Przelot w 2T i xenon
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Przelot w 2T i xenon
Witam,
mam takie pytanie bo zastanawiam się nad założeniem przelotowej końcówki do mojego 2T.
Aprilia Tuareg Wind z cylindrem 70cc Polini, do tego gaźnik 21mm i chcę dokupić ogranicznik obrotów. Tak sobie patrzyłem i ta 'odcinka' to raj dla uszu Dać do tego przelotową końcówkę to powinno być jeszcze lepiej a mianowicie coś a'la Mugen. Na allegro można wpisać 'Mugen wydech' i wam wyskoczy cała lista. Czekam na jakieś rady i wypowiedzi. A druga sprawa to xenon. Chcę dać jeszcze do tego właśnie xenony. Soczewkę mam już zamontowaną, sam robiłem. Regulacja na śrubkach od soczewki i dodatkowo na stelażu lampy mam śrubki więc dwie możliwości regulacji na boki i góra dół. Żarniki odpowiednie do soczewki jak i przetwornice posiadam, problem w tym, że nie wiem czy 'elektrownia' to wszystko uciągnie. Biorąc pod uwagę tylną lampę na ledach, kierunki LED i pozycje LED. Xenony by były podłączone pod akumulator a ładowanie by szło ze wszystkich cewek z regulatora prosto na akumulator. Pytanie czy prądnica da radę naładować akumulator przy włączonym jednym xenonie i drugie pytanie czy da radę naładować z dwoma xenonami. Silnik w tej Aprilii to RV4. Pewnie o czymś zapomniałem ale nie pamiętam o czym, czekam na rady.
mam takie pytanie bo zastanawiam się nad założeniem przelotowej końcówki do mojego 2T.
Aprilia Tuareg Wind z cylindrem 70cc Polini, do tego gaźnik 21mm i chcę dokupić ogranicznik obrotów. Tak sobie patrzyłem i ta 'odcinka' to raj dla uszu Dać do tego przelotową końcówkę to powinno być jeszcze lepiej a mianowicie coś a'la Mugen. Na allegro można wpisać 'Mugen wydech' i wam wyskoczy cała lista. Czekam na jakieś rady i wypowiedzi. A druga sprawa to xenon. Chcę dać jeszcze do tego właśnie xenony. Soczewkę mam już zamontowaną, sam robiłem. Regulacja na śrubkach od soczewki i dodatkowo na stelażu lampy mam śrubki więc dwie możliwości regulacji na boki i góra dół. Żarniki odpowiednie do soczewki jak i przetwornice posiadam, problem w tym, że nie wiem czy 'elektrownia' to wszystko uciągnie. Biorąc pod uwagę tylną lampę na ledach, kierunki LED i pozycje LED. Xenony by były podłączone pod akumulator a ładowanie by szło ze wszystkich cewek z regulatora prosto na akumulator. Pytanie czy prądnica da radę naładować akumulator przy włączonym jednym xenonie i drugie pytanie czy da radę naładować z dwoma xenonami. Silnik w tej Aprilii to RV4. Pewnie o czymś zapomniałem ale nie pamiętam o czym, czekam na rady.
- benmon152
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 3/8/2012, 18:39
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości