Na A2 do 15tyÅ›
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Na A2 do 15tyÅ›
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie), ok. 7000km na CBR 125R i jakieś 1500km na MV Agusta Brutale 675 (na trybie rain)
- Wiek, waga, wzrost, 17 lat, 186cm, ~75kg
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych? 30% miasto, 10% tor, 60% trasa
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? jak najwięcej, gdzieś tam w planach jest nawet wyprawa do Albanii także dużo (pewnie wyjdzie coś koło 15tyś +)
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? ~15tyś, komplet ciuchów mam
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? ile trza, pewnie koło 1000-2000
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp. nakedy,sportowe,supermoto, sportowo-turystyczne
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? ER6F, SV 650S, GSR 600, Hornet 600 (do 2006r. po zdławieniu sie łapie na A2),Shiver 750
Generalnie głownie jeżdżę z rodzicami (Diavel i Brutale 675 - fajnie by było jakiegoś 3 Włocha dorzucić do garażu, ale na to parcia nie ma ), prawko oczywiście będę robił (aktualnie A1). Motocykl chciałem dławić, żeby w miarę przyrostu doświadczenia sobie go odblokować. Nie chcę bawić się w półśrodki typu GS500 czy cebulka. Będzie dużo trasek także jakaś owiewka byłaby spoko, a i na torze czasami śmigamy z tatą, także coś o sportowym zacięciu byłoby wskazane
Dzięki i pozdrawiam
- Wiek, waga, wzrost, 17 lat, 186cm, ~75kg
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych? 30% miasto, 10% tor, 60% trasa
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? jak najwięcej, gdzieś tam w planach jest nawet wyprawa do Albanii także dużo (pewnie wyjdzie coś koło 15tyś +)
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? ~15tyś, komplet ciuchów mam
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? ile trza, pewnie koło 1000-2000
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp. nakedy,sportowe,supermoto, sportowo-turystyczne
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? ER6F, SV 650S, GSR 600, Hornet 600 (do 2006r. po zdławieniu sie łapie na A2),Shiver 750
Generalnie głownie jeżdżę z rodzicami (Diavel i Brutale 675 - fajnie by było jakiegoś 3 Włocha dorzucić do garażu, ale na to parcia nie ma ), prawko oczywiście będę robił (aktualnie A1). Motocykl chciałem dławić, żeby w miarę przyrostu doświadczenia sobie go odblokować. Nie chcę bawić się w półśrodki typu GS500 czy cebulka. Będzie dużo trasek także jakaś owiewka byłaby spoko, a i na torze czasami śmigamy z tatą, także coś o sportowym zacięciu byłoby wskazane
Dzięki i pozdrawiam
- Dziaku
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 2/12/2013, 20:34
- Lokalizacja: Mysłowice
A na FZ6 nie patrzyłeś?
Dobra, sprawdzona uniwersalna konstrukcja. Osobiście pomykam FZS600 a FZ6 to młodsza odświeżona wersja. DO turystyki jak złoto, jak trzeba to i po szutrach da radę a i na tor można wyskoczyć i całkiem sprawnie pojeździć.
Poniżej 7krpm jest bardzo spokojnie i przewidywalnie by po przekroczeniu tej granicy złapać drugi oddech i pokazać że prawie 100KM przy masie 190kg to nie przelewki.
Ja przesiadłem się na Faziego własnie z CBR125 i jestem bardzo zadowolony- wygodny, ekonomiczny, ładnie przeciska się przez miasto, dobrze pokonuje szybkie zakręty w większym niż zwykle złożeniu, rewelacyjne hamulce (takie same były w R1 i R6). Ogólnie moto do wszystkiego.
Dobra, sprawdzona uniwersalna konstrukcja. Osobiście pomykam FZS600 a FZ6 to młodsza odświeżona wersja. DO turystyki jak złoto, jak trzeba to i po szutrach da radę a i na tor można wyskoczyć i całkiem sprawnie pojeździć.
Poniżej 7krpm jest bardzo spokojnie i przewidywalnie by po przekroczeniu tej granicy złapać drugi oddech i pokazać że prawie 100KM przy masie 190kg to nie przelewki.
Ja przesiadłem się na Faziego własnie z CBR125 i jestem bardzo zadowolony- wygodny, ekonomiczny, ładnie przeciska się przez miasto, dobrze pokonuje szybkie zakręty w większym niż zwykle złożeniu, rewelacyjne hamulce (takie same były w R1 i R6). Ogólnie moto do wszystkiego.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
No wcześniej patrzyłem na porównanie FZ6 z GSRem to fazer wypadł słabo. Ale to był model sprzed liftu w 2007r. Teraz na to trochę inaczej patrzę, no i z wyglądu zaczął mi się podobać . Będę musiał to rozważyć.
- Dziaku
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 2/12/2013, 20:34
- Lokalizacja: Mysłowice
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości