Zobacz wątek - Problem z WSK 175 KOBUZ

Reklama

NAS Analytics TAG

Problem z WSK 175 KOBUZ

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z WSK 175 KOBUZ

Postprzez kolorowahondaa » 9/12/2013, 18:48

posiadam wsk 175 kobuz mam inastalacje zrobiona na krotko czyli kable ktore wychodza z silnika czerwony podłączam pod cewke zapłonowa pod + a czarny pod - . Iskra jest ładna duża .ale gdy na zimnym silniku nie odpalana z 2 dnia ciezko pali musze pokopac z 10 min i przelac gaznik . Zaplon jest dobrze ustawiony . PROSZE O PORADY . Z GÓRY DZIEKUJE !
kolorowahondaa
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 30/3/2013, 21:51
Lokalizacja: bydgoszcz


Postprzez mati22252 » 11/12/2013, 22:56

Ustawienie gaźnika. Przelewanie gaźnika to jest odpowiednik ssania. Więc że z tego korzystasz nic dziwnego to nie jest.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez daniel10011989 » 15/12/2013, 00:52

Wsk Kobuz ma gaźnik pegaz,ssanie w nim jest fabrycznie.Zrób instalacje jak się należy to będzie palić z kopa i zimna.
daniel10011989
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 2/12/2013, 18:58
Lokalizacja: Lublin

Postprzez miki1406 » 31/12/2013, 23:25

kable czerwony+czarny spinasz razem i podpinasz pod jeden biegun cewki. Drugi biegun mostkujesz do masy (ramy).

Kabel czerwony to prąd z cewki prądnicy.
Kabel czarny przerywacz (platynki) + kondensator)

Połączenie tych kabli powoduje na biegunie cewki przerywany prąd wspomagany kondensatorem.
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr