Zobacz wÄ…tek - Å‚ozyska wachacz
Advertisement
NAS Analytics TAG

Å‚ozyska wachacz

Enduro, Cross
_________

Å‚ozyska wachacz

Postprzez kulawy133 » 21/12/2013, 17:30

witam
mam pytanie odnosnie łozysk igiełkowych w wachaczu w ktura strone wybijac od srodka czy jest to bez roznicy
kulawy133
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 24/7/2013, 18:24


Postprzez Street4Fun » 21/12/2013, 18:44

Bez różnicy, najlepiej od strony zewnętrznej, bo wygodniej.
Wyciągasz zabezpieczenia(jeżeli są), czyścisz stronę w która zostanie wybite łożysko i wybijasz/wyprasowujesz.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk


Postprzez henio12323 » 22/12/2013, 00:14

nie do konca bez róznicy są wahacze które w srodku mają próg i mógłbys walic a i tak nie przejdą.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Street4Fun » 22/12/2013, 00:31

W sumie fakt, ale gdyby tak było u założyciela tematu, nie byłoby tego tematu.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez matrix1441 » 22/12/2013, 00:43

Kolego ostatnio robiłem te łożyska dolnego amortyzatora. Najlepiej na prasę wyprasować , ja miałem te łożyska zatarte. Kup sobie teflon samo smarujący i idź do tokarza z tym co rozbierzesz i ci zrobi. Bo łożyska igiełkowe w błocie nie zdają egzaminu bo te łożyska muszą mieć cały czas smar a to stoi w wodzie i błocie. Tani koszt a wytrzyma dłużej
matrix1441
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 7/3/2009, 19:02

Postprzez kulawy133 » 22/12/2013, 07:54

no wlasnie ten prog jest tyle rdzy ze nic tam nie widac z łożysk zostały tylko tulejki po srodku jest luka dzis wyczyszcze i postaram je ruszyc
kulawy133
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 24/7/2013, 18:24

Postprzez Street4Fun » 22/12/2013, 11:16

Oj też kiedyś miałem ten problem, co gorsza, z tych tulejek co zostały, potem mi się zrobiły żyletki, i ni cholerę nie szło tego wyprasować. Koniecznością jest dokładne wyczyszczenie powierzchni, w którą będzie wyprasowywane łożysko, aby po drodze nie napotkał żadnych utrudnień. Papierem ściernym ładnie wyszlifować, potem to przesmarować delikatnie i próbować wyciskać łożysko.
Już na wstępie warto poszukać jakieś nasadki, która będzie wchodziła tam bardzo ciężko, aby ci się żylety nie zrobiły z tych łożysk.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez kulawy133 » 22/12/2013, 12:24

dokładnie tulejki były jak zyletki nasadka nie zdała egzaminu moze jakby łozyska byly w komplecie ale dremel załatwił sprawe
dzieki :D
kulawy133
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 24/7/2013, 18:24

Postprzez henio12323 » 22/12/2013, 22:59

na przyszłosc - póki jeszcze łozysko jest w kupie. najlepiej czyms to oczyscic i zalać na noc WD 40 albo płynem hamulcowym. potem palnikiem podgrzac i zwykle daje rade wyprasować albo wybic. no a jak nie idzie dremelek najlepsza opcja
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê