Pyt. Do doświadczonych. w sprawie 1000cc
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Pyt. Do doświadczonych. w sprawie 1000cc
Witam.
Chciał bym wymienić mojego poczciwego thundercat 600 na jakiegos litra.
Powód czasami irytuje mnie "wajchowanie" biegami podczas jazdy.(wyprzedzanie )
Moje doświadczenie to począwszy od mz 250 w wieku 17 lat
Później zx-6r ( jednak w kawie zbyt sportowa pozycja)
Następnie zmiana na thundercata 600 który jest obecnie dla mnie idealny dla codziennej jazdy (pozycja za kierownicą).
Teraz mam pytanie:
Jaki litr po thundercat 600 ?
Interesuje mnie podobna pozycja za kierownicą tak abym po 2 godzinnej jeździe nie narzekał na bule dłoni itp.
Raczej plastik, oraz nie zbyt duży i ciężki.
wiek to 33 lata i 70kg 170cm wiec niski i lekki jestem. w gre wchodzi również waga motocykla.
Proszę o opinie ludzi którzy mieli takowe motocykle i mogą coś doradzić.
A może zostać przy thunercat? cena to około 10000zl
Chciał bym wymienić mojego poczciwego thundercat 600 na jakiegos litra.
Powód czasami irytuje mnie "wajchowanie" biegami podczas jazdy.(wyprzedzanie )
Moje doświadczenie to począwszy od mz 250 w wieku 17 lat
Później zx-6r ( jednak w kawie zbyt sportowa pozycja)
Następnie zmiana na thundercata 600 który jest obecnie dla mnie idealny dla codziennej jazdy (pozycja za kierownicą).
Teraz mam pytanie:
Jaki litr po thundercat 600 ?
Interesuje mnie podobna pozycja za kierownicą tak abym po 2 godzinnej jeździe nie narzekał na bule dłoni itp.
Raczej plastik, oraz nie zbyt duży i ciężki.
wiek to 33 lata i 70kg 170cm wiec niski i lekki jestem. w gre wchodzi również waga motocykla.
Proszę o opinie ludzi którzy mieli takowe motocykle i mogą coś doradzić.
A może zostać przy thunercat? cena to około 10000zl
- lukaz101
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 26/12/2013, 12:58
- Lokalizacja: gn
ZX-9R, CBR 929 ew Blady 900 SC33,
Wszystkie R1 , gixy i ogólnie sporty od 2004 roku mają dość radykalną pozycje i próżno w nich szukać wygody.
Może popatrz za czymś sportowo-turystycznym: Fazer 1000 itp....
Wszystkie R1 , gixy i ogólnie sporty od 2004 roku mają dość radykalną pozycje i próżno w nich szukać wygody.
Może popatrz za czymś sportowo-turystycznym: Fazer 1000 itp....
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Jeszcze o R1 Rn04 słyszałem same pozytywne opinie jeśli chodzi o wygodę (jak na sportowego litra oczywiście) i po przejażdżce mam podobne odczucie tyle że to była właśnie przejażdżka a nie paruset kilometrowa podróż. Wymiary i wagę mam podobną, pozycja była bardzo fajna, a sprzęt leciutki (najlżejszy litr tamtych czasów). Tylko ta wypadająca dwójka, ale masz Tcata więc wiesz jak to jest, trzeba dobrze poszukać a potem zadbać o to by tej skrzyni nie zchrzanić i jest cud miód malina, ewentualnie kupić z rozwaloną po taniości i zrobić na profi częściach, gdzieś niecałe 2000 to kosztuje chyba
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Sykopson większej bzdury nie słyszałem jak ta że rn04 jest wygodna. Miałem okazję tym sprzetem trochę się pobujać i wierz mi że z porównaniem do 900RR czy 929 to rasowy sport i pozycja identyczna jak w większości litrów od 2004 roku 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
B-G pamiętaj że każdy ma inne wymiary i inną pozycję na danym moto
ja mam podobne jak autor tematu i mi pasowało, choć tak jak napisałem nie była to wielka podróż i może nie zdążyłem odczuć złej strony pozycji. A jak nie słyszałeś większej bzdury to masz przeczytaj ją jeszcze raz:
"Pozycja motocyklisty na R1 jest wygodna i ergonomiczna. Idealnie zaprojektowane owiewki, dopasowana szyba i aerodynamiczne kształty zapewniają naprawdę wysoki komfort jazdy. Podnóżki nie za wysoko, rączki kierownicy nie za nisko, niezła osłona przed wiatrem – to wszystko sprawia, że na tym motocyklu po prostu kocha się jeździć i nie ma się ochoty zsiadać."
Fragment skopiowany z tego oto artykułu, o R1 rn04 właśnie
:
http://www.scigacz.pl/Yamaha,YZF-R1,89.html
Ale najlepiej jakby autor tematu się po prostu przymierzył do niej i sam zdecydował, ja tylko zaproponowałem


"Pozycja motocyklisty na R1 jest wygodna i ergonomiczna. Idealnie zaprojektowane owiewki, dopasowana szyba i aerodynamiczne kształty zapewniają naprawdę wysoki komfort jazdy. Podnóżki nie za wysoko, rączki kierownicy nie za nisko, niezła osłona przed wiatrem – to wszystko sprawia, że na tym motocyklu po prostu kocha się jeździć i nie ma się ochoty zsiadać."
Fragment skopiowany z tego oto artykułu, o R1 rn04 właśnie

http://www.scigacz.pl/Yamaha,YZF-R1,89.html
Ale najlepiej jakby autor tematu się po prostu przymierzył do niej i sam zdecydował, ja tylko zaproponowałem

Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Wygodna jak na sporta
I niestety zawsze na takim moto trzeba iść na kompromis. Co 150-200km przerwa na fajkę/rozprostowanie kości i zazwyczaj tankowanie.

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Jak chcesz jeździć z plecaczkiem przez większość czasu to odpuść Litrowe superbiki. Prędzej ci podpasują takie sprzety jak CBR1100 XX, Haybusa, ZX12R... Ale nie wiem czy w swoim budżecie coś znajdziesz, ale raczej tak.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Litrowy superbike nadaję się do turystyki (przy dużym kompromisie) ale nie we dwoje
Chyba że chcesz aby ci nigdy więcej dziewczyna nie potrzymała w rękach 


Ostatnio edytowano 20/1/2014, 00:17 przez Black-Ghost, łącznie edytowano 1 raz
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
chyba nie to tylko do turystyki
Faktycznie literówka z mojej strony, od zgłaszanie takich uwag masz PW. Przy kolejnym nabijaniu postów wyłapiesz warna za offtop.
Black-Ghost
Faktycznie literówka z mojej strony, od zgłaszanie takich uwag masz PW. Przy kolejnym nabijaniu postów wyłapiesz warna za offtop.
Black-Ghost
- ggggrzesiek2
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 2/7/2010, 19:28
Myślę że 929 czy R1 2002 będzie najlepszą opcją. Jest to trochę leciwy sprzęt a te najlepiej w tej cenie znoszą próbę czasu. Poza tym wtrysk co jednak nie czarujmy się robi robotę, gaźnik w sportowym motocyklu który ma powyżej 10 lat to jest ciężka sprawa w regulacji. Nie tylko w oddaniu mocy to odczujesz ale i w spalaniu.
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
dcsport.pl (otwórz link)
-
Ryjek - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
- Lokalizacja: Kraków
Ryjek napisał(a):. Poza tym wtrysk co jednak nie czarujmy się robi robotę, gaźnik w sportowym motocyklu który ma powyżej 10 lat to jest ciężka sprawa w regulacji. Nie tylko w oddaniu mocy to odczujesz ale i w spalaniu.
Po pierwsze to ciężko o sporta na gaźniku mającego mniej niż 10lat, po drugie to co ty piep**ysz gaźnikowe motocykle były chyba najprzyjemniejszymi w oddawaniu mocy, a każdy wtrysk pali (w porównywalnych motocyklach np f4/f4i) średnio o litr paliwa więcej.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
no jednak i blady i jedynka jakoś lepiej leci na wytrysku niż na gaźniku. zmiana zasilania może zabrała troche doznań typu miotacz ognia itp. ale co do jazdy jest zdecydowanie lepiej.
ze spalaniem w obydwu wymienionych motocyklach jednak było zdecydowanie na plus. odchodzi też regulacja składu mieszanki która jest trochę upierdliwa i dość pracochłonna. dlatego też dużo motorów grzeje się za bardzo bo mają za ubogo w garze.
ze spalaniem w obydwu wymienionych motocyklach jednak było zdecydowanie na plus. odchodzi też regulacja składu mieszanki która jest trochę upierdliwa i dość pracochłonna. dlatego też dużo motorów grzeje się za bardzo bo mają za ubogo w garze.
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
dcsport.pl (otwórz link)
-
Ryjek - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
- Lokalizacja: Kraków
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości