Zobacz wątek - Hard Enduro do 9000 zł

Hard Enduro do 9000 zł

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Hard Enduro do 9000 zł

Postprzez InuYasha » 10/12/2013, 22:42

Informacje podstawowe czas zacząć :
- Jakie masz doświadczenie : z tych poważniejszych to 2 sezony na GSR 600 jeden sezon na GSXR 1000 i jedne sezon na GSXR 750, w tym roku przez chwilę miałem jeszcze DT 125 i stwierdziłem jednak, że jakieś enduro musi być :D
- wzrost 185 cm, waga 95 kg
- Do jakich celów chcesz używać motocykla: jazda w terenie, chciałbym móc tym motocyklem pojawiać się okazjonalnie na torze motocrossowym
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? - trudno określić, bywają sezony lepsze i gorsze
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? - Ubranie kompletne już posiadam, na motocykl planuje przeznaczyć 9000 zł max 10000 zł
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? - Tyle ile będzie konieczne
- Jakie motocykle Ci się podobają - tym razem szukam hard enduro
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? - No i tu czekam na jakieś propozycje, aczkolwiek koniecznie chce hard enduro z homologacją, pojemność 250 lub więcej raczej 4T.
InuYasha
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 15/5/2010, 15:31


Postprzez Effendi » 11/12/2013, 17:49

Doświadczenie na ulicy raczej mało jest przydatne w jedzie po lesie, jedynie masz opanowane zsynchronizowanie ze sobą wszystkich elementów podczas jazdy i na pewno lepszą reakcję niż inni. Żadne to porównanie...ale 1000 ccm w ścigu można przeliczyć na 450 w hard enduro, oczywiście w 4T. Do 9 czy 10 tysięcy możesz dorwać ładną sztukę KTM'a exc, Yamahy WR czy Husqvarny WR, no możesz też zerknąć na Husaberga TE, osobiście bym wybrał KTM'a(pewnie dlatego, że takiego posiadam ;p), łatwiejszy dostęp do części i są one tańsze niż w jakichkolwiek japońcach. Z tą wagą, przy jeździe na torze seryjne zawieszenie będzie na pewno dosyć mocno dobijać, fabrycznie jest strojone pod wagę 70-80 kg, także jeśli chciałbyś ostrzej polatać to musisz uwzględnić wymianę tylnego amora. Musisz się liczyć z tym, że utrzymanie harda kosztuje, znacznie więcej niż ścigacza, w ciągu roku można utrzymać go za 1500zł, ale można też wydać i 5000zł. Najlepszym wyborem byłoby dla Ciebie chyba coś o pojemności 125 w 2T lub 250 w 4T, chyba, że od razu wolisz głęboką wodę i wybierzesz 250 w 2T lub 450-520 w 4T, silniki 4T łagodniej oddają moc i są mniej "narwane" niż silniki 2T. Wybór należy do Ciebie, najlepiej to żebyś polatał na którymś z wyżej wymienionych moto i zobaczył jaka pojemność Ci odpowiada bo one zasadniczo się niczym wielkim nie różnią, tylko marką i wyglądem ;)
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
Effendi
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
Lokalizacja: Białystok

Postprzez henio12323 » 11/12/2013, 21:34

szukał bym jakiegos 4T 450tke, w miare nie sypliwe jak dobrze trafisz, na tor spoko polatasz, do lasu i pola i tego typu tereny ideał. najlepsze za tą cene to ktm exc i yamaha WR. najwięcej bys takim sprzetem nalatał jak nie chcesz katować to bedzie na prawde solidny. mozna iść w 250tke w 4T ale jak juz wiesz z czym się to je, to mozna isc wyżej, a moc bedzie porównywalna z yamaszką DT ( moze troche mocniejsze, agresywniejsze itp itd )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr