Zobacz wątek - Nierówne obroty w Bandit
NAS Analytics TAG

Nierówne obroty w Bandit

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Nierówne obroty w Bandit

Postprzez longer1234 » 20/7/2007, 17:42

Witam.
Jestem na forum nowy, ale ponieważ zamierzam kupić swoje pierwsze moto od dawna śledzę wypowiedzi, zwłaszcza opinie o motorach.
Dlatego sugerując się dużą liczbą pozytywnych wypowiedzi na temat Bandita 600, właśnie na ten motor padł mój wybór.
Mam tylko jedno pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi na forum.
Byłem wczoraj oglądać ładne suzuki z 95/96 rok wszystko jest super, tylko zaniepokoiła mnie praca silnika na biegu jałowym bez dodawania gazu. Nie wiem czy tak powinno być czy nie, ale obroty nie trzymają sie jednej wartości tylko delikatnie falują. Praca silnika również nie jest idealnie równa.
Kolega który jeździ na kawasaki stwierdził że to może dlatego że to "olejak".
Ja się nie znam na motorach aż tak, sta też moje pytanie czy w motorach tak może jest.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
longer1234
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 20/7/2007, 17:32


Postprzez Manhatan » 20/7/2007, 20:40

Mam pytanie, dotyczace wlasnie obrotow na biegu jalowym. W motocyklach tak samo jak w samochodach, za rowno prace silnika na biegu jalowym odpowida silnik krokowy wlasnie za rowne obroty na biegu jalowym?
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE


Postprzez Krys600N » 21/7/2007, 09:40

Mam bandita 600N z 96 roku. Gdy silnik jest zimny troszke nierówno pracuje lecz po 5 minutach jak pochodzi na ssaniu to wszystko sie normuje i gdy jest na wolnych obrotach równo i czysto pracuje.
Lecz tak jak mówi Lovtza musisz sie przejechać i pokręcić go na obrotach jak ładnie sie wkręca to wszystko jest wpożądku.
ciepło silnika w chłodny wieczór...
Krys600N
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/7/2007, 09:41
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez ziomek303 » 15/4/2010, 14:09

Witam. Mam podobny problem jak kolega z "góry", z tym ze wlasnie zlozylem silnik do kupy po wymianie uszczelki pod cylindrami i pod glowica przy okazji czyscilem zawory i wszystko co mozna przy takiej okazji dobrego zrobic. Na wolnych obrotach wskazowka skacze i nie przyczepil bym sie do tego gdyby nie to ze przed tym wielkim zabiegiem wolne obroty byly idealne. Zawory sa ustawione prawidlowo i cisnienie na cylindrach takie samo. Po tym jak zbalansowalem gazniki troche sie poprawilo i jak nie patrzy sie na obrotomierz mozna pomyslec ze jest ok. Czy ma ktos jakis pomysl co jeszcze mogl bym zrobic? Wielkie dzieki z góry...
ziomek303
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/4/2010, 12:08
Lokalizacja: Jazowsko

Postprzez Przemo_rene » 15/4/2010, 14:55

po remoncie zawsze trzeba dograć gaźniki do nowych parametrów silnika. Pobaw się składem mieszanki na wolnych obrotach. Jak osiągniesz najbardziej równe bez dławienia podczas dodawania obrotów to zajmij się synhronizacją i ustąpi. Jak nie to może świece nie dają rady już i co któryś zapłon gubią. Czasem to ciężka i długa droga by wszystko dograć idealnie pod dany silnik. miłej zabawy
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez ziomek303 » 15/4/2010, 17:42

Wielkie dzieki... Bede kombinowal dalej... :)
ziomek303
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/4/2010, 12:08
Lokalizacja: Jazowsko



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê