Zobacz wątek - Filtr K&N do R6?

Reklama

NAS Analytics TAG

Filtr K&N do R6?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Filtr K&N do R6?

Postprzez RSSSS » 25/11/2013, 14:35

Czołem ekipa.

Wszyscy wiemy jak marketingowo są przedstawiane filtry tej firmy, ja jednak chciałbym spytać, czy gdzieś, ktoś się nie spotkał z jakimś motocyklowym testem porównawczym (seria vs K&N), w którym dostrzeżono by jakąkolwiek różnicę po założeniu filtra K&N.

Nie chodzi mi o moc i osiągi bo urban legends pozostaną legendami, ale bardziej o odpowiedź na pytanie, czy poza samopoczuciem właściciela coś jeszcze ulega zmianie (dźwięk silnika, reakcja na gaz,itp.).

Znam główną zaletę tego rozwiązania - jeden filtr na lata, ale z tą zaletą łączy się też jedyna wada- konieczność czyszczenia.

Pozdr.
BMW S1000RR
Avatar użytkownika
RSSSS
Bywalec
 
Posty: 666
Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez power_bit » 25/11/2013, 17:15

Sam filtr nic nie zmieni, mam K&N i jakoś różnicy nie widać. Filtr wielokrotnego użytku, ale preparaty do czyszczenia też kosztują.
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez SkoQ » 26/11/2013, 11:16

Mogę Ci dorzucić jeszcze jedną do urban legends, że daje ale w połączeniu z przerobionym układem wydechowym, ludzie na tym jeżdżą, sam mam K&N w cebrze, mi się wydaje, że coś się poprawiło, ale ciężko stwierdzić na ile są to realne rezultaty, a ile w tym jest efektu placebo :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Black-Ghost » 26/11/2013, 13:26

U mnie też wielkiej różnicy nie odczułem mimo iż mam K&N i sportową końcówkę. Ale dźwięk zasysanego powietrza do airboxu był wart tych pieniadzy. :) Największym plusem sportowych filtrów jest to że nie rozpadają się w kontakcie z wodą czego nie można powiedzieć o papierowych.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez RSSSS » 26/11/2013, 15:24

Black-Ghost napisał(a):U mnie też wielkiej różnicy nie odczułem mimo iż mam K&N i sportową końcówkę. Ale dźwięk zasysanego powietrza do airboxu był wart tych pieniadzy. :) Największym plusem sportowych filtrów jest to że nie rozpadają się w kontakcie z wodą czego nie można powiedzieć o papierowych.


No i cenowo też dobrze wypadają, bo za zwykły zapłacę 130 zł, a K&N uda się już trafić za 280zł. Kupię na próbę, choćby dla samej poprawy samopoczucia i wydłużenia listy modów... :wink:
BMW S1000RR
Avatar użytkownika
RSSSS
Bywalec
 
Posty: 666
Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SkoQ » 26/11/2013, 16:59

Tyle że w praktyce on wcale nie jest taki drogi :)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr