Ktm sx 150 czy 250?
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Ktm sx 150 czy 250?
Witam,
mam zamiar w najbliższym czasie kupić jedą z tych cross-ówek. Który z nich wybrać? Ważę 74kg i mam 176cm wzrostu. Jakie są wady i zalety poszczególnych modeli?
mam zamiar w najbliższym czasie kupić jedą z tych cross-ówek. Który z nich wybrać? Ważę 74kg i mam 176cm wzrostu. Jakie są wady i zalety poszczególnych modeli?
- station
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 30/9/2013, 19:42
A jakieś doświadczenie? Czy to pierwszy motor tego typu? Jeździłeś kiedyś na takim motorze? Budżet?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
To skoro miałeś do czynienia z tego typu sprzętami powinieneś wiedzieć na co chcesz wsiąść, zaletą 150 jest waga i mniejsze obawy wkręcenia jej niż 250. Do czego ma służyć ten motocykl, jazda po lesie czy po torze? 

sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
jak na tor to nie ma co sie pchac w 250tke bo nie ma torów w polsce żeby amatorsko wykorzystać ten sprzęt 150tka to i tak jest duuzo
chyba ze mowa o 250 w 4T.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
po 1 edytuj posty
po 2 zmieniło sie, teraz 2T są bardziej przewidywalne, mniej agresywne. 250tka ciągnie lepiej w całym zakresie obrotów. 150tka bardziej kierowana na średni i górny zakres. chociaz w porównaniu do starego kxa to i na pewno ma dół poprawiony
jak masz zamiar jeździc róznie to ciezko dobrze doradzic. moim zdaniem 250tka na tor to porażka. jeździłem mocną 250tką w 2T po nie technicznym torze gdzie są prawie cały czas proste i to była masakra, moto cały czas spod tyłka wyjeżdzało, łapy od razu puchły a czasy okrązen miałem beznadziejne a wykorzystywałem kilka % maszyny. z kolei na moim 525 nie przystosowanym na tor, jeżdze duzo szybciej mniej sie męczyłem mimo że moto również podobnie mocne to bardziej liniowo oddawał moc bez tego kopnięcia typowego dla 2T wiec mozna było pewniej odkręcac.
z kolei wyjeżdzając poza tor na 150tce na długich proistych mozna sie zarzynać
pomysl gdzie dokładnie chcesz tym latać ile % tor ile inny teren i jaki. bo mieszany.... a co innego jak sie mieszka na nizinach a co innego jak w górach
po 2 zmieniło sie, teraz 2T są bardziej przewidywalne, mniej agresywne. 250tka ciągnie lepiej w całym zakresie obrotów. 150tka bardziej kierowana na średni i górny zakres. chociaz w porównaniu do starego kxa to i na pewno ma dół poprawiony
jak masz zamiar jeździc róznie to ciezko dobrze doradzic. moim zdaniem 250tka na tor to porażka. jeździłem mocną 250tką w 2T po nie technicznym torze gdzie są prawie cały czas proste i to była masakra, moto cały czas spod tyłka wyjeżdzało, łapy od razu puchły a czasy okrązen miałem beznadziejne a wykorzystywałem kilka % maszyny. z kolei na moim 525 nie przystosowanym na tor, jeżdze duzo szybciej mniej sie męczyłem mimo że moto również podobnie mocne to bardziej liniowo oddawał moc bez tego kopnięcia typowego dla 2T wiec mozna było pewniej odkręcac.
z kolei wyjeżdzając poza tor na 150tce na długich proistych mozna sie zarzynać

pomysl gdzie dokładnie chcesz tym latać ile % tor ile inny teren i jaki. bo mieszany.... a co innego jak sie mieszka na nizinach a co innego jak w górach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości