Zobacz wątek - Uszczelka pod glowica
NAS Analytics TAG

Uszczelka pod glowica

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Uszczelka pod glowica

Postprzez nyna92osw » 9/12/2013, 16:41

Witam w mojej kawie zx6r 98 przestal dzialac jeden gar wymienialem plyn w chlodnicy i jakas kaszka poleciala z plynem plyn na dole kaszka plywala do góry czy to uszczelka pod glowica?
nyna92osw
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/7/2011, 16:37
Lokalizacja: OSTRÓW WLKP


Postprzez Black-Ghost » 9/12/2013, 17:08

Gdyby ci wywaliło uszczelke pod głowica to byś miał majonez a nie olej w silniku ;) Jeśli oleju ci nie ubywa i wygląda właściwie to byc może miałeś tak zasyfiony układ chłodniczy że nazbierało się tam sporo niechcianych brudów.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez nyna92osw » 9/12/2013, 17:22

Black-Ghost napisał(a):Gdyby ci wywaliło uszczelke pod głowica to byś miał majonez a nie olej w silniku ;) Jeśli oleju ci nie ubywa i wygląda właściwie to byc może miałeś tak zasyfiony układ chłodniczy że nazbierało się tam sporo niechcianych brudów.
Jak go kupilem i po 3 dniach sprawdzilem ile jest oleju to w okienku go nie bylo widac jak motor prosto stal tylko jak go przechylilem na prawo to bylo widac. po spuscie oleju olej byl czysty niebylo w nim nic tylko w chlodnicy byla kaszka mam zdjecie jak zlalem plyn ale nie wiem jak dodac fote
nyna92osw
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/7/2011, 16:37
Lokalizacja: OSTRÓW WLKP

Postprzez Black-Ghost » 9/12/2013, 17:26

No to masz za mało oleju. Jak postawisz motocykl do pionu to powinno być na oczku full stan, tam masz dwie kreski( Min/Max) Skoro olej czysty to wątpię że to wina uszczelki.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez nyna92osw » 9/12/2013, 17:31

Black-Ghost napisał(a):No to masz za mało oleju. Jak postawisz motocykl do pionu to powinno być na oczku full stan, tam masz dwie kreski( Min/Max) Skoro olej czysty to wątpię że to wina uszczelki.
Mialem tez zazygany silnik kolo kolektorów. motor pali na dotyk ale na 3 garach nie wiem co mam robuc czy silnik rozbierac :(
nyna92osw
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/7/2011, 16:37
Lokalizacja: OSTRÓW WLKP

Postprzez senekkorzenna » 9/12/2013, 17:36

Duchu nie na ful tylko po środku,za dużo oleju wywala zimeringi.
senekkorzenna
 

Postprzez nyna92osw » 9/12/2013, 17:40

Ostatnio edytowano 9/12/2013, 18:02 przez nyna92osw, łącznie edytowano 1 raz
nyna92osw
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/7/2011, 16:37
Lokalizacja: OSTRÓW WLKP

Postprzez senekkorzenna » 9/12/2013, 17:43

a co to za linki :? bez możliwości podglądu bez logowania :evil:
popraw albo :evil: :evil: :evil: kosmos 8)
senekkorzenna
 

Postprzez Black-Ghost » 9/12/2013, 18:08

Jak ktoś mocniej używa sprzeta lepiej lać full stan co by na gumie nie obróciło panewki. W 3 moich moto zawsze był full stan i nigdy żaden zimering nie poleciał... A przez zbyt małą ilość oleju musiałem dwa silniki w SC33 wymienić.

Co do zdjęcia to faktycznie dziwnie to wygląda... Przeczyścił bym cały układ zalał płynem i sprawdził czy będzie się tak robiło, jak problem nie ustąpi wtedy szukać przyczyny, bo może po prostu poprzedni właściciel bóg wie co tam zalał do tego układu.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez senekkorzenna » 9/12/2013, 21:22

woda w oleju masz emulsję .
Chyba jednak uszczelka pod głowicą albo jakieś pęknięcie.
Silnik raczej do rozbiórki ale wcześniej poszukaj urządzenia do sprawdzania szczelności układu ,to taka pompka którą zakładasz na chłodnicę i pompujesz powietrze sprawdzając potem czy ciśnienie spada.
Warsztaty samochodowe powinny to mieć.
senekkorzenna
 

Postprzez Black-Ghost » 9/12/2013, 22:23

Gdyby to była uszczelka to w misie olejowej miał by majonez :D chyba że jest to jakieś drobne pęknięcie w uszczelce pomiędzy kanałami i śladowa ilość oleju przedostaje się do układu chłodzenia co daje efekt tej kaszki.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez senekkorzenna » 9/12/2013, 22:39

Duchu ma rację ,ja nie doczytałem dokładnie że to jest ze zlanego płynu,podejrzewam jednak że może być pęknięty płaszcz wodny,musisz sprawdzić to co napisałem po wyżej
senekkorzenna
 



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr