[Kawasaki Z1000] Kawasaki Z1000 2014 - Green Power
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Od samego początku mi coś nie pasowała ta lampa z pseudo owiewką. Uważam że bez sensu poświęcać właściwości jezdne czyli ochronę przed wiatrem w celu zmiany wyglądu (na pewno będą ludzie co będą uważali że stara owiewka była ładniejsza) a po drugie z tego co wiem to kawasaki ma tunele aerodynamiczne i mogło to sprawdzić jak się to zachowuje w tunelu. Musi być marnie skoro autor pisze, że jest kiepsko nawet jak na nakeda. Schowek - jak to schowek, fajnie jakby był. Niestety tu już akcesoria nie pomogą. Poza tym moto naprawdę rewelacyjne pod każdym względem. Trzeba być wymagającym do produktów za takie pieniądze. <br><hr>gajes
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"kierowca cały czas chce wrzucić wyższy bieg" pasowało by szybsze przełożenie ale można zmienić zębatki.
"Wystarczy dojść do szóstki i w terenie zabudowanym można schodzić do 40 km/h". Po co w takim moto 6 biegów 5 by było w sam raz a nawet 4 by wystarczyły bo tak to tylko wajchowanie w mieście. Chcąc jechać spokojnie i stosunkowo ekonomicznie to wygląda tak: czerwone stoimy potem 1,2,3,4,5,6,7(o kurde niema siódemki a chciałem wbić) a na liczniku 60 za 500m znowu czerwone i 6,5,4,3,2,1 i zielone i 1,2,3,4,5,6 tylko wajchowanie. Na 1 biegu jedzie 120km/godz a na 6 ciągnie od 40 można z 1 od razu na 6 i silnik dał by radę bez problemu. Wiem jak to wygląda bo mam tak w FZS 1000 i mnie to wkurza.<br><hr>FZS 1000
"Wystarczy dojść do szóstki i w terenie zabudowanym można schodzić do 40 km/h". Po co w takim moto 6 biegów 5 by było w sam raz a nawet 4 by wystarczyły bo tak to tylko wajchowanie w mieście. Chcąc jechać spokojnie i stosunkowo ekonomicznie to wygląda tak: czerwone stoimy potem 1,2,3,4,5,6,7(o kurde niema siódemki a chciałem wbić) a na liczniku 60 za 500m znowu czerwone i 6,5,4,3,2,1 i zielone i 1,2,3,4,5,6 tylko wajchowanie. Na 1 biegu jedzie 120km/godz a na 6 ciągnie od 40 można z 1 od razu na 6 i silnik dał by radę bez problemu. Wiem jak to wygląda bo mam tak w FZS 1000 i mnie to wkurza.<br><hr>FZS 1000
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widocznie Triumph za mało zapłacił za test a inni więcej...<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):Widzialem juz u nas w Lądku MCN z testem Zeta. Angole obsrani że taki fajny i co niewiarygodne - twierdza ze Kawa jest lepsza nawet od ich Speed TriplaKoniec świata!<br><hr>I22<br>
Komentatorzy napisał(a):Widocznie nie przeprowadzają testów w celach reklamowych tak jak inni.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):A w jakich celach przeprowadza testy MCN? Podpowiem ci ze MCN tak jak wszystkie redakcje utrzymuje sie z reklamy od firm z branzy a nie ze sprzedazy swojej gazetki.<br><hr>I22<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Podobno kazdy mierzy innych wedlug swojej miary...<br><hr>I22Komentatorzy napisał(a):Widzialem juz u nas w Lądku MCN z testem Zeta. Angole obsrani że taki fajny i co niewiarygodne - twierdza ze Kawa jest lepsza nawet od ich Speed TriplaKoniec świata!<br><hr>I22<br>
Komentatorzy napisał(a):Widocznie nie przeprowadzają testów w celach reklamowych tak jak inni.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):A w jakich celach przeprowadza testy MCN? Podpowiem ci ze MCN tak jak wszystkie redakcje utrzymuje sie z reklamy od firm z branzy a nie ze sprzedazy swojej gazetki.<br><hr>I22<br>Komentatorzy napisał(a):Widocznie Triumph za mało zapłacił za test a inni więcej...<br><hr>x<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jakbyś miał 4 biegi to byś na autostradzie nie mógł jechać wcale. Od 130 km/h miałbyś dajmy 7000 obrotów i oszalałbyś patrząc na to ile to pali i jak głośno chodziKomentatorzy napisał(a):"kierowca cały czas chce wrzucić wyższy bieg" pasowało by szybsze przełożenie ale można zmienić zębatki.
"Wystarczy dojść do szóstki i w terenie zabudowanym można schodzić do 40 km/h". Po co w takim moto 6 biegów 5 by było w sam raz a nawet 4 by wystarczyły bo tak to tylko wajchowanie w mieście. Chcąc jechać spokojnie i stosunkowo ekonomicznie to wygląda tak: czerwone stoimy potem 1,2,3,4,5,6,7(o kurde niema siódemki a chciałem wbić) a na liczniku 60 za 500m znowu czerwone i 6,5,4,3,2,1 i zielone i 1,2,3,4,5,6 tylko wajchowanie. Na 1 biegu jedzie 120km/godz a na 6 ciągnie od 40 można z 1 od razu na 6 i silnik dał by radę bez problemu. Wiem jak to wygląda bo mam tak w FZS 1000 i mnie to wkurza.<br><hr>FZS 1000<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co ty gadasz za głupoty najszybszy bieg czyli 4 byłby tak samo szybki jak 6 w obecnej skrzyni i miał byś takie same obroty i spalanie tyle że jechał byś na biegu nr. 4 a nie na biegu nr. 6 ale dalej był by to najszybszy bieg. Po prostu zamiast biegów 2,3,4,5 (4 biegi) zastosować 2 biegi a bieg 1 i najszybszy zostawić bez zmian.<br><hr>FZS 1000Komentatorzy napisał(a):"kierowca cały czas chce wrzucić wyższy bieg" pasowało by szybsze przełożenie ale można zmienić zębatki.
"Wystarczy dojść do szóstki i w terenie zabudowanym można schodzić do 40 km/h". Po co w takim moto 6 biegów 5 by było w sam raz a nawet 4 by wystarczyły bo tak to tylko wajchowanie w mieście. Chcąc jechać spokojnie i stosunkowo ekonomicznie to wygląda tak: czerwone stoimy potem 1,2,3,4,5,6,7(o kurde niema siódemki a chciałem wbić) a na liczniku 60 za 500m znowu czerwone i 6,5,4,3,2,1 i zielone i 1,2,3,4,5,6 tylko wajchowanie. Na 1 biegu jedzie 120km/godz a na 6 ciągnie od 40 można z 1 od razu na 6 i silnik dał by radę bez problemu. Wiem jak to wygląda bo mam tak w FZS 1000 i mnie to wkurza.<br><hr>FZS 1000<br>Komentatorzy napisał(a):Jakbyś miał 4 biegi to byś na autostradzie nie mógł jechać wcale. Od 130 km/h miałbyś dajmy 7000 obrotów i oszalałbyś patrząc na to ile to pali i jak głośno chodzi<br><hr>Atlantis<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A jak może mierzyć inaczej...<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):Widzialem juz u nas w Lądku MCN z testem Zeta. Angole obsrani że taki fajny i co niewiarygodne - twierdza ze Kawa jest lepsza nawet od ich Speed TriplaKoniec świata!<br><hr>I22<br>
Komentatorzy napisał(a):Widocznie nie przeprowadzają testów w celach reklamowych tak jak inni.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):A w jakich celach przeprowadza testy MCN? Podpowiem ci ze MCN tak jak wszystkie redakcje utrzymuje sie z reklamy od firm z branzy a nie ze sprzedazy swojej gazetki.<br><hr>I22<br>Komentatorzy napisał(a):Widocznie Triumph za mało zapłacił za test a inni więcej...<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):Podobno kazdy mierzy innych wedlug swojej miary...<br><hr>I22<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W Kawasaki dobrze sie dzieje. Po slabych latach 90' teraz to chyba najciekawsza z japonskich marek. <br><hr>Yoshi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie jestem fanem "zielonych" ale ten motór mnie niszczy - wygląda bombowo! No i te "cztery" kominy robią robotę! Cztery gary = cztery końcówki. CZAK ma być! <br><hr>OsTRX
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kup sobie diesla w automacieKomentatorzy napisał(a):"kierowca cały czas chce wrzucić wyższy bieg" pasowało by szybsze przełożenie ale można zmienić zębatki.
"Wystarczy dojść do szóstki i w terenie zabudowanym można schodzić do 40 km/h". Po co w takim moto 6 biegów 5 by było w sam raz a nawet 4 by wystarczyły bo tak to tylko wajchowanie w mieście. Chcąc jechać spokojnie i stosunkowo ekonomicznie to wygląda tak: czerwone stoimy potem 1,2,3,4,5,6,7(o kurde niema siódemki a chciałem wbić) a na liczniku 60 za 500m znowu czerwone i 6,5,4,3,2,1 i zielone i 1,2,3,4,5,6 tylko wajchowanie. Na 1 biegu jedzie 120km/godz a na 6 ciągnie od 40 można z 1 od razu na 6 i silnik dał by radę bez problemu. Wiem jak to wygląda bo mam tak w FZS 1000 i mnie to wkurza.<br><hr>FZS 1000<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie lubię ani diesli ani automatów. Ma być benzyna z duża pojemniejszą i mocą bez ekowynalazków i skrzynia w manualu.Komentatorzy napisał(a):"kierowca cały czas chce wrzucić wyższy bieg" pasowało by szybsze przełożenie ale można zmienić zębatki.
"Wystarczy dojść do szóstki i w terenie zabudowanym można schodzić do 40 km/h". Po co w takim moto 6 biegów 5 by było w sam raz a nawet 4 by wystarczyły bo tak to tylko wajchowanie w mieście. Chcąc jechać spokojnie i stosunkowo ekonomicznie to wygląda tak: czerwone stoimy potem 1,2,3,4,5,6,7(o kurde niema siódemki a chciałem wbić) a na liczniku 60 za 500m znowu czerwone i 6,5,4,3,2,1 i zielone i 1,2,3,4,5,6 tylko wajchowanie. Na 1 biegu jedzie 120km/godz a na 6 ciągnie od 40 można z 1 od razu na 6 i silnik dał by radę bez problemu. Wiem jak to wygląda bo mam tak w FZS 1000 i mnie to wkurza.<br><hr>FZS 1000<br>Komentatorzy napisał(a):kup sobie diesla w automacie<br><hr>OsTRX<br>
"prostota jest równa geniuszowi"<br><hr>fzs 1000
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czym Kawasaki młodsze tym coraz bardziej atrakcyjne no i jakość zdecydowanie się poprawiła. Oby tak dalej.<br><hr>motosport93
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chłopaki proszę pomóżcie odnaleźć mi tytuł piosenki z filmiku. Może ktoś zna? :><br><hr>Bocian
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pen perry- aus liebe zu musik<br><hr>TimiKomentatorzy napisał(a):Chłopaki proszę pomóżcie odnaleźć mi tytuł piosenki z filmiku. Może ktoś zna? :><br><hr>Bocian<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gdy bylem ostatnio w salonie Kawasaki po jakies duperele do mojej zr-7, to zobaczylem wlasnie powyzej opisywane bydle. Design motocykla do mnie trafil, jest futurystyczny, bezkompromisowy i po prostu ma ta wewnetrzna zajebistosc, na zywo z1000 po prostu niszczy system!
BTW. Redakcjo Scigacza - dzieki za dobre recki! W Niemczech (gdzie mieszkam), wszystkie testy i opinie wygrywa BMW. W porownaniu nakedow z1000 zostal na smetnym koncu, "bo sie zle prowadzil przez nieciekawe opony". Nie chce mi sie wierzyc, zeby Japonczycy majacy tyle wprawy w budowaniu zwinnych motocykli, wypuscili na rynek kloca.<br><hr>Igol
BTW. Redakcjo Scigacza - dzieki za dobre recki! W Niemczech (gdzie mieszkam), wszystkie testy i opinie wygrywa BMW. W porownaniu nakedow z1000 zostal na smetnym koncu, "bo sie zle prowadzil przez nieciekawe opony". Nie chce mi sie wierzyc, zeby Japonczycy majacy tyle wprawy w budowaniu zwinnych motocykli, wypuscili na rynek kloca.<br><hr>Igol
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
aha.to juz wiem .. jednak jestes głupi<br><hr>z1000Komentatorzy napisał(a):"kierowca cały czas chce wrzucić wyższy bieg" pasowało by szybsze przełożenie ale można zmienić zębatki.
"Wystarczy dojść do szóstki i w terenie zabudowanym można schodzić do 40 km/h". Po co w takim moto 6 biegów 5 by było w sam raz a nawet 4 by wystarczyły bo tak to tylko wajchowanie w mieście. Chcąc jechać spokojnie i stosunkowo ekonomicznie to wygląda tak: czerwone stoimy potem 1,2,3,4,5,6,7(o kurde niema siódemki a chciałem wbić) a na liczniku 60 za 500m znowu czerwone i 6,5,4,3,2,1 i zielone i 1,2,3,4,5,6 tylko wajchowanie. Na 1 biegu jedzie 120km/godz a na 6 ciągnie od 40 można z 1 od razu na 6 i silnik dał by radę bez problemu. Wiem jak to wygląda bo mam tak w FZS 1000 i mnie to wkurza.<br><hr>FZS 1000<br>Komentatorzy napisał(a):Jakbyś miał 4 biegi to byś na autostradzie nie mógł jechać wcale. Od 130 km/h miałbyś dajmy 7000 obrotów i oszalałbyś patrząc na to ile to pali i jak głośno chodzi<br><hr>Atlantis<br>
Komentatorzy napisał(a):Co ty gadasz za głupoty najszybszy bieg czyli 4 byłby tak samo szybki jak 6 w obecnej skrzyni i miał byś takie same obroty i spalanie tyle że jechał byś na biegu nr. 4 a nie na biegu nr. 6 ale dalej był by to najszybszy bieg. Po prostu zamiast biegów 2,3,4,5 (4 biegi) zastosować 2 biegi a bieg 1 i najszybszy zostawić bez zmian.<br><hr>FZS 1000<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości