Zobacz wątek - Cross do 7 tyś > Tani w utrzymaniu :)

Cross do 7 tyś > Tani w utrzymaniu :)

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Cross do 7 tyś > Tani w utrzymaniu :)

Postprzez Sebek22333 » 10/12/2013, 18:23

Witam :))

Chciałbym kupić na wiosnę crossa do około 7 tyś i dość taniego w utrzymaniu :D Moge wydać max 2tyś na rok ;/. Myślałem nad kupnem np.
Kawasaki KXF 250
Yamaha YZF 250
Suzuki RM-Z 250
Honda CR250x

Jeśli stwierdzicie ze zaden nie bedzie odpowiedni lub za duzo bedzie mnie kosztowało utrzymanie bardzo bym prosil o podanie jakisch nazw motocrossow :D

Moj wzrost to 185 a waga 80 kg :D
[/quote]
Sebek22333
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10/12/2013, 17:45
Lokalizacja: Kraków


Postprzez Jasiu123 » 10/12/2013, 21:01

Z małego ale jednak z doświadczenia ci powiem że 2 tyś na rok na takie moto to dużo dużo za mało. Przemyśl to dobrze bo to w zasadzie worek bez dna. Koszt zakupu to tylko mała prowizja i wstęp do sporych wydatków.
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez Red » 11/12/2013, 00:09

Remont góra na sezon 2000 zł ( tuleja tłok korba uszczelki + osprzęt )
A gdzie oleje, płyny ?
Opony 500 zł
Napędy 400 zł
Inne uszczerbki na zdrowiu maszyny około 400 zł
wymieniać dalej ?

A i bez ubranka ani rusz :P

To cena najczęściej wymienianych rzeczy, cena oczywiście może iśc w górę w zależności ile męczysz motocykl. : )

Kiedyś sam chciałem 2T zmieniłem zdanie po delikatnym obliczeniu.
Avatar użytkownika
Red
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 28/8/2012, 11:22
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez papek23 » 11/12/2013, 17:16

ee no nie gadaj że remont robisz raz na sezon no chyba ze naprawdę dużo jeździsz średnio gdzieś 1.5 sezonu powinieneś przesmigać na tłoku jak nie dłyżej zależy od wielu czynnków a opony myśle ok 350 zł bo można kupić używane w naprawde dobrym stanie za fajną kase :) napęd 400 oleje ok 150 zł +-jakieś 300-400 zł na jakieś drobne naprawy łożyska czy coś myśle ze w kwocie 2k powinieneś sie wyrobić
Red kolego on mówi o sprzętach 4T a nie o 2T :D
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy Sącz

Postprzez henio12323 » 11/12/2013, 21:28

czy 2T czy 4T utrzymanie podobne - co juz sam przetestowałem nie raz. ale w 2K spoko mozna sie zamknąc jak sie nie katuje motocykla. i sie kupi niezakatowanego to nawet i w tysiaku da sie zamknąc ale wiadomo im częsciej i ostrzej sie smiga tym wszystko szybciej sie zuzywa i są wieksze koszta
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Sebek22333 » 13/12/2013, 19:05

Dziękuje za info :) a jaki cross by był najlepszy i jaki najtanszy w utrzymaniu i najmiej spala ? pewnie bardzo porownywalnie ... ? :d
Sebek22333
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10/12/2013, 17:45
Lokalizacja: Kraków

Postprzez papek23 » 13/12/2013, 21:29

jeśli chodzi o te modele co wymieniłeś to one palą w granicach 5-6.5l max 7 a np 125t pali ok 6.5-7.5 . jesli chodzi o utrzymanie wszytkie te co wymieniłeś mieszczą sie w tej samej granicy to znaczy osiągi moc waga są identycze wiec koszty utrzymania bedą bardzo podobne :)
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy Sącz

Postprzez Sebek22333 » 13/12/2013, 22:51

A jak to jest z KTM sxf 250 ? Też jak z tymi wymienionymi wyzej ? Czy ten motorek jest troche drozszy w utrzymaniu ?
Sebek22333
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10/12/2013, 17:45
Lokalizacja: Kraków

Postprzez henio12323 » 13/12/2013, 23:04

wszystkie są podobne w utrzymaniu czy ktm czy yamaha jeże'li porównujesz crossówki - jeden grzyb czy to sxf kxf rmz itp. liczy sie tylko stan techniczny jak kupisz trupa albo motocykl odrestaurowany z totalnego dobitego trupa to bedzie koszowny bo zawsze bedzie cos wychodziło. jak kupisz zadbany albo w miare nowy odejdą ci naprawy takie które występują tylko w przypadku mocno zuzytych motocykli i koszta bedą niższe. ale wciąz spore ;) wiec tylk ostan. i porównując ten sam typ czyli albo crossówki, albo hard enduro albo soft enduro..
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr