Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Tanie ściganie na torze - od kuchni
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Tanie ściganie na torze - od kuchni

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 1/1/2014, 11:33

Komentatorzy napisał(a):a ja bym chętnie na jedną rundę stanął na kresce z samej chęci przejechania się po torze w Poznaniu. Niestety w PL nikt nie robi laminatów do ZX-7R i to jest spory problem. <br><hr>kris<br>
Komentatorzy napisał(a):Cześć,

jedź w fabrycznych owiewkach. Moja przygoda ze sportem też miała charakter jednorazowy (jechałem w Pretendencie kilka lat temu) i moje przygotowania motocykla ograniczyły się do demontażu kierunkowskazów, bocznej stopki i zadrutowaniu kilku elementów. Motocykl był 100% fabryczny (zx6r 1995) na zwykłych drogowych oponach. Nie miałem nawet crashpadów bo jakoś trudno dostać do tego modelu ze względu na potrzebę modyfikacji zbiorniczka wyrównawczego. Już na torze po pierwszym treningu zwiększyłem tłumienia dobicia widelca o 2 kliknięcia - i to by było tyle. To był za razem mój pierwszy raz na torze w Poznaniu. Super sprawa, pojechałem dwa treningi wolne, dwa kwalifikacyjne no i wyścig. Ukończyłem na 18 miejscu z bodajże 25 uczestników (tak w tym czasie jeszcze tylu było). Po powrocie założyłem kierunkowskazy i użytkowałem motocykl w dalszym ciągu na tych samych oponach. Mój koszt tej rundy to tylko dojazd, nocleg i paliwo do motocykla. <br><hr>Migacz<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak, ale teraz nie puszczą Krisa w fabrycznych owiewkach. Wanna pod silnikiem musi być...<br><hr>Lovtza<br>
o, nie widziałem. Faktycznie, może być problem dla wielu starszych modeli. <br><hr>Migacz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 14/1/2014, 16:36

Komentatorzy napisał(a):a ja bym chętnie na jedną rundę stanął na kresce z samej chęci przejechania się po torze w Poznaniu. Niestety w PL nikt nie robi laminatów do ZX-7R i to jest spory problem. <br><hr>kris<br>
Komentatorzy napisał(a):Cześć,

jedź w fabrycznych owiewkach. Moja przygoda ze sportem też miała charakter jednorazowy (jechałem w Pretendencie kilka lat temu) i moje przygotowania motocykla ograniczyły się do demontażu kierunkowskazów, bocznej stopki i zadrutowaniu kilku elementów. Motocykl był 100% fabryczny (zx6r 1995) na zwykłych drogowych oponach. Nie miałem nawet crashpadów bo jakoś trudno dostać do tego modelu ze względu na potrzebę modyfikacji zbiorniczka wyrównawczego. Już na torze po pierwszym treningu zwiększyłem tłumienia dobicia widelca o 2 kliknięcia - i to by było tyle. To był za razem mój pierwszy raz na torze w Poznaniu. Super sprawa, pojechałem dwa treningi wolne, dwa kwalifikacyjne no i wyścig. Ukończyłem na 18 miejscu z bodajże 25 uczestników (tak w tym czasie jeszcze tylu było). Po powrocie założyłem kierunkowskazy i użytkowałem motocykl w dalszym ciągu na tych samych oponach. Mój koszt tej rundy to tylko dojazd, nocleg i paliwo do motocykla. <br><hr>Migacz<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak, ale teraz nie puszczą Krisa w fabrycznych owiewkach. Wanna pod silnikiem musi być...<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):o, nie widziałem. Faktycznie, może być problem dla wielu starszych modeli. <br><hr>Migacz<br>
to kupić boki/pług z motocykli na części, pianką zatkać utwory, przelecieć szprajem i można jechać ;) Dla chcącego nic trudnego<br><hr>ja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/2/2014, 07:24

Komentatorzy napisał(a):a ja bym chętnie na jedną rundę stanął na kresce z samej chęci przejechania się po torze w Poznaniu. Niestety w PL nikt nie robi laminatów do ZX-7R i to jest spory problem. <br><hr>kris<br>
Komentatorzy napisał(a):Cześć,

jedź w fabrycznych owiewkach. Moja przygoda ze sportem też miała charakter jednorazowy (jechałem w Pretendencie kilka lat temu) i moje przygotowania motocykla ograniczyły się do demontażu kierunkowskazów, bocznej stopki i zadrutowaniu kilku elementów. Motocykl był 100% fabryczny (zx6r 1995) na zwykłych drogowych oponach. Nie miałem nawet crashpadów bo jakoś trudno dostać do tego modelu ze względu na potrzebę modyfikacji zbiorniczka wyrównawczego. Już na torze po pierwszym treningu zwiększyłem tłumienia dobicia widelca o 2 kliknięcia - i to by było tyle. To był za razem mój pierwszy raz na torze w Poznaniu. Super sprawa, pojechałem dwa treningi wolne, dwa kwalifikacyjne no i wyścig. Ukończyłem na 18 miejscu z bodajże 25 uczestników (tak w tym czasie jeszcze tylu było). Po powrocie założyłem kierunkowskazy i użytkowałem motocykl w dalszym ciągu na tych samych oponach. Mój koszt tej rundy to tylko dojazd, nocleg i paliwo do motocykla. <br><hr>Migacz<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak, ale teraz nie puszczą Krisa w fabrycznych owiewkach. Wanna pod silnikiem musi być...<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):o, nie widziałem. Faktycznie, może być problem dla wielu starszych modeli. <br><hr>Migacz<br>
Komentatorzy napisał(a):to kupić boki/pług z motocykli na części, pianką zatkać utwory, przelecieć szprajem i można jechać ;) Dla chcącego nic trudnego<br><hr>ja<br>
No to mała aktualizacja. MYC będzie jechał na Speed Dayach w ramach ichniejszego pucharu i regulaminu. Oznaczać to może, że wymagań technicznych do pucharu praktycznie nie będzie (poza rocznikiem).<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/4/2014, 20:14

Czy w 2014 są już jakieś ustalenia ?Gdzie mogę o tym poczytać ? Mam do tego idealne moto yzf750r w stanie idealnym :) z 95 roku :) <br><hr>Tomi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/4/2014, 20:32

Komentatorzy napisał(a):Czy w 2014 są już jakieś ustalenia ?Gdzie mogę o tym poczytać ? Mam do tego idealne moto yzf750r w stanie idealnym :) z 95 roku :) <br><hr>Tomi <br>
Wszystko znajdziesz tutaj,
<a href="http://www.speed-day.pl/index.php?option=com_cont&view=cont&id=107&catid=39" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.speed-day.pl/index.php?option=com_cont&view=cont&id=107&catid=39</a>
ale mało czasu ci zostało do pierwszej rundy bo to już 5 maja. Jak nie masz aktualnie licencji B to nie zostaniesz sklasyfikowany na pierwszej rundzie.<br><hr>dziki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr