tani dobry turystyk na A2
Posty: 8
• Strona 1 z 1
tani dobry turystyk na A2
z cruiserem się raczej wstrzymam, tak więc:
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie), Tyle co prawko
- Wiek, waga, wzrost, 23 lata 190cm wzrostu 120kg wagi
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych? Na co dzień 30%, turystyka ( również bezdroża)70%, 50% z plecaczkiem
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? ile pieniędzy w portfelu
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? Jak najmniej
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? jak najmniej
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp. turystyk lub cruiser
chodzi o maszynę, aby dojść do wprawy oraz trochę pojeździć po polsce.
kat. A będzie najwcześniej w marcu 2015
pozdrawiam
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie), Tyle co prawko
- Wiek, waga, wzrost, 23 lata 190cm wzrostu 120kg wagi
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych? Na co dzień 30%, turystyka ( również bezdroża)70%, 50% z plecaczkiem
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? ile pieniędzy w portfelu
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? Jak najmniej
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? jak najmniej
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp. turystyk lub cruiser
chodzi o maszynę, aby dojść do wprawy oraz trochę pojeździć po polsce.
kat. A będzie najwcześniej w marcu 2015
pozdrawiam
- koshioi
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 2/12/2013, 16:20
- Lokalizacja: gdynia
Z najtańszych turystyków mieszczących się w A2 to Suzuki Freewind. Jest na tyle duży, że powinieneś się na nim zmieścić. Jest chyba najtańszą opcją szosowo terenowego turystyka.
Możesz też poszukać starszego Transalpa 600V aldo Suzuki DR 650 w wersji RS.
Możesz też poszukać starszego Transalpa 600V aldo Suzuki DR 650 w wersji RS.
- kello
- Świeżak
- Posty: 165
- Dołączył(a): 26/6/2013, 14:25
Budzet? Jak sie wytoczysz z salonu Harleya, to prawie wszystkie japonczyki sa "tanie" i "dobre".
Duzy jestes... moze jakis importowany BMW F650 GS? Dosc czesto bywaja zdlawione, wlasnie jako maszyny dla poczatkujacych.
Duzy jestes... moze jakis importowany BMW F650 GS? Dosc czesto bywaja zdlawione, wlasnie jako maszyny dla poczatkujacych.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Jak kupisz starego trampka to podejrzewam, że uciekło mu kilka KM i nie ma 37kw. Poszukaj w necie procedury rejestracji motocykla na A2. W skrócie jedziesz na hamownię, hamujesz silnik, z wydrukiem jedziesz na podbicie dowodu do stacji diagnostycznej.
- kello
- Świeżak
- Posty: 165
- Dołączył(a): 26/6/2013, 14:25
Procedura?
1. Zmierzenie mocy wyjściowej.
2. Wstawienie ewentualnej blokady/
3. Znowu hamownia [tym razem z założoną blokadą]
4. Z kompletem wykresów z hamownii lecisz do rzeczoznawcy po odpowiednią opinię.
5. Z opinią rzeczoznawcy i wykresami z hamownii lecisz do OSK wykonać "dodatkowe badanie techniczne po zmianach konstrukcyjnych"
6. W OSK otrzymujesz "Zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu" i "opis zmian dokonanych w pojeździe"
7. Z kompletem papierów lecisz do WK, wypełniasz wniosek z zawiadomieniem o zmianach w pojeździe, do niego załączasz dokumenty od diagnosty.
8. Wnosisz opłatę za wymianę dowodu i czekasz na jego wymianę.
Ot wszystko.
Pomijając cenę blokady sama paplanina to ~600zł.
Hamownia ~100zł, rzeczoznawca 350-400zł, przegląd ~90zł, wymiana dowodu chyba coś koło 50zł kosztuje.
Mniej więcej tyle by kosztowało załatwienie wpisu w dowodzie, żeby trampek przeszedł na A2.
1. Zmierzenie mocy wyjściowej.
2. Wstawienie ewentualnej blokady/
3. Znowu hamownia [tym razem z założoną blokadą]
4. Z kompletem wykresów z hamownii lecisz do rzeczoznawcy po odpowiednią opinię.
5. Z opinią rzeczoznawcy i wykresami z hamownii lecisz do OSK wykonać "dodatkowe badanie techniczne po zmianach konstrukcyjnych"
6. W OSK otrzymujesz "Zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu" i "opis zmian dokonanych w pojeździe"
7. Z kompletem papierów lecisz do WK, wypełniasz wniosek z zawiadomieniem o zmianach w pojeździe, do niego załączasz dokumenty od diagnosty.
8. Wnosisz opłatę za wymianę dowodu i czekasz na jego wymianę.
Ot wszystko.
Pomijając cenę blokady sama paplanina to ~600zł.
Hamownia ~100zł, rzeczoznawca 350-400zł, przegląd ~90zł, wymiana dowodu chyba coś koło 50zł kosztuje.
Mniej więcej tyle by kosztowało załatwienie wpisu w dowodzie, żeby trampek przeszedł na A2.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości