Zobacz wątek - Fazer na a2 ?

Fazer na a2 ?

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

Fazer na a2 ?

Postprzez maciej910 » 17/12/2013, 13:35

Witam byly wersje 75i 98 koni tak.? chodzi o nowego np 2007 r, 2008r . Czyli wersje 75km mozna blokiwac .?
maciej910
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 15/11/2009, 15:34


Postprzez Black-Ghost » 17/12/2013, 14:02

Tak był Fazer 75KM (chyba) i Fazer S2 (98KM)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez fincher » 19/12/2013, 17:30

Blokować można wszystko co ma mniej niż 95KM.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez Kwoli » 23/12/2013, 09:52

ja właśnie będę blokował fazerka na A2 ale 2003 (70kw)
Avatar użytkownika
Kwoli
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 5/2/2012, 15:17
Lokalizacja: Brzozów

Postprzez Goldeq » 27/1/2014, 21:43

i jak to się widzi z prawem , duzo zabawy ? bo mam 192 wzrostu i waga 95 kg wiec na fazerze by mi lepiej było niz na gs 500 .. conajmniej ja tak sądzę
Goldeq
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15/5/2013, 15:11

Postprzez fincher » 29/1/2014, 12:09

Nie ważne ile masz wzrostu tylko ile doświadczenia z motocyklami, fazer jest łągodny i w miarę łatwy do opanowania ale jak ktoś miał wcześniej kontakt z motocyklem.

Odpowiadając na pytanie, tak dużo "zabawy" z papierami, samemu to robiłem i potrzeba trochę czasu i pieniędzy poświęcić.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez Crank » 29/1/2014, 18:34

@fincher a możesz powiedzieć jak to jest z tymi papierami i gdzie trzeba się udać i ile Cie to wyniosło?? Bo ja sam zablokowałem GPZ 500S i byłem na hamowni, mam wykres na którym jest zmniejszona moc i pieczątka hamowni ale w stacji diagnostycznej im to nie wystarcza i chcą zaświadczenie od diagnosty. Jeśli mógłbyś opisać zabawę z papierami tu lub na priv to bardzo bym o to prosił ;)
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
Crank
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
Lokalizacja: Kielce (TKI)

Postprzez Glenroy » 29/1/2014, 19:15

Już kiedyś opisywałem jak to wszystko przebiega.
Procedura?
1. Zmierzenie mocy wyjściowej.
2. Wstawienie ewentualnej blokady/
3. Znowu hamownia [tym razem z założoną blokadą]
4. Z kompletem wykresów z hamownii lecisz do rzeczoznawcy po odpowiednią opinię.
5. Z opinią rzeczoznawcy i wykresami z hamownii lecisz do OSK wykonać "dodatkowe badanie techniczne po zmianach konstrukcyjnych"
6. W OSK otrzymujesz "Zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu" i "opis zmian dokonanych w pojeździe"
7. Z kompletem papierów lecisz do WK, wypełniasz wniosek z zawiadomieniem o zmianach w pojeździe, do niego załączasz dokumenty od diagnosty.
8. Wnosisz opłatę za wymianę dowodu i czekasz na jego wymianę.
Ot wszystko.

Pomijając cenę blokady sama paplanina to ~600zł.
Hamownia ~100zł, rzeczoznawca 350-400zł, przegląd ~90zł, wymiana dowodu chyba coś koło 50zł kosztuje.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez Crank » 29/1/2014, 21:57

Mam wykres z hamowni jak moc była badana już po założeniu blokady czy to wystarczy? I blokadę wykonałem i założyłem sam i czy rzeczoznawca to uzna ?? Co on tak dokładnie sprawdza i jakie dokumenty są potrzebne dla niego?
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
Crank
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
Lokalizacja: Kielce (TKI)

Postprzez Glenroy » 29/1/2014, 22:25

Crank napisał(a):Mam wykres z hamowni jak moc była badana już po założeniu blokady czy to wystarczy? I blokadę wykonałem i założyłem sam i czy rzeczoznawca to uzna ?? Co on tak dokładnie sprawdza i jakie dokumenty są potrzebne dla niego?


Masz PW, wysłałem Ci link, w którym masz wszystko opisane na przykładzie FZS-a właśnie :).
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez Crank » 29/1/2014, 22:42

Wielkie dzięki :) a nie będzie problemu z tym że mam tylko wykres z hamowni po założeniu blokady?? Nie pomyślałem żeby zrobić przed bo przecież zmieniam moc która jest wbita w dowodzie i to jest moc przed założeniem blokady.
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
Crank
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
Lokalizacja: Kielce (TKI)



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr