał następnego tematu. Podczas jazdy kluczyk wypada ze stacyjki ( razem z kluczykiem nie jest ona oryginalna i czy dopasuje jakiś zamiennik bo nowa 150 zł a muszę kupić obydwie opony filtr obydwie klami (sprzegła chamulca) i linkę od sprzęgła)
3. Jaki rozmiar opony kupić na przód i tył. Zwykło kostkę czy tak jakby po nacinaną oponę że są tak jakby paski zamiast kostki na srodku
Yamaha WR 450 2004
- Musicman1997
- Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
- Lokalizacja: Kraśnik
niebieska świeca ? pokaz fotke bo nigdy nie widziałem niebieskiej swiecy ;D
zawór też warto sprawdzic albo przynajmniej go otworzyc ręcznie i sie przejechac, bedzie słabiej ciągnął z dołu ale na górze powinien normalnie jechac
wątpie czy dopasujesz jakas stacyjke, pewnie tak ale musisz sam pokombinować. moze próbuj kluczyc dorobic nowszy zawsze ciasniej bedzie siedział
zalezy gdzie chcesz i jak jeździc.
zawór też warto sprawdzic albo przynajmniej go otworzyc ręcznie i sie przejechac, bedzie słabiej ciągnął z dołu ale na górze powinien normalnie jechac
wątpie czy dopasujesz jakas stacyjke, pewnie tak ale musisz sam pokombinować. moze próbuj kluczyc dorobic nowszy zawsze ciasniej bedzie siedział
zalezy gdzie chcesz i jak jeździc.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Stacyjke moze wystarczy nasmarowac, co do swiecy to nam chodzi o to jaki ma kolor jak sie ja wykreci i spojzy na elektrody(okolice skakania iskry), kolor izolatora moze byc praktycznie kazdy
, ale sadzac po tym kolorze jest to jakas chinska swieca co tez moze takie rzeczy powodowac(polecam ngk)

sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
dzisiaj wziołem się za zawory. zaczołem kręcic srubą o patrzeć w cylinder jak w poradniku na innym forum , zawor reagował na krecenie tylko gdy przekręciłem go max w gore to całkowicie zakryty, max w dół to minimalnie się "schował" to ustawiłem go ze sczelinka była na przeciwko tej dziurki. odpaliłem moto nie było rużnicy zgasł po 200 m ( brak paliwa). teraz dolałem 1,5 l i odpalam pochodzi z chwilke i gaśnie 6 razy wykręcałem świece ale za kazdym razem go zalewa wcześniej się tak nie działo.
https://imageshack.com/i/nh1dh4j
tak było jak odkręciłem
https://imageshack.com/i/myhor5j
dalej już przekręcic nie mogę
https://imageshack.com/i/10ywpyj
a tutaj gdy było ustawione jak wyżej
co robić ?
https://imageshack.com/i/nh1dh4j
tak było jak odkręciłem
https://imageshack.com/i/myhor5j
dalej już przekręcic nie mogę
https://imageshack.com/i/10ywpyj
a tutaj gdy było ustawione jak wyżej
co robić ?
Yamaha WR 450 2004
- Musicman1997
- Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
- Lokalizacja: Kraśnik
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości