Zobacz wątek - Kawasaki Kmx 125 ciężko odpala i gaśnie
NAS Analytics TAG

Kawasaki Kmx 125 ciężko odpala i gaśnie

i inne małe pojemności
_________

Kawasaki Kmx 125 ciężko odpala i gaśnie

Postprzez damian9225 » 17/12/2013, 17:29

Jestem nowy i jest to mój pierwszy post na tym forum więc witam Wszystkich :)
Tydzień temu kupiłem Kawasaki KMX 125 z 2000r , mam z nim problem gdyż cięzko odpala . Wczoraj meczyłem sie 5 minut kopiąc w kopnik gdy juz odpalil jezdzilem jakies 30min wszystko fajnie wkrecal sie na obroty jak trzeba i nagle brak mocy i zgasł :\ po 10minutach kopania zapalil pojezdzilem 15-20min i to samo :( ... Od czego mam zaczać ? swieca ? gaznik ? prosze o pomoc .[/list]
damian9225
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/12/2013, 17:17
Lokalizacja: Jasło


Postprzez SpeedyGonzales » 17/12/2013, 20:31

Wykręć świecę, będziesz mógł stwierdzić czy masz za mało, czy za dużo paliwa. Po odpaleniu silnik chodzi dobrze, nie słabie, strzela itd?
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG


Postprzez damian9225 » 17/12/2013, 20:39

Gdy go odpale czekam az sie zagrzeje wtedy ma duzo mocy nie muli go wcale , dopiero gdy pojezdze nim 15 - 30 min i zgasnie wtedy kopie 10minut odpale go na poczatku tak jakby mu brakowalo paliwa pochodzi chwile i dalej jezdze i tak w kółko :( dzis kupilem swiece NGK nr BR8ES bo tak pisalo w katalogu moze to cos da .
damian9225
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/12/2013, 17:17
Lokalizacja: Jasło

Postprzez damian9225 » 17/12/2013, 21:24

Jutro sprawdze ale wydaje mi sie ze paliwo dochodzi do gaznika :)

Mam kolejny problem Sad odkrecilem plastiki i siedzenie jest tam duzo zbiorniczkow nie mam pojecia do czego ... i do tego prawie puste , widać że poprzedni wlasciciel nie dbal o to , powie mi ktos do czego sa te płyny

zrobiłem za ciebie edycję :? ale następny raz jak napiszesz post pod swoim postem to przywalę ostrzeżenie :evil:
zapoznaj się dla bezpieczeństwa z regulaminem :?

senekkorzenna
damian9225
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/12/2013, 17:17
Lokalizacja: Jasło

Postprzez damian9225 » 18/12/2013, 14:21

Własnie w tym problem ze nie pisze , tylko na jednej 2 " cycle energine oil " Ma ktos KMX 125 zebi mi powiedziec co to za zbiorniki ?
damian9225
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/12/2013, 17:17
Lokalizacja: Jasło

Postprzez MarSen » 18/12/2013, 15:36

To skoro wszystko puste, a Ty jeździłeś i poprzedni właściciel też to chyba wdepłeś w błoto co najmniej. Poszukaj informacji w dziale "enduro/cross". Płyny w tym moto to: Olej silnikowy, płyn chłodniczy, dozownik i paliwo oczywiście. Cycle Engine Oil to raczej to pierwsze. Masz papiery do niego? Powinno wszystko być w instrukcji, jaki dokładnie olej itp. Póki wszystkiego nie wymienisz i nie uzupełnisz dozownika dobrymi olejami to nie odpalaj go, bo zatrzesz.
http://www.kmx125.de/ Tutaj masz bdb stronę o tym modelu jeżeli znasz niemiecki. Wchodzisz w "Technik" i masz pod zakładką "Wartung" m.in wymienianie płynów. Wchodź po kolei, po zdjęciach poznasz. Ewentualnie używaj google tłumacza, zawsze coś pomoże.
Ostatnio edytowano 18/12/2013, 15:46 przez MarSen, łącznie edytowano 1 raz
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez SpeedyGonzales » 18/12/2013, 15:39

Dużo tzn ile? To oil cycle to olej do mieszanki. Zgaduję że masz trzy wlewy, bo nie miałem do czynienia z tym modelem:wlew oleju do mieszanki, drugi jakby wlew to pływak poziomu tegoż oleju, następny płyn do hamulca tylnego. Przydały by się fotki skoro dajesz lakoniczne opisy. Wykręciłeś świecę?
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez damian9225 » 18/12/2013, 20:12

Świece dzis zalozylem nową i problem znikł chodzi ladnie rowno ... olej mieszam odrazu z paliwem wiec jedno z głowy . jutro zrobie zdjecia tych zbiornikow , kolego chyba masz racje jeden jest do tylego hamulca plyn podchodzi tam taki jak do samochodu ?
damian9225
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/12/2013, 17:17
Lokalizacja: Jasło

Postprzez MarSen » 18/12/2013, 20:34

Lepiej mieszaj przez dozownik, bo masz ciągłe smarowanie, a nie tylko przy odkręconej manetce. Płyn do motocykla to DOT 4. Nie wiem jaki jest w samochodach, ale chyba inny. Sprawdź oznaczenia. I tak jak mówiłem wcześniej wymień sobie najlepiej wszystkie płyny, żeby nie było problemów później. Lepiej dać 150zł za oleje niż 1000zł za remont.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez damian9225 » 18/12/2013, 21:41

Dzieki kolego za rade to moj pierwszy motocykl wiec sie na tym nie znam wymienie plyn hamulcowy dot4 i zaczne lac olej do dozownika , a jaki olej polecasz do silnika i ile sie tam miesci ?
damian9225
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/12/2013, 17:17
Lokalizacja: Jasło

Postprzez MarSen » 18/12/2013, 22:30

W sumie to popełniłem małą gafę. Oleju silnikowego nie ma, a jest przekładniowy, przepraszam. Za smarowanie dba olej z dozownika. Do dozownika nie lej żadnych mixolów ani nic tylko jakiegoś MOTULA ewentualnie Castrol. Przekładniowy na http://www.kmx-125.de/ pisze, że 10W40 do 4T, ale poczekaj na wypowiedzi bardziej doświadczonych. Wchodzi 0,75l.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez henio12323 » 18/12/2013, 23:03

obojętne co zalejesz do silnika aby 10W40 i im drozszy tym lepszy praktycznie. najlepiej jakis syntetyk wiadomo. jakis motul 5100, w zasadzie obojętne kazdy olej typowo do skrzyn biegów, albo motocyklowy do 4T bedzie odpowiedni. ostatnio testowałem castrol mtx i całkiem dobrze działało wszystko na tym i kosztuje tylko z 20 zł. do tego sprzetu 100% sie nada.

drugi olej do mieszania z paliwem wlewasz albo do baku bezposrednio w odpowiedniej proporcji albo do specjalnego dozownika i to musi byc specjalny olej do 2T np castrol power 2t, motul 800, mixol itp ( tylko wiadomo też im lepszy olej tym wiecej kosztuje i lepiej działa ) mixol kosztuje pewnie z 10 zł ale słabo smaruje i nie wypala sie 100% a jak juz to zostawia sporo syfu.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez damian9225 » 19/12/2013, 15:16

Dziękuję za informacje , juz wszystko wiem .... temat do zamknięcia
damian9225
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/12/2013, 17:17
Lokalizacja: Jasło



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê