Zobacz wątek - GSX 1250, moze CBF 1000 (nowy model)
NAS Analytics TAG

GSX 1250, moze CBF 1000 (nowy model)

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

GSX 1250, moze CBF 1000 (nowy model)

Postprzez JohnnyBzz » 20/12/2013, 13:52

hej siostry i bracia biekrzy,

chce na wiosne 2014 roku zmienić motor na turystyka ze sportowym zacieciem (za ok 25tys, +/- 2-3 tysiace, oczywiście używany). moją uwage przykuł GSX-F 1250 - taki niby bandit w wiekszej owiewce.

moje pytanie brzmi:
co z tym motorem jest nie tak, że jest go tak malo na rynku wtórnym? na allegro jest moze 4-5 sztuk, ciągle te same, nie sprzedają sie, etc. warto ten motor w ogóle kupowac? ktoś ma doswidaczenie z tą maszyna? czytałem testy etc, i raczej ma dobre recenzje.

druga opcja do CBF 1000 (nowy model) - tego motra jest już wiecej, więc raczej nie mam pytan co do niego, bo to w koncu honda ;)

bede wdzieczy za wszelkie wypowiedzi i rady :)

pozdro!!
JohnnyBzz
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18/12/2013, 21:12


Postprzez Black-Ghost » 20/12/2013, 22:11

Może kawasaki Z1000SX? Ponoć bije konkurencje w testach na całym świecie.

Jak ogarniasz angielski to sobie obczaj: http://www.youtube.com/watch?v=fv7Uy_8ZgeQ
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez JohnnyBzz » 21/12/2013, 11:02

Black-Ghost - dzieki - super film na YT - rewelacja!!!

ale kawa z1000sx to taki bardziej sport (jak na moje oko - widać to np. po kanapie). na allegro są tylko 2 sztuki uzwane za 26 i 28tys, tez maly wybór.

generalnie ciezko w naszym kraju o turystyczno-sportowego litra :>



... tak wiec... ktos cos o gsx-f 1250 moze napisac? :)
JohnnyBzz
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18/12/2013, 21:12

Postprzez rosiboj » 21/12/2013, 13:43

JohnnyBzz Nie bardzo rozumiem, BG podal tobie fajny link gdzie masz podrownane Kawasaki Z1000SX v Honda CBF1000F v Suzuki GSX1250FA czyli dwa motocykle ktore sam zaproponowales vs cos co zaproponowal BG. Z testu jasno wynika , ze kawasaki jest oczywistym zwyciezca pod wieloma wzgledami, ow GSX-F nie posiada podstawowych rzeczy takich jak regulacja zawieszenia z przodu ktore jest rodem z zeszlej epoki (nawet nie jest to USD), praca silnika a konkretnie system paliwa ktoremu troszke brakuje do konkurencji co daje lacznie tak sportowe zaciecie jak granie na play station w wyscigi. Kawasaki nie dosc, ze dostarcza ci najciekawszy silnik ktory spelnia twoje wymagania odnosnie sportowego zaciecia to jeszcze dostajesz wspolczesne zawieszenie ktore daje o wiele lepszy feedback, regulowany screen, kontrola trakcji wraz ze zmiana modow i to wszystko kosztuje niewiele wiecej niz honda, moim zdaniem no brainer. Sam przyznajesz, ze miesci sie w twoim budzecie, i zaden z niego bardziej sport, poprostu dobrze wyglada. Nie rozumiem cie
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Black-Ghost » 21/12/2013, 15:18

To tak jak by zarzucić Fazerowi 1000 że ma zbyt sportowe zacięcie bo silnik jest zaadoptowany od R1 :) To jest Sportowo-turystyczne moto podobnie jak Z1000SX a nie typowy turystyk który ma kanape wielkości Goldwinga czy K1600GTL. Nie dość że możesz się tym wyszaleć to jeszcze wygodnie zwiedzisz pół europy jak ino ci się zachce... Zresztą Rosiboj powiedział już chyba wszystko na temat ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez JohnnyBzz » 21/12/2013, 17:47

no w sumie macie troche racji ;) .... ale tak jakos do tego suzuki mnie ciut bardziej ciagnie (nie wiem dlaczego, ot tak, po prostu).

ale faktycznie, film na YT w duzej mierze odpowiedzial na wiele moich pytan :)
JohnnyBzz
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18/12/2013, 21:12

Postprzez leff » 21/12/2013, 21:54

a ktos z Was jezdzil na GSX1250? bo troche pitolicie ... motocykl do turystyki jest idealny, bardzo elastyczny, ladownosc 220 kg, przywolywanie regulacji zawieszenia jest troche smieszne .... a co do sportowego zaciecia .... prosze Cie .... ten motocykl pod dobrym jezdzcem potrafi duzo ....

no i argument koronny, kup Z1000SX w dobrym stanie za 25 kpln ........

przejechalem prawie 20 kkm na GSX1250FA i jak dla mnie to genialny motocykl, bez wodotryskow, bajerow ale solidny, szybki i wygodny

a dlaczego malo na rynku? poczytaj post Rosiboja, moto ma zero do lansu, TYLKO 98 kucy, bez szacunu na dzielni
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Black-Ghost » 21/12/2013, 21:58

Leff a było sobie obejrzeć filmik :D GSX1250FA to dobre moto ale z motocyklem sportowo-turystycznym to nie wiem co ma wspólnego :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez JohnnyBzz » 21/12/2013, 21:58

dziekuje leff za wypowiedz!

jak sadzisz - dlaczego gsx 1250f jest tak malo popularny w PL i na rynku wtórnym? cena?
JohnnyBzz
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18/12/2013, 21:12

Postprzez leff » 21/12/2013, 22:06

BG - bo to porownywanie jablek z ziemniakami, Z1000SX zbudowany jest na bazie streetfightera a GSX na bazie bigbike'a to zupelnie rozne motocykle, GSX nie jest sportrutystykiem, Suzuki nie ma w ofercie konkurencji dla Z1000SX, juz bardziej mozna porownywac CBF1000 z GSX, wydaje mi sie, ze sensowna konkurencja dla Z1000SX jest FZ1 Fazer z tym, ze to duzo starsza konstrukcje

btw. w nowym Z1000SX rozwalilo mnie, ze Kawasaki nie przewiduje mozliwosci montazu trzech kufrow, albo top case albo boczne

JohnnyBzz - napisalem wyzej, motocykl o dosc leciwej kontrukcji, bez bajerow, bez oszalamiajacych parametrow na papierze, nie grzeszy uroda i stylistyka .... ale zapierdziela jak trzeba

a i jeszcze jedno, GSX jest drozszy od Bandita a malo kto chce doplacac za inne zegary, lampe i pelna owiewke bo reszta jest identyczna
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez rosiboj » 21/12/2013, 23:23

Leff czy ja dobrze cie zrozumialem? Mowisz, ze jest " bez wodotryskow, bajerow ale solidny, szybki i wygodny" Tzn, ze co? Tamte niby sa niesolidne wolne i niewygodne? Uzyles bardzo niezrozumialych dla mnie argumentow. Jak by dobry jezdziec zalatwial sprawe wszystkiego to ducati by nie bylo na tej pozycji na jakiej jest w motogp. Niestety ale brak feedbacku z zawieszenia to powazna sprawa a archiwalna konstrukcja jest jedynie zaleta chyba dla znacznej mniejszosci uzytkownikow.

PS. Jak widac da sie miec 3 kufry jesli sie bardzo chce

Obrazek
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez leff » 21/12/2013, 23:40

Rosiboj, czy aby zrozumiales co ja napisalem? bo mam watpliwosci ... pisalem o GSX a nie negowalem cech pozostalych motocykli
nie wiem o jaki braku feedbacku mowisz ale mam wrazenie, ze co najwyzej przekulales sie tym motocyklem albo powtarzasz czyjes opinie, to samo jesli chodzi o leciwa, malo wysublimowana kontsrukcje, otoz dosc duza liczba uzytkownikow woli cos takiego zamiast naszpikowanego elektronika i bajerami nowoczesnego technosprzetu

jesli chodzi o kufry to znowu, przeczytales co napisalem? bo pisalem o Z1000SX MY2014
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez rosiboj » 22/12/2013, 11:45

Leff no wlasnie jakos ciezko cie zrozumiec w tym co piszesz dlatego kazdy post zaczynam od "Leff czy ja dobrze cie zrozumialem?" a jezeli ty mowisz ,ze pisales o z1000SX to ja sie zastanawiam zdjecie czego wkleilem?
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez leff » 22/12/2013, 18:21

to jest Z1000SX model 2014?
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Black-Ghost » 23/12/2013, 01:08

Bądź co bądź pytanie było o motocykl sportowo-turystyczny i w te kryteria idealnie wpisuje się Z1000SX :)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez ociec » 24/12/2013, 11:42

W te kategorie całkiem dobrze wpisuje się Triumph Sprint ST, dość wygodny i całkiem sportowy pazur chodź trochę ciężki . Silnik jedzie już od dołu, zawieszenie dość miękkie ale daje radę największy minus to hamulce nie ma jakieś tragedii ale mogło by być lepiej.
Avatar użytkownika
ociec
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr