Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Motocykle klasy naked - czym dziś...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Motocykle klasy naked - czym dziś...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Motocykle klasy naked - czym dziś...

Postprzez Ścigacz » 11/12/2013, 19:04

Dyskusja na temat: Motocykle klasy naked - czym dziś wabią klientów?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Motocykle klasy naked - czym dziś wabią klientów?
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 11/12/2013, 19:04

Tu na koniec brakuje zasadniczego pytania:
- dlaczego niektóre modele Kawasaki (Zety) są dużo cięższe od konkurencji?<br><hr>R@F
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/12/2013, 19:41

japs pieprzy -po prostu japonscy producenci sa dzis w niezrozumialej defensywie, podobnie na rynku samochodow...do roboty, a nie stawiac na sprzedaz masówki....<br><hr>xa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/12/2013, 20:27

Komentatorzy napisał(a):japs pieprzy -po prostu japonscy producenci sa dzis w niezrozumialej defensywie, podobnie na rynku samochodow...do roboty, a nie stawiac na sprzedaz masówki....<br><hr>xa<br>
Czy ja wiem? Kawa zrobiła mistrza świata SBK, poza tym ma jedna z najlepszych ofert motocykli na rynku. <br><hr>IgoRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/12/2013, 20:47

Komentatorzy napisał(a):Tu na koniec brakuje zasadniczego pytania:
- dlaczego niektóre modele Kawasaki (Zety) są dużo cięższe od konkurencji?<br><hr>R@F<br>
Skad taka troska o wagę? Ze jest 10 kilo cięzszy od Hondy? Mam poprzedni model Zeta i jakoś waga mi nie dokucza. To nie jest sprzet do wyscigów.<br><hr>Sasha
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/12/2013, 20:52

gdybym miał wybierać z nakedo/streetów To albo S1000R ew Z1000 :) <br><hr>black-ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/12/2013, 21:24

Chyba nie przeboleję tych puszek wydechów, które teraz nam serwują producenci. Ani to wygląda, ani brzmi, a o podpórce centralnej to zapomnij.. Stary, dobry komin z nierdzewki - to jest to.<br><hr>Klombik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/12/2013, 23:33

Jak nazywa się tytuł piosenki z filmiku? Zna ktoś? :><br><hr>Bocian
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2013, 07:04

Komentatorzy napisał(a):Tu na koniec brakuje zasadniczego pytania:
- dlaczego niektóre modele Kawasaki (Zety) są dużo cięższe od konkurencji?<br><hr>R@F<br>
Komentatorzy napisał(a):Skad taka troska o wagę? Ze jest 10 kilo cięzszy od Hondy? Mam poprzedni model Zeta i jakoś waga mi nie dokucza. To nie jest sprzet do wyscigów.<br><hr>Sasha<br>
Najbardziek chyba jaskrawy przyklad:
Triumph Street Triple R 2011 190kg Vs. Kawasaki Z750 R 227 kg.
Nie mow ze 37 kg roznicy nie jest wyczuwalne. Jezdzilem obydwoma, roznica jest b.duza.
Nie mam zadnego z tych sprzetow ale nie rozumiem czemu Kawa nie chce swoich Zetow odchudzac.<br><hr>R@F
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2013, 07:10

Komentatorzy napisał(a):Chyba nie przeboleję tych puszek wydechów, które teraz nam serwują producenci. Ani to wygląda, ani brzmi, a o podpórce centralnej to zapomnij.. Stary, dobry komin z nierdzewki - to jest to.<br><hr>Klombik<br>
Myślę, że to wcale nie jest takie złe. Fajnie nawet się prezentuje. Uważam, że to takie troszkę komiczne i zabawne spełnienie marzeń każdego dziecka w człowieku- wyobraź sobie sytuację z dzieciństwa, ojciec idzie z synem i ten drugi mówi: Tato patrz jaki motor! Dwie ruły miał!Wooooww! :) Czyli innowacja, połączona z wyglądem co ma podkreślać charakter motocykla i przyciągać oko klientów. Czyli tak jak cały wygląd motocykla - szpannn.<br><hr>Marzyciel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2013, 07:24

Komentatorzy napisał(a):Tu na koniec brakuje zasadniczego pytania:
- dlaczego niektóre modele Kawasaki (Zety) są dużo cięższe od konkurencji?<br><hr>R@F<br>
Komentatorzy napisał(a):Skad taka troska o wagę? Ze jest 10 kilo cięzszy od Hondy? Mam poprzedni model Zeta i jakoś waga mi nie dokucza. To nie jest sprzet do wyscigów.<br><hr>Sasha<br>
Komentatorzy napisał(a):Najbardziek chyba jaskrawy przyklad:
Triumph Street Triple R 2011 190kg Vs. Kawasaki Z750 R 227 kg.
Nie mow ze 37 kg roznicy nie jest wyczuwalne. Jezdzilem obydwoma, roznica jest b.duza.
Nie mam zadnego z tych sprzetow ale nie rozumiem czemu Kawa nie chce swoich Zetow odchudzac.<br><hr>R@F<br>
Street Triple jest zrobiony poprzez zdjecie owiewek z czystego motocyka sportowego w którym był bardzo duży nacisk na obnizenie masy. Niska masa trampka jest uzyskana "przy okazji", a nie jako zamysł konstruktorów. Z750 to jest osobna konstrukcja, gdzie wcale nie trzeba sie tak spinac z waga. Ja też jeździłem i Streetem i Zetem i oczywiscie Triumph jest zwrotniejszy, ale Kawa jest znacznie stabilniejsza i spokojniejsza. Co kto lubi. <br><hr>Sasha
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2013, 11:26

Komentatorzy napisał(a):Tu na koniec brakuje zasadniczego pytania:
- dlaczego niektóre modele Kawasaki (Zety) są dużo cięższe od konkurencji?<br><hr>R@F<br>
Komentatorzy napisał(a):Skad taka troska o wagę? Ze jest 10 kilo cięzszy od Hondy? Mam poprzedni model Zeta i jakoś waga mi nie dokucza. To nie jest sprzet do wyscigów.<br><hr>Sasha<br>
Komentatorzy napisał(a):Najbardziek chyba jaskrawy przyklad:
Triumph Street Triple R 2011 190kg Vs. Kawasaki Z750 R 227 kg.
Nie mow ze 37 kg roznicy nie jest wyczuwalne. Jezdzilem obydwoma, roznica jest b.duza.
Nie mam zadnego z tych sprzetow ale nie rozumiem czemu Kawa nie chce swoich Zetow odchudzac.<br><hr>R@F<br>
Komentatorzy napisał(a):Street Triple jest zrobiony poprzez zdjecie owiewek z czystego motocyka sportowego w którym był bardzo duży nacisk na obnizenie masy. Niska masa trampka jest uzyskana "przy okazji", a nie jako zamysł konstruktorów. Z750 to jest osobna konstrukcja, gdzie wcale nie trzeba sie tak spinac z waga. Ja też jeździłem i Streetem i Zetem i oczywiscie Triumph jest zwrotniejszy, ale Kawa jest znacznie stabilniejsza i spokojniejsza. Co kto lubi. <br><hr>Sasha<br>
Jasne ze nie mam sie co spinac, chce tylko wytknac kawie lenistwo lub chec zarobienia wiekszej kasy na budowie Zetow (odchudzanie motocykli jest dosyc kosztowne). Piszesz ze Kawa jest znacznie stabilniejsza i spokojniejsza a przeciez to z zalozenia sprzet do wariowania a nie turystyki (do tego sluzy SX o podobnej masie)
Zauwaz jednak ze zarowno Hornet 600 jak i GSR 600 waza sporo mniej a sa budowane na podobnych zalozeniach.
Przeciez taki Z750/800 przy wadze 200kg lepiej by sie prowadzil, spalal mniej i jak sadze sprzedawalby sie duzo lepiej od Hornetow i GSR-ow.
Przeciez nie buduje sie motocykla w 2013r po to aby w kilkuletniej stawce zajmowac miejsca w polowie listy.
Uhh wyzalilem sie na Kawe bo buduja wizualnie swietne sprzety ale temat wagi u nich nie ogarniety.
<br><hr>R@F
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/12/2013, 23:15

Komentatorzy napisał(a):Tu na koniec brakuje zasadniczego pytania:
- dlaczego niektóre modele Kawasaki (Zety) są dużo cięższe od konkurencji?<br><hr>R@F<br>
Komentatorzy napisał(a):Skad taka troska o wagę? Ze jest 10 kilo cięzszy od Hondy? Mam poprzedni model Zeta i jakoś waga mi nie dokucza. To nie jest sprzet do wyscigów.<br><hr>Sasha<br>
Komentatorzy napisał(a):Najbardziek chyba jaskrawy przyklad:
Triumph Street Triple R 2011 190kg Vs. Kawasaki Z750 R 227 kg.
Nie mow ze 37 kg roznicy nie jest wyczuwalne. Jezdzilem obydwoma, roznica jest b.duza.
Nie mam zadnego z tych sprzetow ale nie rozumiem czemu Kawa nie chce swoich Zetow odchudzac.<br><hr>R@F<br>
Komentatorzy napisał(a):Street Triple jest zrobiony poprzez zdjecie owiewek z czystego motocyka sportowego w którym był bardzo duży nacisk na obnizenie masy. Niska masa trampka jest uzyskana "przy okazji", a nie jako zamysł konstruktorów. Z750 to jest osobna konstrukcja, gdzie wcale nie trzeba sie tak spinac z waga. Ja też jeździłem i Streetem i Zetem i oczywiscie Triumph jest zwrotniejszy, ale Kawa jest znacznie stabilniejsza i spokojniejsza. Co kto lubi. <br><hr>Sasha<br>
Komentatorzy napisał(a):Jasne ze nie mam sie co spinac, chce tylko wytknac kawie lenistwo lub chec zarobienia wiekszej kasy na budowie Zetow (odchudzanie motocykli jest dosyc kosztowne). Piszesz ze Kawa jest znacznie stabilniejsza i spokojniejsza a przeciez to z zalozenia sprzet do wariowania a nie turystyki (do tego sluzy SX o podobnej masie)
Zauwaz jednak ze zarowno Hornet 600 jak i GSR 600 waza sporo mniej a sa budowane na podobnych zalozeniach.
Przeciez taki Z750/800 przy wadze 200kg lepiej by sie prowadzil, spalal mniej i jak sadze sprzedawalby sie duzo lepiej od Hornetow i GSR-ow.
Przeciez nie buduje sie motocykla w 2013r po to aby w kilkuletniej stawce zajmowac miejsca w polowie listy.
Uhh wyzalilem sie na Kawe bo buduja wizualnie swietne sprzety ale temat wagi u nich nie ogarniety.
<br><hr>R@F<br>
Redukują wage w motocyklach czysto sportowych tam gdzie jest to potrzebne ;)<br><hr>Black-Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/12/2013, 10:56

Komentatorzy napisał(a):Tu na koniec brakuje zasadniczego pytania:
- dlaczego niektóre modele Kawasaki (Zety) są dużo cięższe od konkurencji?<br><hr>R@F<br>
Komentatorzy napisał(a):Skad taka troska o wagę? Ze jest 10 kilo cięzszy od Hondy? Mam poprzedni model Zeta i jakoś waga mi nie dokucza. To nie jest sprzet do wyscigów.<br><hr>Sasha<br>
Komentatorzy napisał(a):Najbardziek chyba jaskrawy przyklad:
Triumph Street Triple R 2011 190kg Vs. Kawasaki Z750 R 227 kg.
Nie mow ze 37 kg roznicy nie jest wyczuwalne. Jezdzilem obydwoma, roznica jest b.duza.
Nie mam zadnego z tych sprzetow ale nie rozumiem czemu Kawa nie chce swoich Zetow odchudzac.<br><hr>R@F<br>
Komentatorzy napisał(a):Street Triple jest zrobiony poprzez zdjecie owiewek z czystego motocyka sportowego w którym był bardzo duży nacisk na obnizenie masy. Niska masa trampka jest uzyskana "przy okazji", a nie jako zamysł konstruktorów. Z750 to jest osobna konstrukcja, gdzie wcale nie trzeba sie tak spinac z waga. Ja też jeździłem i Streetem i Zetem i oczywiscie Triumph jest zwrotniejszy, ale Kawa jest znacznie stabilniejsza i spokojniejsza. Co kto lubi. <br><hr>Sasha<br>
Komentatorzy napisał(a):Jasne ze nie mam sie co spinac, chce tylko wytknac kawie lenistwo lub chec zarobienia wiekszej kasy na budowie Zetow (odchudzanie motocykli jest dosyc kosztowne). Piszesz ze Kawa jest znacznie stabilniejsza i spokojniejsza a przeciez to z zalozenia sprzet do wariowania a nie turystyki (do tego sluzy SX o podobnej masie)
Zauwaz jednak ze zarowno Hornet 600 jak i GSR 600 waza sporo mniej a sa budowane na podobnych zalozeniach.
Przeciez taki Z750/800 przy wadze 200kg lepiej by sie prowadzil, spalal mniej i jak sadze sprzedawalby sie duzo lepiej od Hornetow i GSR-ow.
Przeciez nie buduje sie motocykla w 2013r po to aby w kilkuletniej stawce zajmowac miejsca w polowie listy.
Uhh wyzalilem sie na Kawe bo buduja wizualnie swietne sprzety ale temat wagi u nich nie ogarniety.
<br><hr>R@F<br>
Komentatorzy napisał(a):Redukują wage w motocyklach czysto sportowych tam gdzie jest to potrzebne ;)<br><hr>Black-Ghost<br>
Sam bym lepiej tego nie ujał :)<br><hr>Sasha
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/12/2013, 15:38

Komentatorzy napisał(a):Chyba nie przeboleję tych puszek wydechów, które teraz nam serwują producenci. Ani to wygląda, ani brzmi, a o podpórce centralnej to zapomnij.. Stary, dobry komin z nierdzewki - to jest to.<br><hr>Klombik<br>
Zet tylko na ARROW! Pierwsze co się robi z oryginalnymi kominami, to chowa w kartonie, głęboko w garażu, albo na balkonie.<br><hr>Orange ZET
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/12/2013, 12:22

Znakomity wywiad! Dobrze sie czyta.<br><hr>Denek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr